eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/69/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/69/2012
Numer ogłoszenia: 519524 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/69/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Weryfikacja badania stanu prawnego będącego w posiadaniu tut. Oddziału, dotyczącego działek położonych w gminie Książ Wlkp. w obrębie Jarosławski. Część 2: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00015451/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie. Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00015451/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie. Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00000798/9, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie. Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00037285/8, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie. Część 3: Przeprowadzenie badania stanu prawnego oraz sporządzenie wyciągu (wyciągów ) z wykazu zmian gruntowych dla działek położonych w obrębie Kąkolewo, gmina Osieczna. Część 4: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości w miejscowościach Charzewo, gmina Kiszkowo, budynek nr 12 oraz w m. Łubowice, gm. Kiszkowo, budynek nr 5. Część 5: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) - nieruchomości położone w miejscowościach Czeluścin, Gębarzewo, Żydowo gmina Czerniejewo. Część 6: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości położone w miejscowościach Żabiczyn, Mieścisko, Podlesie Kościelne gmina Mieścisko..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 roku, Nr 193 poz. 1287).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 1.6 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na podział nieruchomości. 1.7 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na wznowienie granic nieruchomości 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań parter portiernia zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Weryfikacja badania stanu prawnego będącego w posiadaniu tut. Oddziału, dotyczącego działek położonych w gminie Książ Wlkp. w obrębie Jarosławski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji badania stanu prawnego będącego w posiadaniu tut. Oddziału, dotyczącego działek położonych w gminie Książ Wlkp. w obrębie Jarosławki oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 33/8 o pow. 61,8832 ha, nr 34/2 o pow. 10,0685 ha, nr 61/2 o pow. 6,1040 ha, nr 62/4 o pow. 11,4649 ha, nr 60 o pow. 45,8300 ha, pod kątem ustalenia nazwiska byłych właścicieli od 1939 roku do roku 1992 oraz podania podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa z podaniem litery w przypadku dekretu o reformie rolnej (z informacji uzyskanych od Geodetów uprawnionych, archiwum w którym znajdują się litery przejęcia na Skarb Państwa z mocy Dekretu mieści się przy Sądzie Rejonowym w Śremie). A także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny przedwojenny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja /podanie parcelantów oraz podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów/ na tych gruntach a także granice umowy dzierżawy. Geodeta uprawniony winien zweryfikować informacje dotyczące byłego właściciela będące w posiadaniu tut. Oddziału stanowiące załącznik do zamówienia. b) przeprowadzenie podziału działek nr 60 o pow. 45,8300 ha i nr 33/8 o pow.67,8832 ha położonych w obrębie Jarosławki gm. Książ Wlkp. polegającego na rozdzieleniu nieruchomości pod kątem przejęcia na Skarb Państwa (Bielawski Józef - T. I, k. 3 oraz Suchora Franciszek - T. I k. 5). Geodeta uprawniony winien dostarczyć po przeprowadzonym podziale wykaz zmian gruntowych oraz wypisy i wyrysy działek powstałych po podziale. Jednocześnie tut. Oddział ANR upoważnia geodetę uprawnionego do odbioru dokumentów geodezyjnych z PODGiK w Śremie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00015451/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie. Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00015451/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie. Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00000798/9, nr PO1K/00037285/8, prowadzonej przez SR w Kościanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00015451/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I księgi wieczystej. b) Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00015451/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie,, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa. c) Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00000798/9, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie,, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa. d) Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1K/00037285/8, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego oraz sporządzenie wyciągu (wyciągów ) z wykazu zmian gruntowych dla działek położonych w obrębie Kąkolewo, gmina Osieczna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ustalenie numeru księgi wieczystej obejmujące n/w działki położone w obrębie: a) Kąkolewo, gmina Osieczna, działka nr nr 311/3, 314/8, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158. 