Ogłoszenie z dnia 2005-10-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Warszawa: dostawa oprogramowania komputerowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", do kontaktów: Katarzyna Ronikier-Dolańska, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, tel. 048 22 650 18 39, fax 048 22 650 18 33, e-mail: k,ronikier@polish-airports.com, www.porty-lotnicze.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Katarzyna Ronikier-Dolańska, p. 940, ul. 17 Stycznia 49, 02-146 Warszawa, tel. 048 22 650 18 39, fax 048 22 650 18 33, e-mail: k,ronikier@polish-airports.com, www.porty-lotnicze.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Katarzyna Ronikier-Dolańska, p. 940, ul. 17 Stycznia 49, 02-146 Warszawa, tel. 048 22 650 18 39, fax 048 22 650 18 33, e-mail: k,ronikier@polish-airports.com, www.porty-lotnicze.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Katarzyna Ronikier-Dolańska, p. 940, ul. 17 Stycznia 49, 02-146 Warszawa, tel. 048 22 650 18 39, fax 048 22 650 18 33, e-mail: k,ronikier@polish-airports.com, www.porty-lotnicze.com.pl.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania komputerowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: lp / nazwa programu / ilość 1 / ABBYY Fine Reader 7.0 Pro (OCR) PL (lub równoważny) / 6 2 / ACDSee 7.0 Power Pack (lub równoważny) / 10 3 / Active@ Disk image 2.0 (lub równoważny) / 4 4 / Active@ Partition Recovery (lub równoważny) / 4 5 / Active@ Undelete 5.1 Enterprise (lub równoważny) 4 6 / Active@ Uneraser 3.0 (lub równoważny) 4 7 / Adobe Acrobat7.0 CE Prof. PL (lub równoważny) / 15 8 / Adobe After Effects 6.5 Proffessional (lub równoważny) / 1 9 / Adobe Photo Shop CS (lub równoważny) / 5 10 / Advanced PDF Password Recovery Pro (lub równoważny) / 4 11 / AutoCAD 2005 LT PL (lub równoważny) / 24 12 / BCL Drake (lub równoważny) / 2 13 / BricsCad V6 Pro - Pięciopak - wersja polska (lub równoważny) / 1 14 / Corel Draw 12 PL (lub równoważny) / 4 15 / DriveImage 7.0 (lub równoważny) / 2 16 / Eanglish translator 3 (lub równoważny) / 22 17 / Easy Recovery PRO (lub równoważny) / 4 18 / Fire Wall + Flood Gate - aktualizacja (lub równoważny) / 1 19 / Install Wizard XP (lub równoważny) / 1 20 / Integram Budownictwo - aktualizacja (lub równoważne) / 2 21 / Inter Scan Virus wall + e-safe manager - aktualizacja (lub równoważny) / 1 22 / Kaspersky kontynuacja licencji na linux'a (lub równoważny) / 1 23 / Lan manager solution - zarządzanie urządzeniami sieciowymi - aktualizacje (lub równoważny) / 1 24 / Light Wave 8 (lub równoważny) / 1 25 / Macromedia Flash MX 2004 PRO (lub równoważny) / 1 26 / Macromedia Studio MX 2005 Professional (lub równoważny) / 5 27 / Mksvir wersja win + dos - lic. (lub równoważny) / 4 28 / Mksvir wersja win + dos - subskrypcja nośników (lub równoważny) / 4 29 / MS - Exchange CAL 2003 English MVL User CAL 381-01835 (lub równoważny) / 1000 30 / MS - Exchange Svr 2003 English MVL 312-02662 (lub równoważny) / 1 31 / MS - Exchange Svr Ent 2003 English MVL 395-02873 (lub równoważny) / 2 32 / MS - Project 2003 Win32 Polish MVL 076-02945 (lub równoważny) / 32 33 / MS - SQL CAL 2000 English MVL User CAL 359-01029 (lub równoważny) / 10 34 / MS - SQL Svr 2000 Standard Edtn English MVL 228-00753 (lub równoważny) / 2 35 / MS - Virtual PC 2004 Win32 English MVL T31-00038 (lub równoważny) / 10 36 / MS - Virtual Svr Ent 2005 English MVL A9P-00027 (lub równoważny) / 2 37 / MS - Windows 2003 Serwer PL P73-00167 (lub równoważny) / 6 38 / MS - Windows Svr Std 2003 Win32 English MVL P73-00178 (lub równoważny) / 5 39 / MS Office XP professional Office Pro 2003 Win32 Polish MVL 269-07-555 (lub równoważny) / 105 40 / MS Office XP standard Office 2003 Win32 Polish MVL 021-06730 (lub równoważny) / 30 41 / MS Visio Std 2003 Win32 Polish MVL D86-01849 (lub równoważny) / 34 42 / MS Windows XP pro OEM Windows XP Professional Polish UPG MVL E85-00411 (lub równoważny) / 30 43 / MS Windows XP Pro, UPG (lub równoważny) / 30 44 / Nero Burning ROM (lub równoważny) / 20 45 / Norton Ghost 2005 (lub równoważny) / 5 46 / Norton Internet Security PL 2005 (lub równoważny) / 1 47 / Norton Partition Magic 8 (lub równoważny) / 3 48 / Norton Personal firewall PL 2005 (lub równoważny) / 5 49 / Norton System Works prof PL 2005 (lub równoważny) / 3 50 / Observer - OBSBASE10X - Observer BASE Kit (lub równoważny) / 1 51 / Observer - PRBBASE10X Probe Base Kit (lub równoważny) / 1 52 / Observer - PRBMAINT Advanced Single-Probe Maintenance - 1 Year (lub równoważny) / 1 53 / Observer - PRBUPRTU Advanced Single-Probe Upgrade RTU (lub równoważny) / 1 54 / Observer - SOBS10XUPRTU Observer Suite Upgrade to 10X (lub równoważny) / 1 55 / Observer - SOBSMAINT 1 Year Observer Suite Maintenance Contract (lub równoważny) / 1 56 / Oprogramowanie RADview-PC for Windows, TDM App. Mod (lub równoważny) / 1 57 / Oprogramowanie SNMP SNMPc workgroup edition SNMPC-SW/VER5 (lub równoważny) / 1 58 / Paint Shop Pro 7.0 AE (lub równoważny) / 3 59 / Retina skaner zabezp. sieciowych - aktualizacja (lub równoważny) / 1 60 / Surf Control Web Filter - 100-400 users dla W2K - lic. (lub równoważny) / 300 61 / Symantec