Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Koszalin: Wymiana drzwi i okna
Numer ogłoszenia: 517480 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koszalinie, ul. gen. Wł. Andersa 34, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428609, faks (094) 347-69-60, 342-29-07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi i okna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana (odtworzenie) trzech skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżami oraz wymiana jednego okna w obiekcie Sądu Rejonowego w Koszalinie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANO - TRANSPORTOWE SKUZA TADEUSZ S.C.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANO - TRANSPORTOWE SKUZA TADEUSZ S.C.
- Usługi Budowlano - Transportowe Skuza Tadeusz S. C., Manowo 73 i, 76-015 Manowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21715,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25600,00
Oferta z najniższą ceną: 25600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25600,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie udzielone w drodze przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu a podczas prac remontowych objętych postępowaniem przetargowym zaistniała sytuacja, w której celowym jest wymiana trzech skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżami oraz jednego okna w remontowanych łazienkach. Do postępowania zaproszono wykonawcę, który wykonuje zamówieni będące przedmiotem przetargu nieograniczonego, którym to przewidziano zamówienie uzupełniające do 50% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DZP.261.7.2025 Nadzór nad elektronicznymi systemami alarmowymi kontroli i powiadamiania w Parku Wodnym Koszalin
- 25/TP1/SZP-3/2025 Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży i bijaków młotkowych do kosiarek i linoszczotek do odchwaszczarki dla RDW w Pyrzycach
- 22/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie
- Środki dezynfekcyjne skóry i błon śluzowych
- Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Filharmonii Koszalińskiej (3 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa budynku internatu - dobudowa dwóch klatek ewakuacyjnych konstrukcji stalowej, dostosowanie do wymogów ppoż. istniejącego budynku" - przy ZST-Z w Tomaszowie Lubelskim, ul. Hallera 5.
- Wymiana stolarki okiennej w budynku dawnego kolegium jezuickiego (Plac ks. Piotra Skargi 1)
- Modernizacja budynku Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1 - modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im.Św.Franciszka z Asyżu w Cięcinie.Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 1 w Ciścu. Termomodernizacja Przedszkola Publicznego w Żabnicy.
- Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń do potrzeb Klubu dziecięcego w części Szkoły Podstawowej w Cieszkowach na działce nr ewid. 251/4
- Termomodernizacja budynku gminnego przy ul. Kozielskiej 19 w Głubczycach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.