Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-09
Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 52007 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego.Przedmiot zamówienia jest po składa się z 18 pakietów. Pakiet nr 1 -Kardiotokograf Pakiet nr 2 -aparat EKG(laptop)przenośny bateryjno-sieciowy, automatyczny ze sterowaniem mikroprocesorowym. Pakiet nr 3 -aparat EKG stacjonarny ze stolikiem Pakiet nr 4 -aparat Holter Ekg wraz zestawem komputerowym, drukarką oraz oprogramowaniem + stolik. Pakiet nr 5 i Pakiet nr 6 -wyposażenie gabinetu lekarskiego Pakiet nr 7 -sprzęt medyczny pulmonologiczny Pakiet nr 8 -sprzęt medyczny do gabinetu diabetologicznego Pakiet nr 9 -sprzęt medyczny okulistyczny Pakiet nr 10 i Pakiet nr 11 -sprzęt medyczny laryngologiczny Pakiet nr 11-sprzęt audiologiczny Pakiet nr 12 -sprzęt medyczny logopedyczny Pakiet nr 13- mikroskopy Pakiet nr 14-sprzęt medyczny(ciśnieniomierze i lampa bakteriobójcza) Pakiet nr 15-aparat Rtg wewnątrzustny z wywoływarką automatyczną Pakiet nr 16 i nr 17, 18- sprzęt medyczny stomatologiczny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.30-0, 33.11.22.00-0, 33.19.20.00-2, 33.13.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tych warunków. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość złożonego oświadczenia, ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP).Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tych warunków. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość złożonego oświadczenia, ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP).Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tych warunków. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość złożonego oświadczenia, ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP).Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tych warunków. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość złożonego oświadczenia, ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP).Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tych warunków. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość złożonego oświadczenia, ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP).Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przedmiot dostawy powinien posiadać wymagane prawem RP certyfikaty/dopuszczenia/ zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiajacego pokój nr 13 w godzinach 7.30- 15.05.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Zamawiającego pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 -Kardiotokograf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do minitorowania ciaży bliźniaczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2-Aparat EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat Ekg(laptop)przenośny bateryjno-sieciowy, automatyczny se sterowaniem mikroprocesorowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- Aparat EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Ekg stacjonarny ze stolikiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4-Aparat Ekg Holter.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Holter Ekg wraz z zestawem komputerowym, drukarką oraz oprogramowaniem +stolik.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5-Wyposażenie gabinetu lekarskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie nie gabinetu lekarskiego-meble medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6-wyposażenie gabinetu lekarskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówki-witryny do przechowywania leków-5szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7-sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny pulmonologiczny-pulsoksymetry podręczne-2szt.i pikflometr elektroniczny-2szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-sprzęt medyczny do gabinetu diabetologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do gabinetu diabetologicznego-widełki stroikowe-1szt., przyrząd do badania czucia skóry-1szt., przyrząd do badania czucia temperatury skóry-1szt., przyrząd do badania czucia bólu-1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9-sprzęt medyczny okulistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny okulistyczny: Tablica do badania ostrości wzroki, mikropincety, ekran Hessa, testy, oprawki okularowe, kaniulki, soczewki, Pałeczki Maddoxa, listwa pryzmatyczna do badania kata zeza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.42.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10-Sprzęt medyczny laryngologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny laryngologiczny: latarka laryngologiczna, termometry cyfrowe, podgrzewacze do lusterek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11-Sprzęt medyczny audiologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt audiologiczny-urządzenie do badania fotoemisji akustycznych-1szt., zestaw do badań behawioralnych słuchu-1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12-Sprzęt medyczny logopedyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt logopedyczny: wibrator logopedyczny, szpatułki do wibratora logopedycznego, spirometr ćwiczeniowy, regał logopedyczny, stabilizator do żuchwy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13- Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny-mikroskopy-szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14-Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny-ciśnieniomierze -szt.7 i lampy bakteriobójcze-2szt...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15-Aparat Rtg wewnątrzustny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Rtg do zdjęć wewnątrzustnych z wywoływarką automatyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16-Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny stomatologiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17-Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medycznystomatologiczny-Kirety, zestawy periodontologiczne, zbijaki do koron, Carpule..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18-Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt stomatologiczny-zgrzewarka impulsowa , elektroniczna -1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.