eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Gliwice: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Numer ogłoszenia: 517484 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236095 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gliwicki, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 332 66 20, faks 32 332 66 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania (pakiety biurowe) oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 2. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na 6 części dla których zostaną zawarte odrębne umowy z wyłonionymi w przetargu Wykonawcami . Poszczególne części obejmują: CZĘŚĆ I. 1. Serwer - 1 szt. 2. System operacyjny serwera - 1 szt. 3. Komputer stacjonarny typ 1 - 8 szt. 4. Komputer stacjonarny typ 2 - 1 szt. 5. Monitor LCD 24 cale typ 1 - 7 szt. 6. Zasilacz awaryjny typ 1 - 10 szt. 7. Komputer przenośny typ 1 - 2 szt. 8. Komputer All In One - 2 szt. 9. Urządzenie wielofunkcyjne A3 atramentowe - kolor typ 1 - 1 szt. 10. Urządzenie wielofunkcyjne A4 laserowe - monochromatyczne typ 1 - 3 szt. 11. Oprogramowanie biurowe - 13 szt. 12. Komplet atramentów do urządzenia z poz. 9 - 2 komplety, 13. Toner do urządzenia z poz. 10 - 2 szt. CZĘŚĆ II. - zakup w ramach projektu Wsparcie kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych 1. Komputer przenośny typ 2 - 1 szt. CZĘŚĆ III. - zakup w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gliwickim 1. Komputer stacjonarny typ 3 - 1 szt. 2. Monitor LCD 24 cale typ 1 - 1 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne A3 atramentowe - kolor typ 1 - 1 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne A4 laserowe - monochromatyczne typ 1 - 1 szt. 5. Oprogramowanie biurowe - 1 szt. 6. Projektor - 3 szt. 7. Komplet atramentów do urządzenia z poz. 3 - 1 komplet, 8. Toner do urządzenia z poz. 4 - 1 szt CZĘŚĆ IV. 1. Skaner - 2 szt. CZĘŚĆ V. 1. Komputer stacjonarny typ 4 - 4 szt. 2. Zasilacz awaryjny typ 2 - 4 szt 3. Monitor LCD 24 cale typ 2 - 6 szt. 4. Drukarka laserowa - 4 szt. CZĘŚĆ VI. - zakup w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gliwickim 1. Toner do drukarki HP LaserJet P2035/P2055dn - 2 szt. 2. Toner do drukarki SHARP AR 5520N/5316 - 2 szt. 3. Toner do drukarki Samsung CLX-3185FW - 1 szt. 4. Toner do drukarki KONICA MINOLTA bizhub 223 - 1 szt. 5. Toner do drukarki TOSHIBA e-STUDIO 161 - 1 szt. 6. Toner do drukarki KONICA MINOLTA Dialta DI1611 - 1 szt. 7. Toner do drukarki SAMSUNG ML-1640 - 1 szt. 8. Toner do drukarki KYOCERA Mita KM-2030 - 1 szt. 9. Atramenty do drukarki HP Office Pro 8500 - 1 komplet (4 kolory). 10. Toner do drukarki PANASONIC DP - 8016P - 1 szt. 11. Toner do drukarki XEROX WorkCentre 5325 - 1 szt. 12. Toner do drukarki Epson Aculaser M2300 - 1 szt. 13. Toner do drukarki Ricoh Aficio 2027/2022/INFOTEC IS 2132 - 3 szt. 14. Tonery do drukarki Brother HL 3070CW - 1 komplet (4 kolory). 15. Toner do drukarki Ricoh Aficio 1035 - 1 szt. 16. Toner do drukarki KONICA MINOLTA 7222 - 1 szt. 17. Toner do drukarki HP LaserJet P1102 - 2 szt. 18. Atramenty do drukarki HP Officejet Pro L7580 - 1 komplet (4 kolory). 19. Toner do drukarki HP Laserjet 1200 series - 1 szt. 20. Toner do drukarki Canon Image RUNNER 2318 - 2 szt. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego w zakresie poszczególnych części zamówienia, zawierający specyfikację techniczną sprzętu oraz wymogi w zakresie gwarancji i serwisu, został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część II - zakup w ramach projektu pn. Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych współfinansowanego ze środków Programu - Uczenie się przez całe życie - Partnerskie Projekty Comenius Regio, Część III i część VI - zakupy w ramach projektu pn. Modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gliwickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach - część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NetCom Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86990,52

  • Oferta z najniższą ceną: 86990,52 / Oferta z najwyższą ceną: 89514,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach - część 3 - w ramach projektu pn. Modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gliwickim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jakub Maćkowski Centrum Szkolenia Komputerowego, ul. Królowej Jadwigi 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15024,45

  • Oferta z najniższą ceną: 15024,45 / Oferta z najwyższą ceną: 15024,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach - część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jerzy Buczek Mikrofilm-Service, ul. Krótka 1, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5659,22

  • Oferta z najniższą ceną: 5078,67 / Oferta z najwyższą ceną: 5659,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach - część 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jakub Maćkowski Centrum Szkolenia Komputerowego, ul. Królowej Jadwigi 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55824,78

  • Oferta z najniższą ceną: 55824,78 / Oferta z najwyższą ceną: 55824,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.