Ogłoszenie z dnia 2006-01-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pabianice: remonty cząstkowe dróg powiatowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Pabianickiego, do kontaktów: Karol Klimek, ul. Piłsudskiego 2 lok. 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00, fax 042 2159166, e-mail: kklimek@powiat.pabianice.pl, www.powiat.pabianice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Starostwo Powiatowe Wydział Dróg i Mostów, Świstek Andrzej, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00 wew. 226, fax 042 215-91-66, e-mail: aswistek@powiat.pabianice.pl, www.powiat.pabianice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Starostwo Powiatowe Biuro Zarządu Powiatu, Ołowińska Monika, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00 wew. 107, fax 042 215-91-66, e-mail: molowin@powiat.pabianice.pl, www.powiat.pabianice.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Starostwo Powiatowe Biuro Zarządu Powiatu, Ołowińska Monika, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00 wew. 107, fax 042 215-91-66, e-mail: molowin@powiat.pabianice.pl, www.powiat.pabianice.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe dróg powiatowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: remonty cząstkowe dróg powiatowych. Zakres rzeczowy prac podany został w kosztorysie ofertowym. Podstawą przygotowania oferty jest wizja lokalna na terenie prowadzenia remontów, a kosztorys ofertowy stanowi wyłącznie materiał pomocniczy do przygotowania oferty. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem organizacji ruchu za który Zamawiający nie przewiduje dodatkowej zapłaty. Szczegółowy zakres prac precyzowany będzie w miarę potrzeby ich wykonania. W każdym miesiącu Zamawiający wraz z osobą pełniącą funkcję kierownika robót u Wykonawcy dokona objazdu dróg powiatowych pod kątem ustalenia kolejności przeprowadzenia remontów cząstkowych na drogach. Z powyższego objazdu będzie sporządzona notatka służbowa wraz ze wstępnym przedmiarem prac dla poszczególnych, wytypowanych dróg. W pozostałych przypadkach - nagłe powstanie ubytku zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego Zamawiający zgłosi telefonicznie do Wykonawcy pod numer telefonu podany w umowie. Prace wymienione w przedmiotowym zamówieniu będą rozliczane na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych i zatwierdzonego obmiaru robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi powiatowe Powiatu Pabianickiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 110.972,44 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 11.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1). Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2). Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3). Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4). W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1).-3). muszą spełniać wszyscy wykonawcy. 5). Potencjał kadrowy Posiadają niezbędną wiedzę a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie: 5.1). Dysponują odpowiednio wykwalifikowaną jedną osobą, która będzie wykonywać, zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji na budowie, z liczbą 3 lat pełnienia funkcji kierownika budowy oraz uczestniczącą w 3 zamówieniach pełniąc funkcję kierownika budowy. 5.2). Potencjał kadrowy wykonawców składających wspólną ofertę Warunek określony w pkt. 5.1. musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 6). Potencjał techniczny Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, a mianowicie: 6.1). Posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia: a) termos do przewożenia masy bitumicznej, b) frezarka o szerokości części roboczej nie większej niż 50cm, 6.2). Potencjał techniczny wykonawców składających wspólną ofertę Warunek określony w pkt. 6.1. winien być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.02.2006, cena - 20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.02.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2006, godzina 13:00, Starostwo Powiatowe w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2, pok. nr 8.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.12.2005.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3308E - ul. Piłsudskiego od ul. Św. Rocha do ul. Partyzanckiej w Pabianicach
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - 2026 rok (II postępowanie)
- ZAPEWNIENIE W 2026 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Strzelce Opolskie
- Remont nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania (Rejon w Giżycku, Rejon w Elblągu, Rejon w Ostródzie)
- Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni niebitumicznej i chodników w latach 2026 - 2027
- Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w latach 2026-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





