Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: przedmiotem postępowania jest zakup sprzętu i wyposażenia ratowniczego dla GOPR w zakresach zgodnie z SIWZ Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Śląskie, do kontaktów: Anna Łojewska-Pyka, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078559, 2078562, fax 032 2563420, e-mail: organizacja@silesia-region.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.silesia-region.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=21 Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Anna Łojewska-Pyka, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420, e-mail: organizacja@silesia-region.pl, www.silesia-region.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Anna Łojewska-Pyka, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420, e-mail: Nie dotyczy, hhttp://bip.silesia-region.pl/?grupa=2. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Anna Łojewska-Pyka, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. Nie dotyczy, fax Nie dotyczy, e-mail: Nie dotyczy, Nie dotyczy. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem postępowania jest zakup sprzętu i wyposażenia ratowniczego dla GOPR w zakresach zgodnie z SIWZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Grupy Beskidzkiej GOPR w Szczyrku przy ul. Dębowej 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zakup sprzętu i wyposażenia ratowniczego dla GOPR,w zakresach zgodnie z opisem zawartym w SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przy dostawie Zamawiający zażąda atestów na dostarczony sprzęt. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.12.00 - Urządzenia ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny Oryginalny kod CPV: 34.22.33.00 - Przyczepy Kod CPV wg słownika 2008: 34.22.33.00 - Przyczepy 28.82.12.00 - 28.82.12.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia przekracza kwotę 60.000 euro a jest mniejsza od kwoty wskazanej w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie dopodpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust.1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przedstawione wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka w kasie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego (pon.-pt., godz. 10:00 do 14:00) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 10:15, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, pokój 559, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Przyczepa laweta, przyczepa pod 2 quady, przyczepa do transportu 1 quada, przyczepa towarowa dwuosiowa. 1) Krótki opis: Zakres I: 1. Przyczepa laweta - 1 sztuka Długość 4 metry, szerokość 2 metry, koła pod spodem, DMC 2500 kg, zaczep kulowy atestowany ze wskaźnikiem sprzęgu i zużycia, sterownikiem hamulca o dopuszczalnym obciążeniu 2600-2800 kg, rama wykonana z kształtownika stalowego konstrukcyjnego o przekroju zamkniętym prostokątnym spawana, ocynkowana, dyszel typu V ocynkowany, 2 osie kompletne hamowane o nośności 1000 kg każda z elementami sprężystymi gumowymi, przestrzeń ładunkowa wykonana z blachy perforowanej, otworowanej, podjazdy wysuwane spod podłogi, wypełniona część środkowa przestrzeni ładunkowej blachą, 4 koła z obręczami stalowymi 195 R14C, błotniki tłoczone, koło zapasowe, koło podporowe, przyciągarka ręczna, oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami o ruchu drogowym, 4 pasy 5T o długości 8mb; 2. Przyczepa pod 2 quady - 1 sztuka Zaczep kompletny kulowy atestowany ze sterownikiem hamulca ze wskaźnikiem sprzęgu, o dopuszczalnym obciążeniu1000-1200 kg, rama z profilu stalowego o przekroju zamkniętym, ocynkowana, 2 osie o nośności 750-1000 kg z elementami sprężystymi gumowymi, podjazd ułatwiający wprowadzanie quadów na przyczepę, podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej, uchwyty podłogowe, relingi boczne, 4 koła z obręczami stalowymi 155 R 13, koło podporowe, koło