eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłówkodostawa wraz z transportem kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0-2 mm w ilości 27980 Mg, przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-05

POZYCJA 51755

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pawłówko: dostawa wraz z transportem kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0-2 mm w ilości 27980 Mg, przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach, do kontaktów: Krzysztof Deruba, ul. Bydgoska 14, 89-620 Pawłówko, woj. pomorskie, tel. 052 397 32 16, fax 052 397 32 16, e-mail: rdw_chojnice@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zdw.hnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z transportem kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0-2 mm w ilości 27980 Mg, przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Bazy składowe Rejonów Dróg Wojewódzkich na terenie województwa pomorskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III i IV SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0 - 2 mm i zawartości ziaren o uziarnieniu 0,075 mm nie przekraczającej 3%, do zastosowania przy produkcji mieszanki ze środkami chemicznymi do zwalczania śliskości zimowej. Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być zbyt łamliwe, nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania. Ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. Materiały uszorstniające powinny wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu). Nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Dostawca powinien posiadać orzeczenie o jakości kruszywa potwierdzające wymagane uziarnienie, wydane przez niezależną jednostkę, które Zamawiający (to jest poszczególne Rejony, odpowiednio do części zadania) może żądać do każdej partii dostarczanego materiału. Materiał powinien być dostarczony samochodami samowyładowczymi do wskazanych Baz Materiałowych, w ilościach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Jednorazowa dostawa piasku powinna zawierać masę do 30 Mg. Odbioru dokona pracownik Rejonu Dróg Wojewódzkich na podstawie dokumentów przedstawionych przez Dostawcę (dowód wagowy, orzeczenie o jakości kruszywa ). W przypadku braku dowodu wagowego lub stwierdzenia wady jakościowej, materiał nie zostanie odebrany. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania wagi pojazdu oraz pobierania próbek materiału do badań 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Kruszywo powinno odpowiadać wymaganiom zawartym w ogólnej specyfikacji technicznej nr D-10.10.01c \Zwalczanie śliskości zimowej na drodze\ oraz w PN-EN 13043:2004 \Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu\ potwierdzone orzeczeniem o jakości kruszywa stwierdzającym wymagane uziarnienie, wydane przez niezależną jednostkę 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.22.00 - Kruszywo Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.22.00 - Kruszywo Oryginalny kod CPV: 60.12.91.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa wraz z transportem kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0-2 mm w ilości 27980 Mg, przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, do zastosowania przy produkcji mieszanki ze środkami chemicznymi do zwalczania śliskości zimowej w podziale na następujące części: Część I - obejmująca bazy składowe RDW Chojnice w ilości 3000 Mg; Część II - obejmująca bazy składowe RDW Gdańsk w ilości 3200 Mg; Część III- obejmująca bazy składowe RDW Kartuzy w ilości 7400 Mg; Część IV - obejmująca bazy składowe RDW Lębork w ilości 600 Mg; Część V - obejmująca bazy składowe RDW Puck w ilości 5780 Mg; Część VI - obejmująca bazy składowe RDW Starogard Gdański w ilości 4500 Mg; Część VII- obejmująca bazy składowe RDW Sztum w ilości 3500 Mg 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagana Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Posiadają niezbędne doświadczenie zawodowe - wymagana informacja o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, to jest, że Wykonawca zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie kruszywa naturalnego o łącznej ilości porównywalnej z zamówieniem (częściami) objętymi ofertą . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie, - wymagana informacja na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treści załącznika nr 2 do Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców ( o treści jak wyżej ), w zakresie doświadczenia danego Podwykonawcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dołączonych do niego dokumentów, oświadczeń i załączników. Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt. III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4 i 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, natomiast, o których mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty ważności tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 7.1.2. - 7.1.5. Oferta oprócz wyżej wymienionych dokumentów ma zawierać: 1. Wypełniony formularz \Oferta\ zamieszczony w Rozdziale III SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu (umowę konsorcjum), z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. c) Formularz cenowy zgodny z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału III. d) Formularze zobowiązania osób i/lub podmiotów do współpracy przy realizacji zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału III

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw.hnet.pl/. Opłata: 3,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: na podstawie wystawionej faktury, osobiście w siedzibie Zamawiającego - zapłata w kasie lub wpłata na konto zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2006, godzina 11:15, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach ul. Bydgoska 14 Pawłówko 89-620 Chojnice Pokój nr 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Bazy składowe RDW Chojnice. 1) Krótki opis: Dostawa na bazę materiałową w Chojnicach, ul. Gdańska 110. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00, 60.12.91.00. 3) Wielkość lub zakres: 3000 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Bazy składowe RDW Gdańsk. 1) Krótki opis: Dostawa kruszywa do baz materiałowych: - SKR Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 29 - PPUD Pruszcz Gdański, ul. Zastawna 32 - Stegna, ul. Gdańska 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00, 60.12.91.00. 3) Wielkość lub zakres: 3200 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Bazy składowe RDW Kartuzy. 1) Krótki opis: Dostawa kruszywa do baz materiałowych: - Kartuzy, ul. Wzgórze Wolności 15 - RDP Sierakowice - na terenie gminy Stężyca - na terenie miasta Kościerzyna - na terenie gminy Dziemiany. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00, 60.12.91.00. 3) Wielkość lub zakres: 7400 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Bazy skaładowe RDW Lębork. 1) Krótki opis: Dostawa kruszywa do baz materiałowych: - Lębork, ul. Słupska 18, - baza wskazana przez RDW do 30 km od Lęborka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00, 60.12.91.00. 3) Wielkość lub zakres: 600 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Bazy składowe RDW Puck. 1) Krótki opis: Dostawa kruszywa do baz materiałowych: - Puck - Chwaszczyno - Szemud - Wejcherowo - Kosakowo - Choczewo - Jastarnia - Rumia - Hel. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00, 60.12.91.00. 3) Wielkość lub zakres: 5780 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.01.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Bazy skałdowe RDW Starogard Gdański. 1) Krótki opis: Dostawa kruszywa do baz materiałowych: - Starogard Gdański, ul. Mickiewicza 9 - Skórcz, ul. Pomorska 27. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00, 60.12.91.00. 3) Wielkość lub zakres: 4500 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Bazy składowe RDW Sztum. 1) Krótki opis: Dostawa kruszywa do baz materiałowych: - Starym Dzierzgoń, plac składowy - Prabuty, Baza Materiałowa - Sztum, ul. Żeromskiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00, 60.12.91.00. 3) Wielkość lub zakres: 3500Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.02.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.