eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › wydłużenie i modernizacja systemu kanalizacji ścieków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-10-03

POZYCJA 51830

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn-Koźle: wydłużenie i modernizacja systemu kanalizacji ścieków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Sp. z o.o., do kontaktów: Krzysztof Boruk - w zakresie merytorycznym, Artur Maruszczak - w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych, ul. Filtrowa 14, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. Krzysztof Boruk 077 4832292, Artur Maruszczak 077 4050380, sekretariat 077 4801300, fax 077 4801323, e-mail: k.boruk.fs@mwik.com.pl, www.mwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydłużenie i modernizacja systemu kanalizacji ścieków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej (ok. 90 km) i renowacji istniejących kolektorów ściekowych (około 11 km). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto - Kędzierzyn-Koźle, województwo - Opolskie, kraj - Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia został przedstawiony w p. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36; data zakończenia: termin zakończenia robót - 30.09.2007, termin zakończenia kontraktu - 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Wadium - 1 500 000 PLN 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie: Fundusz Spójności oraz środki własne Zamawiajacego. Warunki płatności określone w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych (w dalszym ciągu niniejszego dokumentu zwanej u.p.z.p.). 2. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o artykuł 22 ust.1 pkt. 1-3 u.p.z.p. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w wysokości co najmniej 80 pracowników oraz posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w wysokości co najmniej 8 pracowników inżynieryjno - technicznych z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń; b) posiadać co najmniej następujące narzędzia i urządzenia: - Koparka samobieżna 0,25÷1,20 m sześć. - 3 szt.; - Spycharka gąsienicowa 100÷150 KM - 2 szt.; - Żuraw samojezdny 2-3 Mg - 1 szt.; - Żuraw samojezdny 5-10 Mg - 1 szt.; - Wibromłot do wbijania i wyciągania grodzic - 1 szt.; - Zestawy do odwadniania wgłębnego i powierzchniowego wykopów - 4 szt.; - Zgrzewarka do muf elektrooporowych - 1 szt.; - Zgrzewarka do rur PE zgrzewanych doczołowo - 1 szt.; - Betonomieszarka samochodowa 5÷10 m kw. - 2 szt.; - Samochodowa pompa do transportu mieszanki betonowej - 2 szt.; - Walec gładki, samojezdny wibracyjny - 1 szt.; - maszyna do przewiertów lub przecisków dla średnic od 110 do 280 mm - min. 1 zestaw; c) dysponować inżynierem wiodącym - Kierownikiem Budowy pełniącym funkcję Przedstawiciela Wykonawcy w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 10 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac w tym co najmniej 7 doświadczenia lat jako kierownik podobnych prac nabytego podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym kontrakcie. Przez kontrakt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć kontrakt w sektorze środowisko w zakresie systemów kanalizacji sanitarnej. - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych do kierowania robolami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - praktyczną dobrą znajomość procedur FIDIC potwierdzona doświadczeniem w zrealizowanym co najmniej jednym projekcie wg Warunków kontraktowych FIDIC - doświadczenie w zarządzaniu finansami i rozliczaniu projektów budowlanych a także związaną z tym sprawozdawczością i tworzeniem i składaniem raportów technicznych i finansowych d) dysponować trzema Inżynierami Sanitarnymi - niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac w tym co najmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik robót podobnych, nabytego podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym kontrakcie, Przez kontrakt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć kontrakt w sektorze środowisko w zakresie budowy systemów kanalizacji sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczęń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. e) dysponować jednym Inżynierami Mechaniczno - Energetycznym - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat przy robotach podobnych w tym co najmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik robót podobnych nabytego podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym kontrakcie. Przez kontrakt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć kontrakt w sektorze środowisko w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. f) dysponować jednym Inżynierem konstrukcyjno - budowlanym - niniejsza osoba ma posiadać następującekwalifikacje; - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lani jako kierownik robót podobnych nabytego podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym kontrakcie. Przez kontrakt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć kontrakt w sektorze środowisko w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, g) dysponować dwoma Inżynierami konstrukcyjno - budowlanymi w zakresie dróg-niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac w tym co najmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik robót podobnych, nabytego podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym kontrakcie. Przez kontrakt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć kontrakt w sektorze środowisko w zakresie budowy dróg. