eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Zielona Góra: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 519070 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub częściach dostaw wyrobów medycznych jednorazowego użytku, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów stanowiących przedmiot zamówienia określono poniżej: zadanie1)poz.1 Pojemnik transferowy (pusty) do osocza a 1000 ml (współpracujący z urządzeniem AUTOPHERESIS C SYSTEM firmy Fenwall) szt. 67,00 zadanie2)poz.1 Pipeta Pasteura 3 ml z podziałką 3,0/0,5 ml 15,5 cm szt. 39 000,00 zadanie2)poz.2 Końcówka do pipety automatycznej do 1200 ?l z tworzywa sztucznego, j. uż. do mikropipety ORTHO (1 op. a 960 szt.) op. 9,00 zadanie2)poz.3 Końcówka do pipet o poj. od 200 do 1000 ?l (kolor niebieski) szt. 4 000,00 zadanie3)poz.1 Probówka o pojemności 4 - 5 ml (12x75mm) z tworzywa sztucznego,bez znacznika, przezroczysta, j. uż. - z gładkim dnem szt. 35 000,00 zadanie3)poz.2 Probówka o pojemności 7 ml (13 x 100 mm) z tworzywa sztucznego bez znacznika, j. uż. szt. 35 000,00 zadanie3)poz.3 Korek z tworzywa sztucznego do próbówki o poj. 11 ml 16 mm x 100 mm średnica korka 16 mm szt. 1 000,00 zadanie4)poz.1 Probówka plastikowa próżniowa o pojemności ok. 6 ml bez dodatków do systemu zamkniętego z przyspieszaczem wykrzepiania 13 x 100 mm szt. 32 500,00 zadanie4)poz.2 Probówka próżniowa do badań hematologicznych z EDTA - K2 o pojemności ok. 2 ml 13x 75 mm szt. 6 000,00 zadanie4)poz.3 Probówka próżniowa do badań metodami biologii molekularnej (zawierająca EDTA i żel separujący) o pojemności 8-9 ml 16 x 100 mm szt. 32 500,00 zadanie4)poz.4 Probówka próżniowa do badań hematologicznych z EDTA-K2 o pojemności ok. 4 ml 13 x 75 mm szt. 19 000,00 zadanie4)poz.5 Igła motylkowa 21g do pobierania krwi z wężykiem połączone z uchwytem oraz z zabezpieczeniem igły (zestaw) zestaw 15 500,00 zadanie4)poz.6 Probówka próżniowa do badań metodami biologii molekularnej (zawierająca EDTA i żel separujący) o pojemności 5 ml 13 x 100 mm szt. 32 500,00 zadanie4)poz.7 Adapter typu Luer szt. 100,00 zadanie4)poz.8 Próbówka z dodatkiem trombiny do szybkiego pozyskiwania surowicy o pojemności 4-5 ml (13-75 mm). szt. 1 000,00 zadanie5)poz.1 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typ B dren o długości 2,00 m szt. 250,00 zadanie5)poz.2 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS kpl. 414,00 zadanie5)poz.3 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typu A 0,35 m szt. 600,00 zadanie5)poz.4 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typu C 0,35 m szt. 500,00 zadanie6)poz.1 Igły (nakłuwacze) do nakłuwania 1, 8 mm szt. 24 000,00 zadanie6)poz.2 Igły jednorazowego uzytku 0,8 x 40 mm szt. 750,00 zadanie7)poz.1 Zestaw do separatora Haemonetics PCS2 (rozłaczny jednorazowy zestaw do pozyskiwania osocza składajacy się z 3 elementów) szt. 50,00 zadanie8)poz.1 Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnychz koncentratu krwinek czerwonych (KKCZ) z jednej jednostki szt. 3 400,00 zadanie9)poz.1 Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnych z koncentratu krwinek płytkowych (KKP) szt. 710,00 zadanie10)poz.1 Przylepiec na tkaninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny, 5 m x 50 mm biały szt. 800,00 zadanie10)poz.2 Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa 1 op. a 500 g op. 300,00 zadanie10)poz.3 Kompres wyjałowiony z gazy 5 cm x 5 cm (12 warstw) 1 op. a 3 szt. op. 52 000,00 zadanie10)poz.4 Kompreswybwyjałowiony 10 cm x 10 cm 1op. a 3 szt. szt. 2 100,00 zadanie11)poz.1 Igła jednorazowego użytku 16G x 25 mm do separatorów szt. 90,00 zadanie12)poz.1 Filtr do ambu szt. 10,00 zadanie13)poz.1 Nakłuwacze do pilotek 12 mmv DIAMED szt. 18 500,00 zadanie14)poz.1 Zestaw Plasmacell do separatora Auto C szt. 40,00 zadanie15)poz.1 Licznik do sterylnego łączenia drenów a 2500 połączeń op. 5,00 zadanie16)poz.1 Szpatułka medyczna (łopatka drewniana) szt. 16 900,00.