2. Sporządzenie protokółu badania księgi wieczystej dla w/w działek z ustaleniem pełnej podstawy prawnej i daty przejęcia w/w nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, a także ustalenie byłego właściciela (wszystkich właścicieli w latach 1939 - 1992) przed Skarbem Państwa. W przypadku przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o przeprowadzeniu reformy rolnej (również w trybie innych przepisów) należy także ustalić, czy wyżej działka stanowi nieprzerwanie własność Skarbu Państwa i czy nie podlegała parcelacji, jeśli tak, to na rzecz kogo i w jakiej części. 3. Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmującej w/w działki, z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych. 4. Uzyskanie aktualnego wypisu z rejestru gruntów (z podaniem nr księgi wieczystej), obejmującego na wstępie działki, a w przypadku stwierdzenia, że dana nieruchomość nie posiada założonej księgi wieczystej - podanie takiej informacji. 5. Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu wyciągu (wyciągów ) z wykazu zmian gruntowych dla w/w nieruchomości znajdujących się w księgach wieczystych prowadzonych w Sądzie Rejonowym w Lesznie, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Lesznie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego w Lesznie o sprostowanie działu I w/w ksiąg. Sporządzony w/w wyciąg (wyciągi) z wykazu zmian gruntowych winien obejmować rozliczenie w/w księgi wieczystej (ksiąg wieczystych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości w miejscowościach Charzewo, gmina Kiszkowo, budynek nr 12 oraz w m. Łubowice, gm. Kiszkowo, budynek nr 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości - budynek mieszkalny nr 12 położony w m. Charzewo, gm. Kiszkowo, dz. nr 38/4 o pow. 0,0644 ha zapisana w KW PO1G/00036216/3 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. 2. Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości - budynek mieszkalny nr 5 położony w m. Łubowice, gm. Kiszkowo, na dz. nr 27/5, o pow. 0,1826 ha, zapisana w KW PO1G/00040807/4 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. ZALECENIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU UMOWY Wykonaniem umowy będzie dostarczenie arkuszy danych ewidencyjnych ww. budynków poświadczonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej o przyjęciu do Zasobu operatów złożonych przez geodetę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) - nieruchomości położone w miejscowościach Czeluścin, Gębarzewo, Żydowo gmina Czerniejewo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości - budynek mieszkalny nr 5 położony w m. Czeluścin, gm. Czerniejewo, dz. nr 9/4 o pow. 0,2313 ha zapisana w KW PO1G/00038093/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. 2. Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości - budynek mieszkalny nr 2 położony w m. Gębarzewko, gm. Czerniejewo, na dz. nr 28/5, o pow. 0,1549 ha, zapisana w KW PO1G/00040082/5 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. 3. Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości - budynek mieszkalny nr 33 położony w m. Żydowo, gm. Czerniejewo, na dz. nr 115/98, o pow. 0,0376 ha, zapisana w KW PO1G/00031845/6 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. ZALECENIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU UMOWY Wykonaniem umowy będzie dostarczenie arkuszy danych ewidencyjnych ww. budynków poświadczonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej o przyjęciu do Zasobu operatów złożonych przez geodetę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości położone w miejscowościach Żabiczyn, Mieścisko, Podlesie Kościelne gmina Mieścisko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: GMINA MIEŚCISKO POWIAT WĄGROWIECKI 1. Żabiczyn 19 Budynek mieszkalny położony na działce nr 26/15 o pow. 0,0276 ha, dla którego prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00044771/5 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. 2. Mieścisko 24 Budynek mieszkalny położony na działce nr 432/18 o pow. 0,0300 ha, dla którego prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00044621/9 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. 3. Podlesie Kościelne 3 Budynek mieszkalny położony na działce nr 30/2 o pow. 0,0281 ha, dla którego prowadzona jest księga wieczysta 45449 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. 4. Podlesie Kościelne 4 Budynek mieszkalny położony na działce nr 30/7 o pow. 0,0233 ha, dla którego prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00044667/3 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. ZALENENIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU UMOWY: Wykonaniem umowy będzie dostarczenie arkuszy danych ewidencyjnych w/w budynków poświadczonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej o przejęciu do Zasobu operatów złożonych przez geodetę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.