eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaPrzygotowanie, dostarczenie i podanie zestawów kanapkowych dla uczestników zajęć odbywających się w ramach Młodzieżowej Grupy Wsparcia działającej przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Trzebini

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Trzebinia: Przygotowanie, dostarczenie i podanie zestawów kanapkowych dla uczestników zajęć odbywających się w ramach Młodzieżowej Grupy Wsparcia działającej przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Trzebini
Numer ogłoszenia: 518512 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 38, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6121510, faks 032 6121510 w.24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ops@um.trzebinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dostarczenie i podanie zestawów kanapkowych dla uczestników zajęć odbywających się w ramach Młodzieżowej Grupy Wsparcia działającej przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Trzebini.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w postaci zestawów kanapkowych uczestnikom zajęć odbywających się w ramach Młodzieżowej Grupy Wsparcia działającej przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Trzebini. W skład zestawu kanapkowego wchodzą bułka z dodatkami. Pojedyncza kanapka o łącznej wadze 120 g. (+/- 10%) w proponowanym składzie: - bułka o wadze nie mniejszej niż 60 g., - masło o wadze nie mniej niż 10 g., - wędlina o wadze nie mniej niż 20 g., - żółty ser o wadze nie mniejszej niż 20 g., - pasta kanapkowa (rybna/jajeczna) o wadze nie mniejszej niż 20 g., - warzywa: np. pomidor, sałata, ogórek, papryka w sumie o wadze nie mniejszej niż 20 g., - herbata, cukier. Posiłki przygotowywane będą według zróżnicowanego jadłospisu o charakterze prozdrowotnym. Wykonawca dostarczy kanapki zapakowane oddzielnie w folię spożywczą w ilościach uwzględniających liczbę uczestników w zajęciach w danym dniu. Herbata będzie dostarczana w postaci torebek w ilościach uwzględniających liczbę uczestników w zajęciach w danym dniu. Przewidywana ilość zestawów kanapkowych objętych zamówieniem - 2.880 sztuk. Średnia ilość zestawów kanapkowych w jednym dniu - 12 sztuk, dostawy od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości zestawów kanapkowych. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Zamówienia konkretnej liczby zestawów kanapkowych będzie dokonywał telefonicznie pracownik Zamawiającego w danym dniu na dzień następny do godziny 16:00. Zamówione zestawy Wykonawca dostarczy pod wskazany adres: Młodzieżowa Grupa Wsparcia w Trzebini ul. Piłsudskiego 125 Hala Sportowa GWAREK o godzinie 14.00. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków zgodnie z obowiązującą technologią i dobrej jakości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłków oraz walory smakowe. Zestawy kanapkowe winny być przygotowane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia, normami żywienia oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Wykonawca zobowiązuje się przygotować, transportować i podawać posiłki zgodnie z przepisami bhp oraz sanitarno - epidemiologicznymi. Wykonawca odpowiada za prawidłowy transport posiłków. Zestawy kanapkowe dostarczane będą wyporcjowane umożliwiających spożycie posiłku przez indywidualną osobę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), - druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), - wykaz usług zgodnych z przedmiotem zamówienia realizowanych w ostatnich 3 latach, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - to w całym okresie swojej działalności, z podaniem wartości, daty oraz miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie (załącznik nr 4 do SIWZ), - zaparafowany wzór umowy jako potwierdzenie, że określone w nim warunki Wykonawca akceptuje (załącznik nr 3 do SIWZ), - informację o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl w BIP w zakładce Zamówienia publiczne i ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 38, 32 - 540 Trzebinia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 38, 32 - 540 Trzebinia, Sekretariat, pokój nr 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.