eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-09

Łódź: Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów
Numer ogłoszenia: 51827 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24433 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów Zadanie nr 1 - ZDW w Łodzi Zadanie nr 2 - RDW w Bełchatowie Zadanie nr 3 - RDW w Łowiczu Zadanie nr 4 - RDW w Piotrkowie Tryb. Zadanie nr 5 - RDW w Poddębicach Zadanie nr 6 - RDW w Sieradzu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.72.21 - Pojemnik na spinacze do papieru 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.76.10 - Papier i tektura złożone 30.19.76.20 - Papier do pisania 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.72.10 - Skoroszyty kołowe 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów Zadanie nr 1 - ZDW w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Figińscy Sp. J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27868,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56048,39

  • Oferta z najniższą ceną: 50082,94 / Oferta z najwyższą ceną: 56048,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów Zadanie nr 2 - RDW w Bełchatowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Sp. J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6065,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11245,72

  • Oferta z najniższą ceną: 11245,72 / Oferta z najwyższą ceną: 11245,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów Zadanie nr 3 - RDW w Łowiczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Sp. J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5819,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9667,16

  • Oferta z najniższą ceną: 9667,16 / Oferta z najwyższą ceną: 9667,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów Zadanie nr 4 - RDW w Piotrkowie Tryb.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Sp. J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9590,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16394,42

  • Oferta z najniższą ceną: 16394,42 / Oferta z najwyższą ceną: 16394,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów Zadanie nr 5 - RDW w Poddębicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Sp. J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5081,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7501,33

  • Oferta z najniższą ceną: 7501,33 / Oferta z najwyższą ceną: 7501,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów Zadanie nr 6 - RDW w Sieradzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Sp. J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4672,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8070,06

  • Oferta z najniższą ceną: 8070,06 / Oferta z najwyższą ceną: 8070,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.