eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoleopracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego i materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację budowy obwodnicy m. Prudnik w ciągu drogi krajowej Nr 41 Nysa - Prudnik - Trzebina-Granica Panstwa - III etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-05

POZYCJA 51864

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego i materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację budowy obwodnicy m. Prudnik w ciągu drogi krajowej Nr 41 Nysa - Prudnik - Trzebina-Granica Panstwa - III etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: w sprawach merytorycznych - Ireneusz Dyła tel.77 4016-337 w sprawach przetargowych Krystyna Witek, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opole.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego i materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację budowy obwodnicy m. Prudnik w ciągu drogi krajowej Nr 41 Nysa - Prudnik - Trzebina-Granica Panstwa - III etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: odcinek nowo projektowany drogi krajowej Nr 41. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielowariantowe studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe (STEŚ) , którego głównym celem jest znalezienie korytarzy terenowych i zaproponowanie etapowania budowy III etapu obwodnicy miasta Prudnik w ciagu drogi krajowej DK-41 . Dokumentacja Projektowa wykonana będzie w odpowiedniej ilości wariantów tras obwodnicy ( min. 4 oprócz wariantu 0 ) , tak aby można było wybrać najkorzystniejszy przebieg i etapowanie obwodnicy . Dla kazdego z opracowanych wariantów tras należy wykonać pełny zakres Dokumentacji projektowej obejmujacej etapowanie jego realizacji . Planowany przebieg obwodnicy obejmuje odcinki zlokalizowane na terenie woj. opolskiego powiatu prudnickiego , miasta Prudnik i gminy Lubrza . Inwestycja obejmuje budowę pełnego zakresu obwodnicy w ciagu DK-41 klasy G na odcinku rozpoczynajacym sie na istniejącej obwodnicy Lubrzy wybudowanej w ciągu DK-40 (przy torach PKP)i przebiegajacym po wschodniej stronie m. Prudnika , na istniejacej DK-41 . Obwodnica powina być zaprojektowana wraz z węzłem z DK-40 ( na początku proj. odcinka ) , skrzyżowaniami , drogami poprzeznymi i drogami dojazdowymi umożliwiającymi połaczenie z istniejacą siecią dróg . Podstawowym celem inwestycji jest : -poprawa przepustowości i prędkości ruchu tranzytowego na kierunku DK 41 , - poprawa bezpieczeństwa ruchu w korytarzu drogi krajowej DK 41 , -poprawa warunków ekologicznych mieszkańców m.Prudnik mieszkających w korytarzu drogi krajowej nr 41 , -umożliwienie aktywizacji gospodarczej terenów zlokalizowanych m.in. w korytarzu i w sąsiedztwie korytarza drogi nr 41 oraz w województwie opolskim . W ramach Dokumentacji należy uwzględnić następujące branże : - drogowa wraz z inżynierią ruchu , - mostowa , - elektryczna , - gazowa , - teletechniczna , - wodno-kanalizacyjna , - geodezyjna , - geologiczna . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Opracowanie projektowe zgodnie z założeniami określonymi w Specyfikacjach Technicznych : - P-00.00 Wymagania ogólne; - P-10.10 Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe , - P-20.10 Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody realizację przedsięwzięcia; - P-40.10 Studium geologiczno-inzynierskie , - P-50.10 Analiza srodowiskowa , - P-50.20 Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, - P-80.10 Analiza i prognoza ruchu drogowego - P-80.20 Organizacja i bezpieczeństwo ruchu drogowego oraz wszelkie inne prace określone w umowie . 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7.000 złotych ( słownie : siedem tysięcy złotych ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1) nie podlegają wg art.22 ust.1 pkt.4 wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 2) spełniają warunki szczegółowe określone na podstawie art. 22 ust.1 pkt.1-3,tj.: a.1.) Sytuacja finansowa - posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł ; b) Potencjał kadrowy - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanych pracowników posiadających : - stosowne uprawnienia projektowe (wszystkie występujące branże), legitymujących się co najmniej 10-letnim doświadczeniem w zakresie projektowania drogowego i mostowego od uzyskania uprawnień i co najmniej 5-letnim doświadczeniem w pozostałych ( wszystkich występujących branżach) po 1 osobie . c) Doświadczenie zawodowe wykonawcy -w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej : -trzy projekty budowlano-wykonawcze budowy lub przebudowy drogi w tym co najmniej jeden dotyczący budowy nowego odcinka drogi krajowej . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp; 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS) 2.1.bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak wyżej oraz oświadczenie finansowe na zał. nr 1 ; 2.2.informacja o osobach które będą skierowane do wykonania zamówienia (\Potencjał kadrowy\- zał. nr 2 ).Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Opisie warunków udziału w postępowaniu , dla wszystkich wskazanych tam osób Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień projektowych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 2.3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\)- wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług potwierdzajacych spełnienie postawionego warunku , na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Opisie warunków udziału w postępowaniu z podaniem wartości usług , dat wykonania i odbiorców .Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie. 2.4 Informację na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia . Materiały są bezpłatne . 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 10:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego : 45-065 Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , lok. 15 ( parter - sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: GDDKiA-O/Op-8-4110/11/06 . Termin przekazana i ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych - 29.09.2006 r 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.