Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bielawa: prowadzenie kuchni dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie i Filii w Niemczy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Iwona Wasilewska, ul. Żeromskiego 2, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 074 8365221, fax 074 8334131. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samorządowa jednostka budżetowa; Pomoc społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie kuchni dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie i Filii w Niemczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 17. Główne miejsce świadczenia usług: Bielawa - ul. Żeromskiego 2, Niemcza - ul. Świerczewskiego 14/16. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przygotowywanie 3 posiłków dziennie: - w Niemczy: śniadania na godz. 8.30 obiadu na godz. 13.00 kolacji na godz. 18.00 - w Bielawie: śniadania na godz. 8.00 obiadu na godz. 13.00 kolacji na godz. 18.00 dla 87 mieszkańców w DPS w Niemczy i dla 49 w Bielawie z zachowaniem norm kalorii, składników pokarmowych, wartości odżywczych, mineralno-witaminowych, które obowiązują przy żywieniu osób starszych. Dopuszcza się zwiększenie ilości posiłków dla mieszkańców Dziennego Domu w Bielawie do 10. Ilość posiłków, diet wymienionych poniżej, przygotowywanych kanapek, ilości dodatkowego mleka może ulec zmianie. Jest to uzależnione od ilości mieszkańców przebywających w obu Domach oraz od stanu ich zdrowia i potrzeb. 2. Przestrzeganie dziennej racji pokarmowej produktów spożywczych. 3. Podawanie dwa razy w tygodniu ciasta oraz przygotowywanie posiłków świątecznych w okresie Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia. 4. Sporządzanie dekadowych jadłospisów i przedkładanie ich do zatwierdzenia lekarzowi oraz dyrektorowi Domu w terminie umożliwiającym zatwierdzenie przed jego realizacją. Jadłospis winien zawierać gramaturę wszystkich potraw. Pełna odpowiedzialność za sporządzone jadłospisy spoczywa na wykonawcy zamówienia. Codzienne wywieszanie jadłospisu na dzień następny. W jadłospisach oprócz diety normalnej należy uwzględnić diety: cukrzycową, bezbiałkową, woreczkowo-wątrobową, lekkostrawną, bogatobiałkową, niskokaloryczną, wysokokaloryczną, przecieraną, mix, żołądkową, cukrzycowo-wątrobową, krótkotrwałe diety na zlecenie, np. kleikową, półpłynną. 6. Codziennne przygotowywanie kanapek na śniadanie i kolację dla osób leżących w ilości dla 18 osób w Bielawie oraz 32 osób w Niemczy. 7. Codzienne podawanie dodatkowego mleka dla 9 osób w Bielawie i 16 osób w Niemczy, po 0,25 l na osobę (na zlecenie lekarza). 8. Należy uwzględnić wzbogaconą dietę dla 24 osób będących na diecie cukrzycowej, zgodnie z wymogami żywieniowymi. 9. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie na terenie kuchni DPS w Niemczy i kuchni w Bielawie z użyciem sprzętu DPS będącego w jego posiadaniu. Brakujący sprzęt, a nieodzowny do wykonania zadania, wykonawca zabezpieczy w swoim zakresie (między innymi zastawę stołową, sztućce). Na dzierżawę pomieszczeń oraz sprzętu kuchennego użyczonego wykonawcy będzie podpisana odrębna umowa dzierżawy. Wykonawca będzie ponosił koszty zużycia wody, gazu, prądu oraz ogrzewania. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za: - stan techniczny i sanitarny dzierżawionych pomieszczeń, - stan i ilość dzierżawionych maszyn i urządzeń oraz drobnego sprzętu kuchennego. 10. Do wykonawcy zamówienia należeć będzie: - porcjowanie posiłków - pełna obsługa kelnerska na terenie jadalni DPS w Niemczy i Bielawie - pełna obsługa kelnerska na II piętrze w Niemczy oraz parterze w Bielawie (pojedyncze przypadki obsługi kelnerskiej na pozostałych piętrach należeć będą do personelu DPS), - zmywanie i wyparzanie naczyń, - sporządzanie kanapek dla osób leżących dla 50 osób w obu Domach, - zabezpieczenie w jadalniach w obu Domach na bieżąco po 1 kostce masła, chleb, dżem, miód, herbatę, miętę, - w każdym Domu: 2 chleby dziennie, raz na dwa dni kostka masła, 330 g dżemu, 350 g miodu, - w okresie świąt należy przewidzieć wzbogacone jadłospisy (w oparciu o jadłospisy do wglądu). W przypadku wyjazdów mieszkańców na wycieczki przewiduje się zamiennie suchy prowiant. W upały do dyspozycji mieszkańców na jadalni i na korytarzach należy wystawiać zwiększone ilości kompotu, herbaty, czarnej zbożowej kawy, mięty, - w jadłospisach należy uwzględniać owoce cytrusowe oraz jogurty. Nie dopuszcza się podawania gotowych, porcjowanych posiłków, zapakowanych hermetycznie, o długim terminie przydatności do spożycia - do podgrzania w kuchni mikrofalowej. Posiłki powinny być świeże, codziennie gotowane. Zaleca się, aby wykonawca przeprowadził wizję lokalną obu kuchni. Koszty takiej wizyty ponosi oferent. