eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SośnicowiceTermomodernizacja budynku OSP w Sierakowicach - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-27

Ogłoszenie nr 51859 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.

Sośnicowice: Termomodernizacja budynku OSP w Sierakowicach - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24531 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice, krajowy numer identyfikacyjny 53994000000, ul. Rynek  19, 44153   Sośnicowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 322 387 550, e-mail um@sosnicowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://sosnicowice.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku OSP w Sierakowicach - etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku OSP w Sierakowicach w ramach II etapu inwestycji "Termomodernizacja budynku OSP w Sierakowicach". Prace obejmują: a) Termomodernizacja wszystkich zewnętrznych przegród obiektu (ściany zewnętrzne, dach), b) Nadmurowanie ścian attyki, zamurowanie otworów w ścianie , c) Izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna ścian podpiwnicza, d) Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku, e) System odprowadzenia wód deszczowych do istniejącego nieużytkowego szczelnego zbiornika na nieczystości sanitarno-bytowe, w tym wymiana rynien i rur spustowych, f) Izolacja odgromowa budynku, g) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, h) Wymiana stolarki okiennej: garaż ( 2szt. okna stałe, 2szt. okna uchylne z siłownikiem do otwierania okien), w pomieszczeniu centrali telekomunikacyjnej 2szt., w pomieszczeniu zaplecza na parterze 1 szt., i kuchni podręcznej 1 szt., remont krat okiennych 4szt., i) Wymiana parapetów zewnętrznych, j) Remont kominów, wymiana drabiny zewnętrznej, k) Instalacja oświetlenia zewnętrznego wraz z podłączeniem do istniejącej tablicy rozdzielczej oraz wyłącznika p/poż., l) Rozbiórka istniejących i montaż nowych zadaszeń nad wejściami i bramami wjazdowymi do garażu oraz montaż kapliczki, m) Remont zewnętrznych schodów wejściowych wraz z balustradami, n) Montaż klapy oddymiającej w dachu wraz z konstrukcją stalową wsporczą, o) Wykonanie fundamentów zewnętrznej klatki schodowej wraz z dostosowaniem skarpy, p) Prace towarzyszące w postaci: -wykonanie obróbek blacharskich w miejscach, gdzie będzie to konieczne blachą stalową powlekaną gr. 0,6mm w kolorze RAL 9006-zgodnie z dokumentacją techniczną, - uszczelnienie połączeń pomiędzy systemem docieplenia, a innymi elementami (obróbkami blacharskimi, parapetami, ościeżnicami, itp.) silikonową masą do uszczelniania spoin, - demontaż elementów drobnych, mocowanych do ścian elewacji, - prace brukarskie poprzez utwardzenie powierzchni terenu przed okienkiem podawczym do kotłowni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT228579.70
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ECOMPLEX" ,  ,  ul. Lipowa 2C,  44-282,  Łuków Śląski,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 281153.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 281153.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477854.39
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.