Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Gdańsk: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kartuzach, Malborku, Kwidzynie, Pruszczu Gdańskim, Tczewie, Pucku, Wejherowie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie, Sopocie
Numer ogłoszenia: 520078 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kartuzach, Malborku, Kwidzynie, Pruszczu Gdańskim, Tczewie, Pucku, Wejherowie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie, Sopocie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kartuzach, Malborku, Kwidzynie, Pruszczu Gdańskim, Tczewie, Pucku, Wejherowie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie, Sopocie. Częstotliwość realizacji w w zamówienia wraz z podaniem ilości metrów kwadratowych oraz wyszczególnieniem powierzchni pomieszczeń do sprzątania wewnątrz budynku a także ilość zatrudnionych pracowników stanowi opis przedmiotu zamówienia. Ustala się, iż pod pojęciem: 1.sprzątanie wewnątrz codzienne rozumie się sprzątanie codzienne w dni pracujące. W skład tej powierzchni wchodzą: korytarze, hole, klatki schodowe, pomieszczenia sanitarne, toalety i pomieszczenia socjalne, pomieszczenia biurowe, pokoje gościnne 2.serwis dzienny rozumie się usługę świadczoną przez pracownika wykonawcy w ramach, której wykonawca jest zobowiązany do: a.utrzymania na bieżąco czystości w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych; b.uzupełniania na bieżąco papieru toaletowego, papierowych ręczników, pojemników z mydłem oraz płynu do naczyń; c.niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 3.sprzątanie wewnątrz dwa razy w miesiącu rozumie się sprzątanie dwa razy w miesiącu w dni pracujące, uzgodnione z Zamawiającym. W skład tej powierzchni wchodzą archiwa, pomieszczenia techniczne, magazynki biurowe, magazynki dowodów rzeczowych, wszystkie pomieszczenia o ograniczonym dostępie. 4.sprzątanie terenu zewnętrznego rozumie się utrzymanie w czystości terenu zewnątrz budynku w dni pracujące. W okresie zimowym w przypadku wystąpienia opadów śniegu bądź oblodzenia w każdy dzień tygodnia od poniedziałku do niedzieli bez względu na święta. 1.Szczegółowy wykaz pomieszczeń, do sprzątania Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym zamówieniu.2.Sprzątanie pomieszczeń biurowych wykonywać należy o godzinie ustalonej z kierownictwem prokuratury, wymagane rozpoczęcie godz. 15.00 .3.Szczegółowy harmonogram sprzątania oraz godziny sprzątania zostaną ustalone przez Wykonawcę z Zamawiającym. 4.W związku z przemieszczeniami oraz okresowo wyłączanymi pomieszczeniami z użytkowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania w każdym miesiącu kalendarzowym ilości metrów kwadratowych powierzchni do sprzątania jednak nie przekraczających 12.198,23 m2 powierzchni wewnętrzna budynków 5.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona kompleksowe usługi porządkowe zapewniające utrzymanie w czystości powierzchni wewnątrz budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p. poż. oraz wymogami Zamawiającego. 6.Odkurzanie powierzchni podłóg, usuwanie wszelkich zanieczyszczeń w tym usuwanie na bieżąco zabrudzeń powstałych na wykładzinach dywanowych, ścieranie kurzu z wszystkich górnych powierzchni mebli, z biurek, stołów, krzeseł, foteli, półek, szafek, wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych, czyszczenie parapetów okiennych oraz wszystkich punktów świetlnych i innych elementów wyposażenia pomieszczeń (rolety, żaluzje), 7.W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do: dostarczania środków zapachowych, dezynfekujących, zawieszek do WC, mydła w płynie, płynu do naczyń, papieru toaletowego i ręczników papierowych; 8.W sprzęt i środki czystości, w tym środki dezynfekujące, płyn do naczyń i worki na śmieci o max. pojemności 30 litrów oraz 100 litrów do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zaopatrzy się na własny koszt. 9.Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu sprzętu, ww środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci, ręczników. Koszty związane z zakupem niezbędnych środków, sprzętu, transportu i itp. należy wliczyć do ceny zamówienia. 10.Powierzchnia typu tarket, jeden raz w kwartale, konserwacja powierzchni przy użyciu środków do tego przeznaczonych. Termin konserwacji będzie uzgadniany z Zamawiającym. 