Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Łowicz: Materiały wod-kan eksploatacja
Numer ogłoszenia: 52002 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu , ul. Armii Krajowej 2b, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8373662, faks 046 8373846.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy powołany uchwałą Rady Miejskiej w Łowiczu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały wod-kan eksploatacja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów przeznaczonych na bieżące naprawy i remonty sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych eksploatowanych przez Zamawiającego Szczegółowy wykaz materiałów objętych zamówieniem asortyment wyszczególniony jest : - w załączniku nr 1a do SIWZ - zadanie nr 1 (materiały wod-kan z metali)) - w załączniku nr 1b do SIWZ - zadanie nr 2 (materiały wod-kan z PCV.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy 44.16.30.00 - Rury i osprzęt 44.16.15.00 - Rurociągi wysokociśnieniowe 44.16.70.00 - Różny osprzęt do przewodów 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 44.42.50.00 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe 44.45.00.00 - Stal miękka 44.47.00.00 - Wyroby z żeliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wysokości wadium : zadanie 1 - 2.000 zł( słownie : dwa tysiące złotych ) zadanie 2 - 1.000,00 zł ( słownie : jeden tysiac złotych ) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. O/Skierniewice nr 59 1500 1689 1216 8005 2942 0000 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: a/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 ustawy b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy c/ złożą oświadczenia o akceptacji SIWZ wraz załącznikami d/ przedłożą wszystkie wymagane dokumenty wymienione w SIWZ f/ wniosą wadium g/ złożą w wymaganym terminie pisemna ofertę Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły- spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć: 1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy 2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w : p.pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3. w celu poświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia a/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców b/ dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( przynajmniej 2 referencje); c) wykaz sprzętu , jakim dysponuje wykonawca , niezbędnego do realizacji zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego: a/ zaświadczenie właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym 5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela 7.Wszystkie dokumenty, poza wymienionymi w pkt. 6, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych, 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zakładu Usług Komunalnych w Łowiczu przy ul. Armii Krajowej 2b, pok. 20 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów z metali przeznaczonych na bieżące naprawy i remonty sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych eksploatowanych przez Zamawiającego, których szczegółowy asortyment oraz ilość wyszczególniona jest w załączniku nr 1a do SIWZ (materiały wod-kan z metali)).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.50.00-5, 44.45.00.00-9, 44.47.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów z PCV przeznaczonych na bieżące naprawy i remonty sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych eksploatowanych przez Zamawiającego, których szczegółowy asortyment oraz ilość wyszczególniona jest w załączniku nr 1b (materiały wod-kan z PCV.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00-9, 44.16.30.00-0, 44.16.50.00-4, 44.16.70.00-8, 44.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa ciągnika rolniczego w ramach projektu pn. "Modernizacja pracowni warsztatowych do potrzeb zdobycia kwalifikacji branżowych na nowoczesnym rynku pracy mechanizacji rolnictwa"
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa źródła ciepła wraz z instalacją technologiczną na potrzeby podgrzewania wody basenowej w kompleksie basenów letnich przy ul. Farbiarskiej 3 w Żyrardowie."
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





