eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, nici szewnych i chirurgicznych oraz siatek operacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Gliwice: Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, nici szewnych i chirurgicznych oraz siatek operacyjnych
Numer ogłoszenia: 517644 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Gliwicach , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2318888 w. 304, faks 32 2318888 w. 401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, nici szewnych i chirurgicznych oraz siatek operacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania są cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, nici szewnych i chirurgicznych oraz siatek operacyjnych. 1. Zamówienie podzielono na 7 niżej wymienionych pakietów (części), których pełny wykaz zawiera formularz oferty (załącznik 1 do SIWZ) wraz z formularzami pakietów Nici szewne Nici szewne Materiały opatrunkowe Pieluchomajtki i podkłady Siatki operacyjne Sterylne zestawy do zabiegów ortopedycznych Sprzęt jednorazowego użytku 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość pakietów (części). 3. Pod pojęciem części zamówienia Zamawiający rozumie poszczególne pakiety (art. 2 pkt. 6 Pzp). 4. W ramach każdej części (pakietu) należy wypełnić wszystkie pozycje. 5. Niewypełnienie którejkolwiek z pozycji pakietu (zadania), na które składana jest oferta skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym musi spełniać wymagania nałożone przez ustawę z dnia 20.05. 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 17.06.2010 r., Nr 107, poz. 679) oraz Dyrektywy Rady 93/42/EWG (Dz. U. UE 169 z dn. 12.07.1993 r. ze zm.). 7. Oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania określone w SIWZ oraz ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 17.06.2010 r., Nr 107, poz. 679). 8. Oferowane produkty Wykonawców muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z art. 11 cytowanej ww. ustawy o wyrobach medycznych i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 23.09.2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z dn. 06.10.2010 r., Nr 186, poz. 1252), posiadać wszystkie niezbędne dokumenty, wymagane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego oraz muszą być uprzednio zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, z zastrzeżeniem art. 133 ustawy z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych. 9. Wykonawca obowiązany będzie przedstawić na każde żądanie Zamawiającego dokumenty (deklarację zgodności, certyfikat zgodności) potwierdzające spełnianie wymogów przez dostarczone wyroby medyczne, wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice lub w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej, (budynek nr 4 - Administracja, pokój nr 001) Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej, (budynek nr 4 - Administracja, pokój nr 001) Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici szewne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 27 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-1, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici szewne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 28 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 23 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pielichomajtki i podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Siatki operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sterylne zestawy do zabiegów ortopedycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.