Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-23
Gdynia: Prowadzenie monitoringu wód podziemnych i powierzchniowych na terenie:
JW 1300 Pruszcz Gdański w rejonie PKT, JW 4653 Siemirowice w rejonie MPS 2
JW 1128 Malbork teren lotniska w Królewie Malborskim.
Numer ogłoszenia: 51980 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie monitoringu wód podziemnych i powierzchniowych na terenie: JW 1300 Pruszcz Gdański w rejonie PKT, JW 4653 Siemirowice w rejonie MPS 2 JW 1128 Malbork teren lotniska w Królewie Malborskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie monitoringu wód podziemnych i powierzchniowych na terenie: JW 1300 Pruszcz Gdański w rejonie PKT, JW 4653 Siemirowice w rejonie MPS 2 JW 1128 Malbork teren lotniska w Królewie Malborskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się zmiany ilości zleconych prac dotyczących: - prowadzonego monitoringu w celu dostosowania jego zakresu do aktualnie obowiązującej decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska zatwierdzającej zakres monitoringu; - wykonania piezometrów monitoringowych w celu dostosowania ich zakresu do decyzji zatwierdzającej projekt prac geologicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.15.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 U PZP oraz oświadczenie zgodne z treścią art. 24 ust. 1 i 2 U PZP. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI metodą spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej 3 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia (tj. usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 U PZP. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 U PZP. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 U PZP. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: - terminów w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, prowadzenia innych robót na terenie objętym badaniem, uniemożliwiających przeprowadzenie prac w planowanym terminie, bądź opóźnień ze strony urzędu wydającego zawiadomienie o przyjęciu dokumentacji (decyzji zatw. projekt), - parametrów monitoringu i prac geologicznych określonych w harmonogramie w celu dostosowania wymaganego zakresu: monitoringu do obowiązującej decyzji RDOŚ oraz warunków występowania produktu naftowego; prac geologicznych do decyzji Starosty Gdańskiego zatwierdzającej projekt prac geologiczych, - wartości zlecenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT - podstawą do określenia nowej wartości zlecenia, będzie określony w formularzu cenowym koszt netto poszczególnych prac.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, 81-912 Gdynia, 4 piętro, pok. 404..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, 81-912 Gdynia, 2 piętro, pok 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie monitoringu wód podziemnych w JW 1300 Pruszcz Gdański w rejonie PKT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.15.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, 81-912 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie monitoringu wód podziemnych w JW 4653 Siemirowice w rejonie MPS 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.15.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie monitoringu wód podziemnych i powierzchniowych w JW 1128 Malbork, teren lotniska w Królewie Malborskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.15.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 28 zadań
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne systemu ochrony antywirusowej oraz środowiska serwerowego i wirtualnego; Certyfikat ssl wildcard z roczną subskrypcja
- Zakup materiałów promocyjnych
- Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
- Dostawa elektronarzędzi do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór merytoryczny przez zespół ekspertów doradzających i weryfikujących zakres przygotowywanych i wykonanych prac badawczo-analitycznych oraz planów poprawy stanu środowiska.
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów - III termin
więcej: Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.