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 585 521 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkim wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca winien przedłożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wyłączony z postępowania. 2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca wykonania zamówienia oraz uzyskał wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy składający ważną ofertę, którzy: 3.1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie usług gastronomicznych; 3.2. posiadają doświadczenie w prowadzeniu kuchni w żywieniu zbiorowym, potwierdzone dokumentami, np. zaświadczeniami, referencjami i.t.p. 3.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane kwalifikacje od wykonawcy lub dysponowanie osobą posiadającą minimum średnie wykształcenie - technolog żywienia lub dietetyk; 3.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 3.6. spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji; 3.7. wniosą wadium w kwocie 5000 zł w formie i terminie, które zostały określone w pkt 7 niniejszej specyfikacji; 3.8. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub postępowaniu i zawarciu umowy na powyższe zadanie na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny; 3.6.7. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 3.6.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 3.6.9. zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji); 2. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z rejestru prowadzonego przez sąd lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do oferty; 4. Oświadczenie, że wykonawca przyjmuje warunki przetargu oraz wyraża zgodę na zawarcie umowy, która jest załącznikiem nr 2 do specyfikacji; 5. Wykaz zatrudnionych osób (pełnione funkcje, ilość osób, wykształcenie) przeznaczonych do wykonania tego zadania z podziałem na ilość osób przeznaczonych do pracy w Bielawie i ilość osób przeznaczonych do pracy w Niemczy - zgodnie z załącznikiem do oferty; 6. Kserokopia dyplomu dietetyka lub technologa żywienia, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 7. Wykaz prac identycznych z zamówieniem (prowadzenie kuchni w domach pomocy społecznej, szpitalach, domach dziecka, sanatoriach, zakładach opiekuńczo-leczniczych), zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) z podaniem wartości tych prac, daty realizacji i nazwy zamawiającego, zgodnie z załącznikiem do oferty, wraz z dokumentami, że prace wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (np. zaświadczenia, referencje i.t.p); 8. Zaświadczenie o niezaleganiu z opłatami ZUS; 9. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków; Zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz ZUS mają potwierdzać, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, lub zawierać informację, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12. Sprawozdanie finansowe za okres 2005 r.(bilans), w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ubiegłego roku; 13. Ewentualne pełnomocnictwa dla osób reprezentujących wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - cena brutto za osobodzień wyżywienia - 100%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl (zdrowie i pomoc społeczna; Dom Pomocy Społecznej). Opłata: 6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie DPS, Bielawa, ul. Żeromskiego 2 lub za zaliczeniem pocztowym - w takim przypadku cena wzrośnie o koszt wysyłki. Bezpłatnie - ze strony internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 08:30, Dom Pomocy Społecznej, 58-260 Bielawa, ul. Żeromskiego 2.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.
INNE PRZETARGI Z BIELAWY
- Poprawa stanu infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Bielawie
- Odbudowa boisk streetball i kortu do tenisa w rejonie Jeziora Bielawskiego
więcej: przetargi w Bielawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- 40/DOBP/DCZP/2025/US Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





