Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Nowa Dęba: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego
Numer ogłoszenia: 518454 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA PARATÓW dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1do SIWZ - Formularz Asortymentowo-Cenowy oraz Załącznik nr 2 do SIWZ - Parametry techniczno-użytkowe aparatu do SIWZ. Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. Wykonawca może składać ofertę na całość lub wybrane przez siebie poszczególne części (PAKIETY) . Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do dostarczenia aparatu w ramach dzierżawy ponosząc koszty i ryzyko transportu, montaż oraz uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu w terminie 5 dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim oraz konserwacji dla każdego dostarczonego aparatu. Natomiast asortyment, ilość i terminy dostaw odczynników będą określane na piśmie przesłane faxem lub e-mailem na numer / adres Wykonawcy na max 10 dni wcześniej przed terminem dostawy. Podane ilości odczynników laboratoryjnych są orientacyjne i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystywania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej. Przedmiot dostawy zamieszczony w ofercie powinien posiadać: 1.Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych występujących w oferowanych odczynnikach (karty charakterystyki należy dostarczyć przy pierwszej dostawie). 2.Termin przydatności minimum - 6 miesięcy od dnia dostawy; W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych Wykonawca będzie je uwzględniał na swój koszt w ciągu 7 dni licząc od daty zgłoszenia reklamacji. Wykonawca będzie przyjmował reklamacje jakościowe bez względu na termin zakupu, jednak nie później niż przed upływem terminu ważności. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji na dostarczony w ramach dzierżawy aparat przez okres obowiązywania umowy i będzie ponosić wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi. Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby, muszą spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz.679 ) tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów). Po zakończeniu okresu obowiązywania umowy wydzierżawiony aparat zostanie zwrócony Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. PAKIET Nr 1- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badania krwi metodą immunochemiczną; PAKIET Nr 2-Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań równowagi kwasowo-zasadowej; PAKIET Nr 3 -Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do ich inkubacji i programem do oceny; PAKIET Nr 4 -Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badań hematologicznych ; PAKIET Nr 5 - Odczynniki do serologii grup krwi PAKIET Nr 6 - Odczynniki do serologii grup krwi PAKIET Nr 7 - Odczynnik do badania do badania w kierunku kiły PAKIET Nr 8 - Odczynniki do serologii grup krwi PAKIET Nr 9 - Odczynniki do koagulologii na aparat KSELMED 3002 OPTIC - ozn. Wykonywane met.mikro w dubletach PAKIET Nr 10 - Odczynniki do analityki ogólnej PAKIET Nr 11 - Odczynniki do analizatora hematologicznego SWELAB AC 900 i odczynnik do rozmazów krwi PAKIET Nr 12 - Odczynniki gotowe- Chemia kliniczna- aparat STAT-FAX 1904 PAKIET Nr 13 - Testy latexsowe, kasetkowe i paskowe do met.jakościowych i półilościowych PAKIET Nr 14 -Odczynniki i podłoża PAKIET Nr 15 -Testy do wykrywania mikroorganizmów PAKIET Nr 16 - Krążki diagnostyczne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-8, 38.43.40.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku, odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min 2 zamówienia na dostawę o charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia w zależności od wybranego pakietu. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (referencje). Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw w danym pakiecie .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku, odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku, odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, i zobowiązuje się do utrzymania tego ubezpieczenia przez okres trwania umowy aktualna na dzień składania ofert, wraz z dowodem - potwierdzeniem wpłaty przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 20 000,00 zł . Dokumenty te będą potwierdzeniem sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, zapewniającej realizację dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają odpowiednie dokumenty ( Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego przyporządkowane do poszczególnych wyrobów) i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne ( jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających zaoferowany asortyment do obrotu i stosowania. b)Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów potwierdzających zgodność zaoferowanych parametrów i konfiguracji przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia);
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja / spółki cywilne) : 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków SIWZ - udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. b) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ -Formularz Asortymentowo-Cenowy ( w zależności od wybranego pakietu ). Zamawiający dopuszcza zmianę formy załącznika nr 1 przez Wykonawcę lecz zastrzega, że musi zawierać co do treści wszystkie dane podane we wzorze do SIWZ. c) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Parametry Techniczno-Użytkowe Aparatu ( w zależności od wybranego pakietu) d)Wypełniony i podpisany formularz Załącznik nr 3 do SIWZ - Oferta Wykonawcy (w zależności od wybranego pakietu) e)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu f)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia g)Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ -Wzór umowy ( w zależności od wybranego pakietu) h)Pełnomocnictwo osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A:osobiście pokój Nr 111;za zalicz. pocztowym przesyłając wniosek i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A - Sekretariat pokój Nr 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET Nr 1 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badania krwi metodą immunochemiczną;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badania krwi metodą immunochemiczną dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET Nr 2- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań równowagi kwasowo-zasadowej;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań równowagi kwasowo-zasadowej dla potrzeb Laboratorium Analitycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET Nr 3-Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do ich inkubacji i programem do oceny;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do ich inkubacji i programem do oceny dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET Nr 4 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badań hematologicznych ;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badań hematologicznych dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET Nr 5 - Odczynniki do serologii grup krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do serologii grup krwi dla potrzeb Pracowni Serologicznej - Banku Krwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET Nr 6 - Odczynniki do serologii grup krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do serologii grup krwi dla potrzeb Pracowni Serologicznej - Banku Krwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET Nr 7- Odczynnik do badania do badania w kierunku kiły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik do badania do badania w kierunku kiły do Pracowni Serologicznej - Banku Krwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET Nr 8 - Odczynniki do serologii grup krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do serologii grup krwi dla potrzeb Pracowni Serologicznej - Banku Krwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET Nr 9 - Odczynniki do koagulologii na aparat KSELMED 3002 OPTIC - ozn. Wykonywane met.mikro w dubletach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do koagulologii na aparat KSELMED 3002 OPTIC - ozn. Wykonywane met.mikro w dubletach dla potrzeb Labolatorium Analitycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET Nr 10 - Odczynniki do analityki ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analityki ogólnej dla potrzeb Labolatorium Analitycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET Nr 11 - Odczynniki do analizatora hematologicznego SWELAB AC 900 i odczynnik do rozmazów krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora hematologicznego SWELAB AC 900 i odczynnik do rozmazów krwi dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET Nr 12 - Odczynniki gotowe- Chemia kliniczna- aparat STAT-FAX 1904.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki gotowe- Chemia kliniczna- aparat STAT-FAX 1904 dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET Nr 13 - Testy latexsowe, kasetkowe i paskowe do met.jakościowych i półilościowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy latexsowe, kasetkowe i paskowe do met.jakościowych i półilościowych dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET Nr 14 - Odczynniki i podłoża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i podłoża dla potrzeb Bakteriologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET Nr 15 - Testy do wykrywania mikroorganizmów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do wykrywania mikroorganizmów dla potrzeb Pracowni Bakteriologicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET Nr 16 - Krążki diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki diagnostyczne dla potrzeb Pracowni Bakteriologicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją do obiektów SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Dębie i uczniów w Zespole Szkół Nr 1 i Nr 2 w Nowej Dębie w 2026 r.
- Przebudowa i rozbudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chmielowie wraz z niezbędną infrastrukturą (budową i rozbiórką kanalizacji deszczowej)
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu Poprawa bezpieczeństwa miasta i gminy z podziałem na 2 części: - agregaty i pompy - beczka do przewozu wody pitnej,
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów równowagi kwasowo - zasadowej, wapnia zjonizowanego i CO-oksymetrii.
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





