Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Nowy Sącz: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku sądowym w Nowym Sączu przy ul. Pijarskiej 3 z przeznaczeniem na Biuro Obsługi Interesanta wraz z Czytelnią Akt z przystosowaniem do odtwarzania protokołu elektronicznego - dla potrzeb Sądu Okręgowego i Rejonowego w Nowym Sączu - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 521118 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu, ul. Pijarska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4438900, 4482146, faks 018 4482146.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku sądowym w Nowym Sączu przy ul. Pijarskiej 3 z przeznaczeniem na Biuro Obsługi Interesanta wraz z Czytelnią Akt z przystosowaniem do odtwarzania protokołu elektronicznego - dla potrzeb Sądu Okręgowego i Rejonowego w Nowym Sączu - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zamówienia uzupełniającego obejmującego czynności Wykonawcy wynikające ze zwiększonego zakresu usług i robot budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym dla zadania: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku sądowym w Nowym Sączu przy ul. Pijarskiej 3 z przeznaczeniem na Biuro Obsługi Interesanta wraz z Czytelnią Akt z przystosowaniem do odtwarzania protokołu elektronicznego - dla potrzeb Sądu Okręgowego i Rejonowego w Nowym Sączu - Wykonanie i dostawa dodatkowych mebli do pomieszczeń biurowych Sądu Okręgowego w Nowym Sączu. Zachodzi konieczność wykonania dodatkowych szaf na akta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RABA DYCZKOWSKI I SPÓŁKA SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RABA Dyczkowski i Spółka sp. z o.o.,, ul. Drogowców 8, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12089,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14500,00
Oferta z najniższą ceną: 14500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2002r. - Prawo zamówień publicznych - w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie spełnia powyższe kryteria, i w związku z tym można było zastosować art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych składająca się z 6 części.
- Przebudowa drogi powiatowej (ul. Kilińskiego) w Nowym Sączu
- BZP.271.65.2025 Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych świetlicy środowiskowej na osiedlu Helena przy ul. Starowiejskiej 2 w Nowym Sączu (...)
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- BZP.271.60.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta do zaawansowanej obróbki graficznej i tworzenia materiałów wideo
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności Urzędu Gminy Słaboszów
- Przebudowa i remont pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Świlczy oraz przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej i elektrycznej
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
- Wyposażenie kawiarni w Poniatówce usytuowanej w Parku im. Książąt Mazowieckich w Piasecznie.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Wyposażenie nowej części budynku szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Bąkowie w podziale na 2 części
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.