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonanie przez Wykonawcę w okresie pięciu lat wstecz przed datą wyznaczoną na składanie ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu łącznie: i - systemów kanalizacji sanitarnej o długości łącznej min. 90 km oraz ii - renowacji kolektorów ściekowych o łącznej długości min. 10 km 3. Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną powinien złożyć dokumenty określone w punkcie III.2.3.1,2,3. - spełnienie przez Wykonawców składających ofertę wspólną wskaźników, o których mowa w punkcie III.2.1.3.a.iii, iv, v, vi, ustalone będzie jako średnia arytmetyczna tych wskaźników dla wszystkich Wykonawców.); a) spełniać łącznie w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie poniższe warunki: i) przychody netto ze sprzedaży towarów i produktów oraz operacji finansowych za rok obrotowy stanowiące równowartość w walucie polskiej co najmniej 10.000.000 EUR (dziesięć milionów EURO) przeliczone według średniego kursu EURO ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roku obrotowego; ii) suma aktywów bilansu na koniec roku obrotowego stanowiące równowartość w walucie polskiej co najmniej 2.500.000 EURO (dwa miliony pięćset tysięcy EURO) przeliczone według średniego kursu EURO ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roku obrotowego; iii) udział kapitału własnego w aktywach tj. stosunek kapitału własnego do aktywów wyrażony w procentach - "K" > 10; iv) udział CASH FLOW w przychodach tj. stosunek sumy zysku brutto i amortyzacji do przychodów wyrażony w procentach - "C" > 0,2; v) rentowność aktywów tj. stosunek sumy zysku brutto do aktywów wyrażona w procentach - "R" > 0,5; vi) zadłużenie w latach tj. stosunek kapitału obcego do sumy zysku brutto i amortyzacji wyrażone w latach - "Z" > 15 b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 8.000.000 PLN (osiem milionów PLN ) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 8.000.000 PLN (osiem milionów PLN). Dla Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wartości wymagane i określone przez Zamawiającego będą przeliczone przez Zamawiającego z innych walut na PLN według średniego kursu PLN ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia lub sporządzenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunku, wskazanego w punkcie III.2.3.2 c) posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10.000.000 PLN (dziesięć milionów PLN) ważne co najmniej do upływu terminu związania ofertą. Dla Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wartości wymagane i określone przez Zamawiającego będą przeliczone przez Zamawiającego z innych walut na PLN według średniego kursu PLN ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia lub sporządzenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunku, wskazanego w punkcie III.2.3.3. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w punkcie III.2.1.2 od c) do g) posiadają wymagane uprawnienia - dokumentami takimi są aktualne uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia właściwych izb samorządów zawodowych; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik IDW. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2.1.3.a) 2. informacja z banku lub banków, w którym lub których Wykonawca posiada rachunek bankowy, o wysokości posiadanych na tym rachunku lub rachunkach środków finansowych lub o wysokości posiadanej przez Wykonawcę zdolności kredytowej, potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. III.2.1.3.b). 3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzające spełnianie warunku, określonego w pkt. III.2.1.2.a)., 2.Wykaz potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń wymienionych w pkt. III.2.1.2.b) 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez oferenta wykazy i informacje muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia kryteria co do liczebności, posiadanych uprawnień i kwalifikacji zawodowych określone w punkcie III.21.2. od c) do g). 4.Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie pięciu lat wstecz przed datą wyznaczoną na datę składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wykonaniu łącznie: a) systemów kanalizacji sanitarnej o długości łacznej min. 90 km oraz b) renowacji kolektorów ściekowych o łącznej długości min. 10 km Roboty, które zostaną wymienione w wykazie muszą być rozpoczęte i zakończone w okresie pięciu lat przed datą składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 213 - 182775 z dnia 25.10.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 90% Koszt zajęcia pasa drogowego - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/046/03. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.11.2005, cena - 3000 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew (Bank Zachodni WBK SA 1/O Kędzierzyn Koźle, rachunek nr 75 1090 2183 0000 0005 6600 2682, Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie - Koźlu Sp. z o.o., ul. Filtrowa 14, 47-200 Kędzierzyn - Koźle. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w Sali Obrad Rady Miasta Kędzierzyn - Koźle, sala nr 120, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Finansowanie według projektu ISPA/Fundusz Spójności nr 2003/PL/16/P/PE/046. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.