zapasowe plus uchwyt koła, oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym, 2 pasy 5T o długości 10 mb; 3. Przyczepa do transportu 1 quada - 1 sztuka Wymiary 2 metry x130 cm, masa całkowita 750 kg, zaczep kulowy ze wskaźnikiem sprzęgu, podłoga ażurowa, błotniki tłoczone, 1 oś niehamowana, kliny najazdowe, uchwyty podłogowe do mocowania ładunku, 2 koła o obręczy stalowej 155 R 13, rama stalowa ocynkowana ogniowo, podjazdy ułatwiające wprowadzenie quada na przyczepę, koło podporowe, wspornik koła zapasowego, możliwość uchylania przyczepy, oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym; 4. Przyczepa towarowa dwuosiowa - 1 sztuka 3300x1533x400 DMC 750 kg, masa własna 350 kg, dopuszczalna ładowność 400 kg, burty ze stali ocynkowanej ogniowo otwierane z przodu i z tyłu, 2 osie niehamowane, koła na stalowych obręczach 13 calowe, oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym, koło zapasowe i uchwyt koła; Przy dostawie Zamawiający zażąda atestów na dostarczony sprzęt. Wykonawca udzieli min 12 miesięcy gwarancji na dostarczone sprzęt licząc od daty zakupu. W cenie oferowanego sprzętu Wykonawca winien uwzględnić 1roczny pełny pakiet ubezpieczeniowy wruchu krajowym i zagranicznym (AC,OC). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00, 29.85.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Przyczepa-sanie. 1) Krótki opis: Przyczepa - sanie - 4 sztuki Do skutera śnieżnego - dyszel z koluchem na końcu, długość 2600 mm, szerokość 1040 mm, powierzchnia ładunkowa 2100x860, ładowność od 300 do 500 kg, waga od 45 do 60 kg; Przy dostawie Zamawiający zażąda atestów na dostarczony sprzęt. Wykonawca udzieli min 12 miesięcy gwarancji na dostarczone sprzęt licząc od daty zakupu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00, 29.85.12.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Detektor lawinowy, zestawy lawinowe, zestaw lodowy. 1) Krótki opis: 1. Detektor lawinowy - 20 sztuk Urządzenie cyfrowe, dwa tryby pracy/nadawanie i odbiór/, trzyantenowy system odbioru, praca na częstotliwości 457 kHZ, funkcja poszukiwania wielu poszkodowanych, wykrywanie czynności życiowych u poszkodowanych, duży wyświetlacz pracujący w zakresie 360 stopni, urządzenie, dostosowane do obsługi w rękawicach zimowych, wodoodporna oraz wstrząsoodporna obudowa, zasilane bateriami alkalicznymi AAA, maksymalny obszar działania powyżej 60 m, szerokość pasa poszukiwań 40m, żywotność baterii 200 godzin, wymiary 113x75x27, ciężar 210g z bateriami 2. Zestawy lawinowe - 10 kompletów W skład wchodzi sonda lawinowa o długości 300 cm, składająca sie z 7 elementów długości 48 cm każdy o średnicy 12,4 mm, wadze 312 g, wykonana z aluminium serii 7075, skala w cm wykonana techniką laserową, naciąg - linka stalowa z samoblokującym się zaczepem, poszczególne elementy sondy w innych kolorach, pokrowiec z nieprzemakalnego materiału oraz łopaty lawinowej wykonanej z aluminium 6061, trzonek teleskopowy o przekroju owalnym zwiększający wytrzymałość na giecie, wykonany z aluminium z poprzecznym prostym uchwytem, o długości 60 cm przed rozłożeniem i 77,5 cm po rozłożeniu, kolor jasnogranatowy, trzonek w kolorze srebrnym; 3. Zestaw lodowy - 2 komplety W skład kompletu wchodzi: czekan wspinaczkowy z łopatką o długości 47 cm, wadze 720g, z pętlą nadgarstkową szt. 1, czekan wspinaczkowy z młotkiem o długości 47 cm, adze 720g, z pętlą nadgarstkową szt. 1, śruba lodowa Laser XL rurowa o długości 15 do 20 cm szt. 5, śruba lodowa pełna o długości 15 do 20 cm, snowtube o długości 50 cm - szt. 3 oraz snowtube o długości - 100 cm szt.3. Przy dostawie Zamawiający zażąda atestów na dostarczony sprzęt. Wykonawca udzieli 12 min miesięcy gwarancji na dostarczone sprzęt licząc od daty zakupu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Piły spalinowe, akumulatory. 