eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolezadanie I



Ogłoszenie z dnia 2005-10-04

POZYCJA 52063

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: zadanie I: utrzymanie nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola w 2006r.; zadanie II: utrzymanie i budowa nawierzchni chodnikowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola w 2006r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: Wasilenko Andrzej, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, 4511802, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Wasilenko Andrzej, plac Wolnosci 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 45 11 922, fax +48 77 45 49 844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Wasilenko Andrzej, plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 45 11 922, fax +48 77 45 49 844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Wasilenko Andrzej, plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 45 11 922, fax +48 77 45 49 844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie I: utrzymanie nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola w 2006r.; zadanie II: utrzymanie i budowa nawierzchni chodnikowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola w 2006r. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie I: Likwidacje ubytków i odnowa nawierzchni, regulacja krawężników, czyszczenie rowów przydrożnych. Zadanie II: Likwidacja ubytków i budowa nowych nawierzchni chodnikowych, likwidacja miejsc szczególnie niebezpiecznych wskazanych przez zamawiającego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Opole w granicach administracyjnych. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Postępowanie o wartości powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie I: 35 000 zł, Zadanie II: 30 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 4 w powiazaniu z art. 24 Prawa zamówień publicznych,wykażą się wiedzą i doswiadczeniem oraz potencjałem technicznym i personelem zdolnym do wykonania zamówienia w sposób określony w siwz, wykażą ze znajdują sie w sposób określony w siwz w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.11.2005, cena - 72.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.11.2005, godzina 10:30, Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Opola. Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole. Sala narad III piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.