eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Czarna Białostocka: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
Numer ogłoszenia: 51818 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Romualda Traugutta , ul. Traugutta 28, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 85 7103906, faks 85 7103906.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2czb.neostrada.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sp2czb.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych , dla których organem prowadzącym jest Gmina Czarna Białostocka tj. odpowiednio dla następujących placówek oświatowych : Zespół Szkół w Czarnej Wsi Kościelnej : ul. Szkolna 1Czarna Wieś Kościelna, 16-020 Czarna Białostocka - Szkoła Podstawowa nr 2 im. R. Traugutta w Czarnej Białostockiej: ul. Traugutta 28, 16-020 Czarna Białostocka w ramach projektu Indywidualne nauczanie w szkołach Gminy Czarna Białostocka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2 . Przez jedną godzinę pozalekcyjną rozumie się 45 minut, a termin realizacji wyrażony w latach obejmuje rok szkolny. Zajęcia będą prowadzone w ramach n/w zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na każdą część zadania osobno) -razem przedmiot zamówienia obejmuje 13 części. Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących n/w szkołach i obejmować będą następujące zadania : ZADANIE 1 - Zespół Szkół w Czarnej Wsi Kościelnej - 4 części : Część 1. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2011. - łącznie 30 godzin zajęć; po1 godzinie zajęć w tygodniu w jednej grupie w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część 2. Prowadzenie zajęć rozwijających dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematycznie -przyrodniczo Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2011 r. łącznie 30 godzin zajęć; po1 godzinie zajęć w tygodniu w jednej grupie w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej Część 3. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2011 r. - łącznie 30 godzin zajęć; po1 godzinie zajęć w tygodniu w jednej grupie w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej Część 4. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2011 r. - łącznie 30 godzin zajęć; po1 godzinie zajęć w tygodniu w jednej grupie w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje w zakresie logopedii ZADANIE 2 - Szkoła Podstawowa nr 2 w Czarnej Białostockiej - 9 części : Część 1. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 295 godzin ; dwa razy w tygodniu w 3 grupach po 2 godziny dla każdej grupy zajęć w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część 2. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165 godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie zajęć dla jednej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część 3. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165 godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie zajęć dla jednej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje w zakresie logopedii. Część 4. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165 godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie zajęć dla jednej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub kwalifikacje w zakresie psychologii. Część 5. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165 godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie zajęć dla jednej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej. Część 6. Prowadzenie zajęć terapeutycznych - hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 60 godzin; raz w tygodniu po dwie godziny dla jednej grupy zajęć niepełnosprawnych w stadninie koni w miejscowości Gieniusze w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje pedagogiczne w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej Część 7. Prowadzenie zajęć specjalistycznych terapeutyczno-psychoedukacyjnych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 132 godziny w każdym oddziale (11oddziałów) po 6 godzin zajęć w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje pedagogiki, pedagogiki specjalnej, specjalistyczne kursy kwalifikacyjne Część 8. Prowadzenie zajęć dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematycznie Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie dla każdej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część 9. Prowadzenie zajęć dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk przyrodniczych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie dla każdej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany:- prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą, -prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu, - jest zobowiązany opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego, - zobowiązany jest sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd. ). W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie banerów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie XI SIWZ. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który wykaże , że w ostatnich 3 latach świadczył przynajmniej 3 usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej wymienionych w pkt. III (części 1-13) SIWZ dla każdej części oddzielnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który dysponuje osobami posiadającymi wykształcenie wyższe kierunkowe, odpowiednie dla zadania w poszczególnych częściach 1-13 na które składa ofertę oraz przygotowanie pedagogiczne. Oferowana kadra musi legitymować się minimum 5 letnim stażem pracy w zawodzie odpowiadającym specyfice przedmiotu zamówienia dla każdej części .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami posiadającymi co najmniej stopień nauczyciela mianowanego oraz umiejętność obsługi programów komputerowych przeznaczonych dla uczniów klas I-III, wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z 2009 r. Dz. U. Nr 50 poz. 400 w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Warunek ten spełni wykonawca, który posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2czb.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2 im. R. Traugutta ul. Traugutta 28 16-020 Czarna Białostocka tel. 85 7103906.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej nr 2 ul. Traugutta 28 16-020 Czarna Białostocka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt wspólfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.