eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › USŁUGA TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU TELEKOMUNIKACYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Łódź: USŁUGA TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU TELEKOMUNIKACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 519984 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2547408, centrala 2547598, faks 42 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU TELEKOMUNIKACYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, usług łączności mobilnej telefonii komórkowej dla 20 numerów abonenckich w ramach pakietów bez limitu minut wraz z dostawą aparatów telefonicznych z kartami SIM w okresie określonym w umowie, mobilnego dostępu do sieci Internet dla 1 numeru abonenckiego w ramach pakietu z limitem min. 15GB wraz z dostawą niezbędnych urządzeń, kartą SIM, w okresie określonym w umowie. Ilość miesięcznych abonamentów w naste?puja?cych grupach:Grupa I pakiet bez limitów minut - nielimitowane połączenia do wszystkich krajowych operatorów telefonii mobilnej oraz stacjonarnej w ramach abonamentu 20 zestawów, Grupa II usługa mobilnego dostępu do sieci Internet - pakiet danych min. 15GB 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. ŚWIADCZONA USŁUGA TELEFONII KOMÓRKOWEJ ZAPEWNIAĆ MA MIĘDZY INNYMI. Dostęp do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w każdych warunkach. Zamawiający wymaga aby wykonawca potwierdził w ofercie możliwy minimum 90 procent zasięg sieci oraz możliwość przeprowadzenia połączenia we wszystkich pomieszczeniach biurowych budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi tj. przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi i przy ul. Franciszkańskiej 76 78 przez okres trwania umowy. Zamawiający wyraża zgodę na instalację anten i wzmacniaczy sygnału w obrębie budynku. Dostosowanie świadczonych usług do wymogów Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20 procent wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada uprawnienia do świadczenia usług telekomunikacyjnych na podstawie wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 11 ustawy z dn. 16 lipca 2004 r., Prawo telekomunikacyjne Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm. lub aktualnego zaświadczenia o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 224 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W ZAKRESIE POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE USŁUGI ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ opis zaoferowanych usług oraz wskazanie modeli oferowanych urządzeń

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: 1.Stronę Tytułową - zgodnie z Formularzem Nr 1. 2.Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 2. 3. Dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentacji oraz Pełnomocnictwo Pełnomocnictwa dla osoby osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 4.Dokumenty i oświadczenia określone w pkt 7 SIWZ. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) - np. wypełniony Formularz Nr 7. 6.W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Formularz Nr 6 z wykazem zakresu usług dostaw zlecanych Podwykonawcom. 7.Lista informacja w zakresie przynależności do grupy kapitałowej - Formularz nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

28.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszcza się następujące zmiany umowy; - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, - zmiana danych teleadresowych Zamawiającego oraz miejsca świadczenia usługi, - zmiana danych adresowych Wykonawcy, w przypadku dokonania zmian organizacyjnych dotyczących Wykonawcy; - zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania umowy w przypadku otrzymania niewystarczającej dotacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria pok. 501 lub pok. 68..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.