Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-04-14
Lublin: Dostawa sprzêtu audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/06-2015/DOP-a)
Numer og³oszenia: 51961 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/06-2015/DOP-a).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublin obejmuj±ca: Czê¶æ 1: Projektor multimedialny - 6 szt.; Czê¶æ 2: Projektor multimedialny. Oferowany towar ma byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczny, a tak¿e musi spe³niaæ wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezp³atny serwis gwarancyjny na okres minimum 24 miesiêcy (dotyczy wszystkich czê¶ci). Warunki serwisu: czas przyst±pienia do naprawy (podjêcie dzia³añ naprawczych) przy zg³oszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drog± elektroniczn±: maksymalnie 72 godziny; naprawa nast±pi w miejscu u¿ytkowania sprzêtu; w przypadku konieczno¶ci wykonania naprawy poza miejscem u¿ytkowania sprzêtu, Wykonawca zapewni na w³asny koszt odbiór sprzêtu do naprawy i jego dostawê po dokonaniu naprawy oraz jego ponowne uruchomienie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia /Opis oferowanego towaru).
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.65.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku: a) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urz±dzeñ lub materia³ów), zmiana nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny oraz obni¿enia parametrów technicznych, jako¶ciowych i innych wynikaj±cych z oferty, na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy; b) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, w tym nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot zamówienia. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu stron. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, pl. Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1201.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, pl. Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1201.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Projektor multimedialny - 6 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny - 6 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia /Opis oferowanego towaru). Oferowany towar ma byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczny, a tak¿e musi spe³niaæ wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Wybrane parametry techniczne - 20
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Projektor multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny - 1 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia /Opis oferowanego towaru). Oferowany towar ma byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczny, a tak¿e musi spe³niaæ wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Wybrane parametry techniczne - 20
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i nieruchomo¶ci (budynek wraz z gruntem) Zespo³u Szkó³ Budowlanych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lublinie
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzêdu Miasta Lublin w 2026 r.
- RDW w Parczewie: Us³ugi sprz±tania pomieszczeñ w 2026 r.
- Dostawa materia³ów zu¿ywalnych do archiwizowania donacji wraz z dzier¿aw± niezbêdnej aparatury przeznaczonej do archiwizacji próbek krwi dawców w okresie 12 miesiêcy, oraz pod³±czenie aparatury ...
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji spo³ecznej z terenu wojew. lubelskiego w przedmiocie CUS wraz organizacj± wizyty studyjnej do CUS.
- Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 66 dzia³ek ewidencyjnych po³o¿onych na terenie powiatu lubelskiego
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego
- Dostawa sprzêtu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kszta³cenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajêæ pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów, monitorów interaktywnych, urz±dzeñ drukuj±cych i kopiuj±cych oraz urz±dzeñ i sprzêtu teleinformatycznego dla Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Jaros³awiu.
- Zakup wyposa¿enia do Szko³y w Strzeszkowicach Du¿ych
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów monta¿owych i opakowañ transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
wiêcej: Projektory »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





