Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-06
Malbork: Usługa wydruku formularzy urzędowych
Numer ogłoszenia: 5187 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, faks 0-55 2723351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wydruku formularzy urzędowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj-nazwa zamawianego formularza Jednostka miary Ilość 1. Karta rejestracyjna bezrobotnego, karton, A3 dwustronna, kolor Szt. 15000 2. Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego, A4, dwustronny, Szt. 1000 3. Upoważnienie do odbioru zasiłku, A5, jednostronne, Szt. 1000 4. Prośba o wydanie zaświadczenia o okresie zarejestrowania i pobierania zasiłku A5, jednostronne Szt. 10000 5. Zaświadczenie o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, A5, jednostronne, Szt. 3000 6. Dowód wpłaty KP, bloczek samokopiujący, Bloczek 5 7. Polecenie przelewu-wpłata gotówkowa, bloczek samokopiujący, z odcinkiem dla Banku odbiorcy, z odcinkiem dla odbiorcy, z odcinkiem dla zleceniodawcy i odcinkiem dla banku zleceniodawcy Bloczek 2 8. PK Polecenie księgowania, A5, dwustronne, Bloczek 10 9. Wniosek o refundację części wynagrodzeń osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych, A4, jednostronne, Szt. 500 10. Wniosek u urlop, jednostronny, Bloczek 15 11. Lista płac za miesiąc - dla jednostek budżetowych, format - dwie kartki A4 poziomo -łączone- na krótkich bokach, jednostronne, Bloczek 2 12. Arkusz spisu z natury, bloczek samokopiujący, format mniej więcej A4, Bloczek 3 13. Informacja o zmianie danych w karcie rejestracyjnej A5 jednostronne, Szt. 3000 14. Oświadczenie o przychodach, A5, dwustronne, Szt. 10000 15. Oferta pracy, A4, jednostronna Szt. 1000 16. Karta pracodawcy, dwustronnie, A4, 5 kartek, Szt. 500 17. Oświadczenie osoby bezrobotnej skierowanej do odbycia stażu - przygotowania zawodowego, A4, jednostronna Szt. 400 18. Karta wizyt pośrednika w zakładach pracy, A4, dwustronna Szt. 200 Zamawiający nie ma specjalnych wymagań co do gramatury papieru. Istotne jest to, aby był to papier nadający się do wydruku urzędowego formularza, jak i późniejszego użycia takiego formularza zgodnie z jego przeznaczeniem. Zamawiający używając w specyfikacji pojęcia karton rozumie jego potoczne znaczenie, czyli podwyższona gramatura papieru zapewniająca sztywność formularza z uwagi na jego bardzo częste używanie. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, otrzyma od Zamawiającego wzory formularzy w formie papierowej. Oczywiście w miarę możliwości, Zamawiający przekaże część wzorów formularzy w formie elektronicznej, którymi dysponuje. Zamawiający nie dysponuje wszystkimi wzorami formularzy w formie elektronicznej. Skanowane wzory formularzy stanowią załącznik do SIWZ. Wykonawca w każdej chwili może zwrócić się do zamawiającego o przesłanie wzorów formularzy w formie papierowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w artykule 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowanie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 2. Ponadto oprócz oświadczenia, o którym mowa wyżej, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy oraz deklarację, stanowiące załączniki do SIWZ, podpisane przez Wykonawcę lub właściwie umocowaną do tego osobę. Jeżeli ofertę i jej załączniki podpisywał będzie pełnomocnik, wówczas należy załączyć do oferty oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie wykonawca składa w oryginale. 4. Wykonawca obowiązany jest wskazać zamawiającemu, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom. Jeśli Wykonawca nie zamierza powierzać wykonania części zamówienia podwykonawcom, wpisuje on w deklaracji sporządzonej przez niego (wg załączonego do SIWZ wzoru), iż nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. nr 13 I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. nr 12 (sekretariat), I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