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.25.00 - Probówki 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca do oferty załączy wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonana i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie (załącznik nr 2.3 do SIWZ) w tym okresie minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i łączną wartością: - dla zadania nr 1: 700,00 zł, - dla zadania nr 2: 9 000,00 zł, - dla zadania nr 3: 4 000,00 zł, - dla zadania nr 4: 71 000,00 zł, - dla zadania nr 5: 1 600,00 zł, - dla zadania nr 6: 6 500,00 zł - dla zadania nr 7: 5 200,00 zł, - dla zadania nr 8: 85 00,00 zł, - dla zadania nr 9: 49 000,00 zł, - dla zadania nr 10: 13 000,00 zł, - dla zadania nr 11: 400,00 zł, - dla zadania nr 12: 100,00 zł, - dla zadania nr 13: 10 500,00 zł, - dla zadania nr 14: 5 00,00 zł, - dla zadania nr 15: 100 000,00 zł, - dla zadania nr 16: 300 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymagania określonym przez Zamawiającego, należy przedstawić następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że oferowane materiały medyczne stanowiące przedmiot zamówienia są wysokiej jakości oraz posiadają deklaracją zgodności i znak CE oraz współpracują z urządzeniami podanym w formularzu ofertowym, Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 2. 2) Dodatkowo, jeśli dotyczy - Wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2), że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107, poz. 679) - tzn. jest wpisany do rejestru wyrobów medycznych. 3) dla zadania 4: Wymaga się , aby Wykonawca dostarczył do oferty: 3.1) specyfikację i instrukcję użycia producenta oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, muszą one zawierać informacje potrzebne do jego bezpiecznego i właściwego użytkowania, zredagowane w sposób zrozumiały, odpowiednio do poziomu wyszkolenia i wiedzy potencjalnych użytkowników oraz informacje konieczne do identyfikacji wytwórcy. instrukcja użycia musi zawierać warunki przechowywania i posługiwania się przedmiotem zamówienia, parametry działania oraz jeśli dotyczy, wszelkie działania niepożądane stosowne ostrzeżenia i środki ostrożności. W szczególności specyfikacja i instrukcja użytkowania musi zawierać następujące informacje: a. parametry wirowania, b. minimalny i maksymalny czas po jakim należy odwirować pobrany materiał (przy czym maksymalny czas po jakim należy odwirować pobrany materiał nie może być krótszy niż 8 godzin - zgodnie z wymaganiami określonymi w dziale III pkt. 9.1.1 SIWZ), c. temperaturę przechowywania probówek pustych, d. temperaturę przechowywania próbówek z materiałem pobranym przed odwirowaniem i po odwirowaniu, e. temperaturę transportu próbówek z materiałem pobranym przed odwirowaniem i po odwirowaniu,maksymalny czas przechowywania próbówek z materiałem pobranym od chwili pobrania do wykonywania badań. 3.2) opinię jednostki badawczej (krajowej lub zagranicznej) i /lub własne wyniki badań potwierdzające, że oferowane próbówki zapewniają stabilność materiału genetycznego wirusów do przeglądowych badań molekularnych, 3.3) opinię Instytutu Hematologii i Transfuzjologii potwierdzającą, że oferowane próbówki zapewniają stabilność materiału genetycznego wirusów do przeglądowych badań molekularnych. 4) dla zadania 3 w celu potwierdzenia, że oferowane próbówki w zadaniu nr 3 są z gładkim dnem Wykonawca dołączy do oferty: a) dla pozycji 1 probówkę o pojemności 4 - 5 ml (12x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczystą, j. uż. - z gładkim dnem, b) dla pozycji 2 probówkę o pojemności 8 ml (16x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczystą, nieperląca płynu, j. uż - z gładkim dnem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP: 1) zmiany warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych, 2) zmiany warunków i terminów płatności - zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania, zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, co w zależności od rodzaju zmian, jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, 3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, 4) zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji umowy, 2) powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.