Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-06
Koszalin: ADAPTACJA BUDYNKU MAGAZYNOWO - SKŁADOWEGO NA SALĘ SPORTOWĄ
W MŁODZIEŻOWYM OŚRODKU WYCHOWAWCZYM W POLANOWIE ETAP II
Numer ogłoszenia: 52075 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA BUDYNKU MAGAZYNOWO - SKŁADOWEGO NA SALĘ SPORTOWĄ W MŁODZIEŻOWYM OŚRODKU WYCHOWAWCZYM W POLANOWIE ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku magazynowo-składowego na salę sportową w MOW w Polanowie - etap II. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: 1) Roboty Budowlane - wykonanie zbrojonych podkładów betonowych podłoży, izolacji przeciwwilgociowej, cieplnej, warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, wierzchniej okładziny posadzek z płytek kamionkowych GRES oraz zgrzewanej wykładzin z tworzyw sztucznych (wykładziny sportowej) z pomalowaniem linii do koszykówki i siatkówki; - murowanie ścianek działowych, szpałdowanie ścian i słupów cegłami, wykucie otworów okiennych wraz z ich przesklepieniem; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej; - przygotowanie powierzchni starych ścian do tynkowania, wykonanie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych kat. III wraz z robotami towarzyszącymi; - licowanie ścianek płytkami ceramicznymi; - wykonanie okładziny stropów płytami k-g na ruszcie metalowym, wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi; - malowanie farbą olejna, ftalową lub emulsyjną, malowanie na ścianie bramek; - montaż osłon grzejnikowych wykonanych z płyty meblowej; -gruntowanie i malowanie powierzchni ścian elewacji, wykonanie cokołu na bazie żywicy syntetycznej, obróbki blacharskie; - wykonanie podsufitki okapu i okładziny elewacji z desek wraz z robotami towarzyszącymi. 2) Roboty sanitarne - instalacja ciepłej i zimnej wody: wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych wraz z montażem białego osprzętu i robotami towarzyszącymi; - instalacja kanalizacji sanitarnej: wykonanie robót ziemnych, montaż rurociągów z PCW (zewnętrzne i wewnętrzne), rur wywiewnych, wpustu ściekowego, osprzętu sanitarnego; - instalacja c.o.: wykonanie instalacji c.o. z rur z tworzyw sztucznych wraz z montażem grzejników stalowych, zaworów termostatycznych, powrotnych i innych robót towarzyszących; - instalacja wentylacji: montaż przewodów wentylacyjnych, wyrzutni ściennej, montaż wentylatora akustycznego, kratek wywiewnych oraz wywietrzaków dachowych wraz z robotami towarzyszącymi; - przyłącze wodociągowe ( z budynku głównego) wykonanie robót ziemnych, odkrycie kanału i zakrycie, ułożenie rurociągu z tworzyw sztucznych, roboty towarzyszące; - przyłącze ciepłej wody (zmiana trasy) montaż rurociągów z rur polietylowych, zaworów przelotowych i zwrotnych, założenie izolacji, roboty towarzyszące; - przyłącze kanalizacji sanitarnej (zmiana trasy) wykonanie robót ziemnych, ułożenie rur PCW , wykonanie studzienki, montaż trójnika i zasuwy kanalizacyjne, roboty towarzyszące. 3) Roboty elektryczne - demontaż tablic elektrycznych, montaż korytek, układanie przewodów kabelkowych miedzianych, kabli wielożyłowych, montaż gniazd wtyczkowych, opraw oświetleniowych, rozdzielnicy elektrycznej, przycisku p.poż, itp. wraz z robotami towarzyszącymi; - wykonanie instalacji odgromowej z prętów o śr. 8 mm, montaż uziomu powierzchniowego w wykopie, montaż złączy. 4) Elementy wyposażenia sali: - montaż drabinek gimnastycznych pojedynczych; - montaż wysięgników składanych, tablic przezroczystych z pleksi i koszy z siatką do koszykówki; - montaż listew wielofunkcyjnych ściennych do siatkówki, tenisa i badmintona, siatka do siatkówki; - montaż siatki ochronnej na ścianie okiennej. 5) Roboty zewnętrzne - drobne roboty rozbiórkowe elementów konstrukcji betonowych, roboty ziemne, montaż obrzeży betonowych, opaska z kruszywa, montaż studzienek chłonnych i zbiorczych w dnie wykopu, kanały z rur drenażowych PCW; - roboty ziemne, plantowanie gruntu, kształtowanie skarp, obsianie terenu; - wykonanie nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej wraz z robotami towarzyszącymi; - wykonanie cokołu żelbetonowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto obejmującego swoim zakresem roboty wykończeniowe, elektryczne i sanitarne - Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami; UWAGA! Zamawiający uzna również za spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonanie maksymalnie trzech oddzielnych zamówień obejmujących : 1) roboty wykończeniowe; 2) roboty elektryczne; 3) roboty sanitarne, o łącznej wartości min. 200 000,00 PLN brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 5 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności, że osoba, która zostanie wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 250 000 PLN. Polisa musi być z opcją OC za szkody wyrządzone w mieniu przyjętym w celu wykonania przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY; DOWÓD WNIESIENIA WADIUM; PEŁNOMOCNICTWO /jeżeli występuje/
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia istotnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej wymagających poprawienia lub uzupełnienia dokumentacji i uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie; b) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) zmiana osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy zarówno po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazane w umowie osoby nie mogą pełnić swoich funkcji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III PIĘTRO).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.
- Środki czystości
- Budowa zatok autobusowych w ciągu DW 163 w m. Niekanin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.