Antywirus 9.0 corporate edition - aktualizacja oprogramowania (lub równoważny) / 1 62 / Symantec Antywirus corporate edition 9.0 - przedłużenie licencji (Sales Order 12454896) (lub równoważny) / 300 63 / Symantec Mail Security for Microsoft Exchange 2003 (lub równoważny) / 200 64 / Symantec PCAnywhere 11.5 host only ml lic Value Band (lub równoważny) / 10 65 / Symantec PCAnywhere 11.5 Host&Remote ml lic Value Band (lub równoważny) / 2 66 / System Mechanic 5.5 PRO (lub równoważny) / 5 67 / TOAD for Oracle Professional with Quest DBA module (lub równoważny) / 4 68 / TrendMicro - IMSS/IWSS Bundle Windows, users 751-1000 IGZZWWE2XLIULR751 (lub równoważny) / 1000 69 / TrendMicro - InterScan WebSecurity Suite, WIN: Renewal, users 751-1000 IHUFWWE2XLIULR751 (lub równoważny) / 1000 70 / TrendMicro - Spam Prevention Solution, WIN: Renewal, users 751-1000 ASZZWWE2XLIULR751 (lub równoważny) / 1000 71 / Ulead Video Studio 8 (lub równoważny) / 2 72 / Webcam XP pro 2.15 (lub równoważny) / 8 73 / WebLog Expert 3.1 (lub równoważny) / 2 74 / Zone alarm (lub równoważny) / 56 W przypadku zaproponowania w złożonej ofercie oprogramowania równoważnego - Wykonawca złoży dokument wykazujący, iż zaproponowane w złożonej ofercie oprogramowanie jest równoważne do oprogramowania wyspecyfikowanego przez Zamawiającego, w formie szczegółowego opisu funkcjonalności zaproponowanego oprogramowania i porównania go z oprogramowaniem wyspecyfikowanym przez Zamawiającego oraz w ramach ceny oferty przeprowadzi szkolenia pracowników Zamawiającego (liczba szkolonych zgodna z liczbą zamawianych sztuk oprogramowania). Wykonawca zobowiąże się świadczyć Usługi Gwarancji Jakości w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie 6 miesięcy do daty podpisania właściwego Protokołu Odbioru Dostawy. Gwarancja Jakości na dostarczone Oprogramowanie będzie zgodna z gwarancją udzielaną przez producenta Oprogramowania i/lub Wykonawcy, w szczególności ma obejmować gwarancję prawidłowego działania nośników oprogramowania oraz elementów sprzętowych oprogramowania (np. kluczy sprzętowych). Wykonawca wykonana zobowiązania wynikających z Gwarancji Jakości w ciągu 5 dni od daty powiadomienia go przez Zamawiającego o stwierdzonej wadzie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa do zamawiającego na adres: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" 02-146 Warszawa, ul. 17 Stycznia 49. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia przekracza wyrażona w złotych równowartość kwoty 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 28;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 32 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w ogłoszeniu działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że: - w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali dostawy oprogramowania za co najmniej 1 200 000 PLN brutto i dostawy te zostały wykonana należycie - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający dostawy oprogramowania za co najmniej 1 200 000 PLN brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: A1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b,c,d niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. A2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A1 powyżej oraz w pkt III.2.1.1) a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B) Dokumenty, o których mowa w punkcie III.2.1 ogłoszenia mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną w dokumentach rejestracyjnych firmy lub posiadającą pełnomocnictwo do dokonywania określonych czynności prawnych). Poświadczenie musi być opatrzone adnotacją "za zgodność z oryginałem". Gdy upoważnienie wynika z pełnomocnictwa, pełnomocnictwo w oryginale należy załączyć do oferty. C) Wykonawca, także każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zobowiązany jest załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2. D) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy -pełnomocnictwo w oryginale Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełniania wymaganych warunków wskazanych w punkcie III 2.1. a i d ogłoszenia dotyczyć będzie każdego z Wykonawców występujących wspólnie, a w przypadku warunków określonych w punktach III 2.1. b i c ogłoszenia Wykonawców występujących wspólnie łącznie jako całości. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt III 2.1.1 ogłoszenia, natomiast na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt III .2.1.3 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie muszą wykazać, że jako całość spełniają postawiony w pkt 2.1. b) warunek. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 49 - 47498 z dnia 10.03.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 42/PN/ZP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 18.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.11.2005, godzina 10:30, Siedziba Zarządu Zamawiającego - ul. 17 Stycznia 49 w Warszawie, budynek SONATA, IX piętro, sala 959A.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zainteresowani Wykonawcy mogą w miejscu wskazanym w załączniku A pkt 1.2) pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





