Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Nowa Słupia: BUDOWA HALI SPORTOWEJ W NOWEJ SŁUPI
Numer ogłoszenia: 51796 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia , ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA HALI SPORTOWEJ W NOWEJ SŁUPI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonane robót budowlanych w zakresie budowy: Hali sportowej w Nowej Słupi wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół oraz wewnętrzną instalacją wodno - kanalizacyjną, c.o., wraz z wentylacją mechaniczną i instalacją elektryczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakresu prac) określony jest w dokumentacji projektowej, będącej integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik Nr 1 SIWZ) na którą składa się: - Projekt wykonawczy zawierający część opisową i graficzną. - Przedmiary robót. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: - potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 44 ustawy Pzp., - którzy, wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków szczegółowych: - Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN. - Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż wartość oferty brutto. - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w celu obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: a) Kierownik/cy budowy/robót: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wymagane potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: Konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz c.o. oraz instalacji i urządzeń elektrycznych. 3. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 12.2.3. siwz winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4. Wykażą posiadanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponować, wykonawca lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, załącznik nr 11 do SIWZ. UWAGA ! Ponadto do oferty należy załączyć kosztorysy ofertowe szczegółowe opracowane na podstawie przedmiarów robót 5. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 Ustawy Pzp. - Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli nie spełnia wymogów zawartych w art. 89 Ustawy Pzp. - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. - Formularz cenowy z harmonogramem rzeczowo finansowym - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. - Parafowany Projekt umowy. - Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy. - Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. - Dowód wniesienia wadium. Ponadto: 2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu składa następujące dokumenty: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników) - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników) - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających/inwestorów), w tym co najmniej 1 budynek kubaturowy oświatowy lub użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 3 000 000 zł brutto lub co najmniej 2 budynki kubaturowe oświatowe lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 brutto każde - załącznik nr 5 do SIWZ. - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 12.2.3. SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) - załącznik nr 6 do SIWZ. - Wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponować, wykonawca lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 11 do SIWZ. 4 W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość nie mniejszą od określonej w pkt 12.2.1. SIWZ wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określonej w pkt 12.2.2 SIWZ. 5.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 13.2.3., 13.2.5. siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 13.2.6. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 13.5) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 13.5. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 13.2.1., 13.2.2., 13.2.3., 13.2.5., 13.2.6., 13.5. siwz dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. - W przypadku podmiotu będącego spółką cywilną należy załączyć do oferty kopię umowy spółki. - Pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych winno odzwierciedlać stanowisko wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego. - Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. - Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. - Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. -Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Słupia
ul. Rynek 15
26 - 006 Nowa Słupia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Słupia ul. Rynek 15 26 - 006 Nowa Słupia pokój nr 7 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest przewidziany do dofinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