11.Kratki wentylacyjne w pomieszczeniach wymienionych w SIWZ będą czyszczone jeden raz w miesiącu, 12.Kratki ściekowe w toaletach wymienionych w SIWZ będą czyszczone dwa razy w miesiącu,13.Sprzęt oraz środki czystości muszą gwarantować optymalizację wszystkich składowych usługi porządkowo - czystościowej oraz zapewnienia jej stałej zgodności z wszelkimi wymaganiami prawnymi, certyfikaty, dopuszczenia do użytkowania itp. Wykonawca odpowiada za jakość użytych preparatów chemicznych oraz sprzętu stosowanego przy wykonywaniu prac,14.Wykonywana usługa ma być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacja usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 15.Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenia dla osób wykonujących zamówienie oraz do magazynowania sprzętu i niezbędnych materiałów,16.Świadczenie usług sprzątania u Zamawiającego mogą wykonywać tylko osoby posiadające aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Powyższe zaświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu przed skierowaniem pracownika do wykonania usługi,17.Pracownicy Wykonawcy wykonujący usługę sprzątania są zobowiązani do zachowania tajemnicy służbowej dotyczącej obiektu, w którym wykonywana jest usługa, 18.Zmiana jednego z pracowników wykonującego usługę sprzątania będzie możliwa w następującej sytuacji:a.Na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac, b.Na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ. 19.Pracownicy Wykonawcy muszą znać i przestrzegać przepisy bhp i ochrony p. poż oraz poznać ustalenia instrukcji zabezpieczających obowiązujących na terenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratur Rejonowych.20.Przed opracowaniem oferty Zamawiający zaleca zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w poszczególnych częściach. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w siedzibach po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzątanie terenów zewn. i pomieszczeń wewn. w budynkach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku, Prokuratur Rejonowych w Kościerzynie, Starogardzie Gdańskim oraz Sopocie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "OSKAR" WŁODZIMIERZ SCHMIDT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "OSKAR" WŁODZIMIERZ SCHMIDT
- Przedsiębiorstwo Usługowe OSKAR, ul. Marynarki Polskiej 6/6, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126463,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128823,20
Oferta z najniższą ceną: 128823,20 / Oferta z najwyższą ceną: 183529,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzątanie terenów zewn. i pomieszczeń wewn. w budynkach Prokuratury Rejonowej w Gdańsku, Kartuzach, Malborku, Tczewie, Kwidzynie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANTAR 2 Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230433,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199979,66
Oferta z najniższą ceną: 199979,66 / Oferta z najwyższą ceną: 347583,38
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzątanie terenów zewn. i pomieszczeń wewn. w budynkach Prokuratur Rejonowych w Gdyni, Wejherowie, Pucku, Pruszczu Gd.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANTAR 2 Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138542,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124912,93
Oferta z najniższą ceną: 124912,93 / Oferta z najwyższą ceną: 194434,67
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi sprzątania są powszechnie dostępnym przedmiotem zamówienia, typowym dla danej branży o standardowym charakterze. Wartość zamówienia jest mniejsza od 130 tyś. euro. Są to usługi w pełni porównywalne, bowiem jedynym różniącym je czynnikiem jest cena. Są powszechnie dostępne o czym świadczy występująca na rynku liczba podmiotów gospodarczych zajmujących się świadczeniem tych usług. Nie wymagają indywidualnego podejścia.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 4 części
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalety publicznej na potrzeby osób odwiedzających fokarium Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii UG w Helu.
- Dostawa chromatografów w 3 pakietach
- Dostawa zestawów do hemodializy i serwet sterylnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Budowa nowej ekonomicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Gronowo Elbląskie, Przebudowa oczyszczalni ścieków w Gronowie Elbląskim
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.