eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW. Znak sprawySZP/380/39/2012

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW. Znak sprawy: SZP/380/39/2012
Numer ogłoszenia: 518868 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 444004 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW. Znak sprawy: SZP/380/39/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakiety. Asortyment został dokładnie opisany w Załącznikach od 2 do 2.5, tj. w formularzach cenowych: PAKIET I - LEKI NR 1 PAKIET II - LEKI NR 2 PAKIET III - LEKI NR 3 PAKIET IV - LEKI NR 4 PAKIET V - LEKI NR 5 PAKIET VI - FORMALINA Termin i realizacja zamówienia: 1.Okres realizacji dostaw - 198 dni (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 3.Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Apteki Zakładowej lub osoba upoważniona przez niego. 4.Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY do Magazynu ZAMAWIAJĄCEGO logo Apteka Zakładowa - Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. 5.ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, że w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał fakturę również w postaci elektronicznej (np. CD, pendrife) w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO lub fakturę przesyłał na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu loco Apteka Zakładowa i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET I - LEKI NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEK S. A., ul. Podlipie 16, 95-010 Stryków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16297,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10087,20

  • Oferta z najniższą ceną: 10087,20 / Oferta z najwyższą ceną: 11646,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET II - LEKI NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GSK SERVICES Sp. z o. o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29966,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20806,36

  • Oferta z najniższą ceną: 20806,36 / Oferta z najwyższą ceną: 20806,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET III - LEKI NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: 1) FARMACOL S. A. (lider) 2) FARMACOL DS. Sp. z o. o., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93754,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78258,60

  • Oferta z najniższą ceną: 77491,99 / Oferta z najwyższą ceną: 79028,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET IV - LEKI NR 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: 1)PGF URTICA Sp. z o. o. (lider) 2)PGF Hurt Sp. z o. o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6476,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6739,20

  • Oferta z najniższą ceną: 6739,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6739,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET VI - FORMALINA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: 1)PGF URTICA Sp. z o. o. (lider) 2)PGF Hurt Sp. z o. o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1043,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1016,06

  • Oferta z najniższą ceną: 1016,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1016,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.