eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegBezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu, przy ul. Sikorskiego 86A (nr pos. ZP WORD 4/paliwo/2012)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Tarnobrzeg: Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu, przy ul. Sikorskiego 86A (nr pos. ZP WORD 4/paliwo/2012)
Numer ogłoszenia: 520736 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 463178 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Sikorskiego 86 A, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8236505, faks 015 8236505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu, przy ul. Sikorskiego 86A (nr pos. ZP WORD 4/paliwo/2012).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych w postaci benzyny bezołowiowej - Pb 95 oraz oleju napędowego ON zwanych dalej (paliwami) do pojazdów egzaminacyjnych oraz pozostałych pojazdów będących własnością lub w użytkowaniu WORD w Tarnobrzegu na stacjach paliw będących w dyspozycji Wykonawcy. 2.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - CPV 09.13.21.00-4 - benzyna bezołowiowa - CPV 09.13.41.00-8 - olej napędowy 3.Zamawiający prognozuje zakup następujących ilości paliw w okresie obowiązywania umowy to jest od dnia 23 stycznia 2013 r. do 22 stycznia 2014 r.: 1) benzyna bezołowiowa E-95 - 34.000 litrów 2) olej napędowy ON - 21.000 litrów 4.Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w pkt 3. Z tytułu niezrealizowania zakupu paliw w ilościach podanych w pkt 3 Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. 5.Wymienione w ust. 3 pkt 1-2 paliwa powinny spełniać wymagania Polskiej Normy - PN - EN 228:2010 (U) - benzyna bezołowiowa - PN - EN 590:2010 (U) - olej napędowy. oraz minimalne wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z poźn.zm.). Zamawiający wyrywkowo może żądać przedstawienia świadectwa jakości dostarczanego paliwa. 6.Zakupy oleju napędowego o którym mowa w ust. 3 pkt 2 dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca zapewni zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia. 7.Ceny za paliwo pobrane przez zamawiającego będą naliczane według cen obowiązujących na stacji w dniu w którym dokonano bezgotówkowego zakupu z uwzględnieniem podanego w ofercie upustu. 8.Odbiór paliwa będzie odbywał się sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego, w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych ( flotowych lub równoważnych) - identyfikujących samochód służbowy do zbiorników pojazdów zamawiającego, oraz w sporadycznych przypadkach do kanistra. Każda karta paliwowa ma być przyporządkowana do jednego pojazdu + jedna wolna karta do tankowań do kanistra. Podstawą do wystawienia kart jest wykaz pojazdów zamawiającego stanowiący załącznik Nr 1 do umowy. Na wydanej przez Wykonawcę karcie powinien być umieszczony numer rejestracyjny samochodu. 9.Karty paliwowe będą wystawione na koszt wykonawcy w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. W przypadku utraty karty wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej blokadę niezwłocznie po zgłoszeniu przez zamawiającego. 10.Osobami uprawnionymi do odbioru paliw są osoby posiadające ważne karty paliwowe służące do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sieci stacji paliw będących w dyspozycji wykonawcy. Poprawnie wprowadzony PIN będzie stanowił weryfikację zarówno karty jak i jej użytkownika. Jako potwierdzenie transakcji na stacji zamawiający otrzyma dokument Wz lub inny. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania dokumentacji ( np. WZ lub innego dokumentu) każdorazowego zakupu paliwa z uwzględnieniem między innymi następujących danych: adresu stacji paliw, na której odbyła się transakcja, daty transakcji, numeru karty, numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, ceny jednostkowej paliwa oraz jego wartości. Zamawiający dopuszcza dokument WZ bez ceny jednostkowej paliwa. 12.Zbiorcze faktury VAT za rzeczywistą ilość pobranych litrów paliwa winny być wystawiane dwa razy w miesiącu z uwzględnieniem stałego upustu (wykazanym procentowo lub wartościowo) i obejmować okres: - pierwszy za paliwo odebrane pomiędzy 1 i 15 dniem miesiąca i drugi za paliwo odebrane pomiędzy 16 i ostatnim dniem miesiąca. 13.Wykonawca zapewni odbiór przedmiotu zamówienia przez zamawiającego w punkcie dystrybucyjnym do którego dojazd drogami publicznymi wynosi nie więcej niż 2,5 km od siedziby zamawiającego (ul. Sikorskiego 86A, Tarnobrzeg). 14.W trakcie trwania umowy zamawiający przewiduje wymianę wszystkich pojazdów osobowych, oraz możliwa jest zmiana ilości pojazdów. O każdej zmianie zamawiający niezwłocznie powiadomi wykonawcę przekazując aktualna listę pojazdów zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy. 15.Karty paliwowe po wymianie samochodów będą wystawione na koszt wykonawcy. 16.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AUTORAK Arkadiusz Rak Stacja Paliw Tarnobrzeg, ul. Sikorskiego 86, Ciszyca 94, 27-660 Koprzywnica, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262704,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 300040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 303760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.