Ogłoszenie z dnia 2005-10-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Bytom: obsługa zwałów miału i węgla płukanego sprzętem ciężkim (spycharki, ładowarki i walec wibracyjny) oraz załadunek węgla na samochody na KWK Bobrek-Centrum Ruch Bobrek i Ruch Centrum w latach 2006-2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S.A. KWK Bobrek-Centrum, do kontaktów: Jolanta Pawełczak, ul. Konstytucji 76, 41-905 Bytom, tel. 032 2837806, fax 032 2819671, e-mail: umowy@zg3.bytom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kompania Węglowa S.A. Oddział Bobrek-Centrum, Ryszard Buśkiewicz, ul. Konstytucji 76, 41-905 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2837 573, fax 032 281 96 71. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa zwałów miału i węgla płukanego sprzętem ciężkim (spycharki, ładowarki i walec wibracyjny) oraz załadunek węgla na samochody na KWK Bobrek-Centrum Ruch Bobrek i Ruch Centrum w latach 2006-2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa zwałów miału i węgla płukanego sprzętem ciężkim (spycharki, ładowarki i walec wibracyjny) oraz załadunek węgla na samochody na KWK Bobrek-Centrum Ruch Bobrek i Ruch Centrum w latach 2006-2008. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: KW S.A. Oddział KWK Bobrek-Centrum: 1)Ruch Bobrek 41-905 Bytom, ul. Konstytucji 76, 2)Ruch Centrum 41-902 Bytom, ul. Łużycka 7. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.92.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - technicznie niemożliwe jest należyte ustalenie, czy produkt zgodny jest za specyfikacjami europejskimi. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Usługa w zakresie obsługi zwałów miału i węgla płukanego sprzętem ciężkim (spycharki, ładowarki i walec wibracyjny) oraz załadunek węgla na samochody na KWK Bobrek-Centrum Ruch Bobrek i Ruch Centrum w latach 2006-2008. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium:120 000,00 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 2% wartości oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Pożądany termin płatności wynosi 60 dni a wymagany nie mniej niż 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj. wykażą się realizacją w okresie ostatnich 3 lat usług podobnych do przedmiotu zamówienia, których wartość w skali roku nie była niższa niż 1 milion złotych, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą się zdolnością kredytową w wysokości minimum 700 tysięcy złotych, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. wniosą wadium na warunkach określonych w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Oryginał lub kserokopia aktualnego zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z banku potwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokości 700 000,00 zł wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług podobnych do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z którego wynikać będzie, że Wykonawca realizował roboty podobne do przedmiotu zamówienia o wartości w skali roku nie mniejszej niż 1 milion złotych (dla jednej usługi). 2.1.4) Inne informacje: 1. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia osób posiadających stwierdzone kwalifikacje OUG kierownictwa i osób dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych, sprawujących nadzór nad pracownikami prowadzącymi roboty wymagane zgodnie z art. 68 ust.2 ustawy - Prawo geologiczno-górnicze(Dz.U. nr 27 poz. 96 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (Dz.U. nr 84 poz.755)oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 28.06.2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych dla: minimum 2 osób w charakterze co najmniej osoby dozoru średniego (po jednej na każdy Ruch) posiadające stwierdzone kwalifikacje OUG dla osób dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych. 2. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu pracownikami mającymi wykonywać przedmiot przetargu, którzy posiadają wymagane uprawnienia, odpowiednie do wykonywanych czynności (operatora: spycharki gąsienicowej, ładowarki kołowej oraz walca wibracyjnego) w ilości wynikającej z niezbędnego obłożenia sprzętem oraz że w/w pracownicy posiadać będą aktualne badania lekarskie i psychotechniczne do obsługi sprzętu ciężkiego (spycharki gąsienicowej, ładowarki kołowej i walca wibracyjnego). 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, jakimi dysponuje Wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 9 - 8580 z dnia 13.01.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 0150113. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 03.11.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.11.2005, godzina 10:00, Kompania Węglowa S.A. 40-039 Katowice, ul. Powstańców 30 - sala nr 100.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Ogłoszenie o planowanym zamówieniu publicznym opublikowano w BZP nr 6 poz. 1223 z dnia 11.01.2005r. 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Wykonanie wiat śmietnikowych dla budynków mieszkalnych w Sosnowcu będących wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału AZM" w tym: Część I- III
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich dla Inwestycji pn."Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6.
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla bytomskich przedszkoli - edycja 2.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 59 w Bytomiu
- "Dostawa wyrobów hutniczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK w tym: Część I: Dostawa blach, Część II: Dostawa kształtowników stalowych."
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.