Ogłoszenie z dnia 2005-10-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wymiana wewnętrznej instalacji c. o. w KP Czeladź
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Janina Motylska, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Zamówień Publicznych, Janina Motylska, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060, e-mail: zzp@policja.katowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Zamówień Publicznych, ul. J. Lompy 19 budynek C pok. 715, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, fax 032 2002060. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana wewnętrznej instalacji c. o. w KP Czeladź. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Ogólny zarys robót: roboty budowlane, przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty murowe, tynkowanie, roboty malarskie, instalacja centralnego ogrzewania. Szczegółowy zakres określają załączniki do SIWZ Ponadto Zamawiający wymaga aby gwarancja na wymagane roboty wynosiła minimum 36 m-cy od dnia odbioru końcowego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. Żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Knurów, ul. Dworcowa 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Ogólna wartość zamówienia 209 890,99 EUR z tego dany zakres na 35 601,13 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.01.2006;
III.1) Wymagane wadium: 4 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki : nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2. dysponować osobami posiadającymi, wymagane przepisami budowlanymi, uprawnienia i zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach zawodowych: kierownik budowy oraz pracowników w specjalności sanitarnej. 3. wnieść zabezpieczenie wadialne; W przypadku gdy pojedynczy Wykonawca nie mógłby spełnić warunków postawionych przez Zamawiającego , zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, tworząc tzw. konsorcjum. Muszą wtedy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz ofertowy Zamawiającego w tym oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24.1 pkt 4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem termin składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Podanie osoby z imienia i nazwiska odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj. Kierownika budowy wraz z niezbędnymi uprawnieniami budowlanymi. Oprócz stosownych uprawnień należy załączyć ważne zaświadczenie o członkostwie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. ( Dz.U. NR 5 z 24 stycznia 2001 poz. 42 art. 6 ). 7. Podanie osób z imienia i nazwiska wykonujących roboty branży sanitarnej wraz z odpowiednimi uprawnieniami. Oprócz stosownych uprawnień należy załączyć ważne zaświadczenie o członkostwie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.( Dz.U. NR 5 z 24 stycznia 2001 poz. 42 art. 6 ). 8.Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót. Uwaga! Wymagane jest sporządzenie kosztorysu ofertowego ściśle wg wszystkich pozycji przedmiaru robót. 9.Wykaz, co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, opisem zakresu robót, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, ze roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający do oceny wykazu robót uwzględni poszczególne roboty o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Oferty zawierające wykaz obejmujący mniej niż 3 (trzy) zrealizowane zadania (określone jak wyżej) nie będą rozpatrywane. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. od 2 do 5 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 do 5 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 11. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają sie o udzielenie zamówienia winni wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólnie ofertę, dokumenty wymienione w pkt od 2 do 5 oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp-winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.11.2005, cena - 15,06 zł. SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek, przesłanu faksem wraz z dowodem wpłaty na konto zamawiającego NBP O/Katowice 76 1010 1212 0050 5013 9150 0000 tytułem opłaty za SIWZ - na nr 032 2002060. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.11.2005 godzina 13:15. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.11.2005, godzina 13:30, Zespół Zamówień Publicznych pok. 712, piętro VII.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