1) Krótki opis: 1. Piła spalinowa - 1 sztuka Piła spalinowa, łańcuchowa - długość prowadnicy od 37 do 50 cm, moc 4,2 kM, pojemność skokowa 59 cm3, ciężar bez prowadnicy 5,5 kg, stosunek ciężaru do mocy 1,8 kg/kW, niski poziom wibracji; 2.Piła spalinowa - 1 sztuka Piła spalinowa, łańcuchowa - długość prowadnicy od 40 do 75 cm, moc 5,4 kM, pojemność skokowa 70,7 cm3, stosunek ciężaru do mocy 1,5 kg/kW; 3. Akumulatory - 2 sztuki Do wiertarki akumulatorowej udarowej HILTI TE5A typu BP 60, niklowo-kadmowe, ogniwa 24 voltowe/24Vx2,5Ah/ starczające do wywiercenia 90 otworów fi 6/40 mm w betonie z jednego ładowania, ładowane ze zwykłego prostownika ok. 3h30min, a z prostownika szybkoładującego ok. 65 min. Zamawiający dopuszcza akumulatory odpowiadające parametrami akumulatorom oryginalnym BP 60 do wiertarki HILTI TE5A. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Przy dostawie Zamawiający zażąda atestów na dostarczony sprzęt. Wykonawca udzieli min12 miesięcy gwarancji na dostarczone sprzęt licząc od daty zakupu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.82.12.00, 29.85.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Nosze-kosz ratunkowy, zestaw tlenowy, zewnętrzny defibrylator półautomatyczny. 1) Krótki opis: 1. Nosze - kosz ratunkowy - 2 sztuki Wykonany z polistyrenu, jednoczęściowy z 4 pasami unieruchamiającymi; 2. Zestaw tlenowy - 5 kompletów Transportowy zestaw tlenowy, zawierający butlę tlenową, o pojemności 2 l, reduktor ze zmiennym przepływem tlenu 0-15 l/min, maskę tlenową z przewodem, torbę transportową zawierającą wszystkie elementy zestawu; 3. Zewnętrzny defibrylator półautomatyczny - 1 sztuka Umożliwiający prowadzenie wysoko zaawansowanego leczenia nagłego zatrzymania akcji serca, przystosowanie urządzenia dla personelu niemedycznego; Przy dostawie Zamawiający zażąda atestów na dostarczony sprzęt. Wykonawca udzieli min 12 miesięcy gwarancji na dostarczone sprzęt licząc od daty zakupu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Deska kanadyjska, śpiwór śmigłowcowy. 1) Krótki opis: 1. Deska kanadyjska - 4 sztuki Zimowy środek transportu poszkodowanych, przeznaczona do obsługi przez 1 ratownika, dla 1 poszkodowanego, środek transportu połączony z systemem hamulca łańcuchowego co gwarantuje skuteczne i bezpieczne sterowanie oraz pozwala na zahamowanie na trasach narciarskich o dużym kącie nachylenia stoku, stabilne prowadzenie poprzez profile o przekroju trójkątnym znajdujących się na powierzchni styku z podłożem, przystosowany do przypięcia materaca oraz śpiwora ratowniczego, wykonany z antykorozyjnych stopów Alu, ciężar całkowity do 19 kg, długość 2000cm, szerokość 60 cm; 2. Śpiwór śmigłowcowy - 1 sztuka Specjalistyczny śpiwór do transportu pod śmigłowcem o dziesięciu punktach zaczepienia, z chowanymi linkami cięgien w kieszeniach z możliwością indywidualnego dopasowania rozmiarów śpiwora do poszkodowanego w rozmiarze 900 do 2000 cm, długość śpiwora 2050 cm, ciężar 2,80 kg Przy dostawie Zamawiający zażąda atestów na dostarczony sprzęt. Wykonawca udzieli min 12 miesięcy gwarancji na dostarczone sprzęt licząc od daty zakupu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- REMONT 4 OBIEKTÓW MOSTOWYCH W CIĄGU DW 944 OBEJMUJĄCYCH (...)
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie 1 badania ewaluacyjnego i 3 analiz Części: I, II, III, IV
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę terapii EEG Biofeedback dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.
- Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta
- "Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję" - KMP Rybnik
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego remontera drogowego do nawierzchni drogowych, zamontowanego na przyczepie rolniczej
- Dostawa zestawu elektrycznych narzędzi hydraulicznych (nożyce, rozpieracze wraz z wyposażeniem) dla OSP Reszel w ramach projektu pn. "Doposażenie w specjalistyczny sprzęt jednostek OSP w Jedwabnie...
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.