To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-23
Katowice: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz różnego sprzętu i artykułów biurowych dla potrzeb Kuratorium Oświaty w Katowicach
Numer ogłoszenia: 51982 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22994 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2571370, 2077439, faks 032 2555825.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz różnego sprzętu i artykułów biurowych dla potrzeb Kuratorium Oświaty w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach w zakresie określonym w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ zawierają wykaz materiałów oraz ich przewidywane ilości. Postępowanie o wartości nieprzekraczającej kwoty 125 000 euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o.o., Al. Korfantego 179B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68732,40
Oferta z najniższą ceną: 68732,40 / Oferta z najwyższą ceną: 102420,21
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o.o., Al. Korfantego 179B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23012,37
Oferta z najniższą ceną: 23012,37 / Oferta z najwyższą ceną: 36465,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
- Dostawa systemu do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA wraz z odczynnikami rozruchowymi oraz zestawem walidacyjnym anty-HLA
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.