To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-27
Ogłoszenie nr 51744 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.
Rzeszów: Wykonanie podziałów geodezyjnych, wydzielenia wód płynących, wykonanie mapy do celów aktualizacji
ewidencji, wznowienie granic nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa małopolskiego,
podkarpackiego i świętokrzyskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14650
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
1034470800689, ul.
ul. A. Asnyka
7,
35001
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 853 78 00, faks
17 853 78 16, e-mail
pchmiel@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie podziałów geodezyjnych, wydzielenia wód płynących, wykonanie mapy do celów aktualizacji ewidencji, wznowienie granic nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZ.SOP.250.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie podziałów geodezyjnych, wydzielenia wód płynących, wykonanie mapy do celów aktualizacji ewidencji, wznowienie granic nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego w formie IX odrębnych zadań częściowych w tym: na terenie woj. małopolskiego z zakresu podziału geodezyjnego nieruchomości: 1 zadanie częściowe z terenu powiatu suskiego; - z zakresu wydzielenia wód płynących: 1 zadanie częściowe z terenu pow. krakowskiego; na terenie woj. podkarpackiego z zakresu podziału geodezyjnego nieruchomości: 1 zadanie częściowe z terenu powiatu dębickiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. rzeszowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu powiatu lubaczowskiego ; na terenie woj. świętokrzyskiego z zakresu podziału geodezyjnego nieruchomości: 1 zadanie częściowe z terenu powiatu staszowskiego,1 zadanie częściowe z terenu pow. kieleckiego; z zakresu wykonania mapy do celów aktualizacji ewidencji: 1 zadanie częściowe z terenu pow. kieleckiego; z zakresu wznowienia granic: 1 zadanie częściowe z terenu pow. sandomierskiego; Określenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV - 71.33.00.00-0 Dokumentacja dla Zamawiającego z wykonanego podziału nieruchomości powinna zawierać: 1. Odpisy z ksiąg wieczystych. 2. Sprawozdanie z badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów dla nieruchomości, które nie posiadają wpisu Skarbu Państwa lub Agencji Nieruchomości Rolnych jako właściciela.* 3. Dokumenty z ustalenia przebiegu granic (przyjęcia granic) zewnętrznych dzielonego kompleksu (działki):** 3.1. Sprawozdanie techniczne opisujące czynności odszukania na gruncie znaków granicznych wskazania ich stronom postępowania.** 3.2. Protokół z wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, wykonanego w trybie art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne w przypadku gdy znaki graniczne nie zostaną odszukane na gruncie. ** 3.3. Protokół ustalenia przebiegu granic w trybie określonym w § 37, § 38 ust.1, 2 i 4 oraz § 39 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz.454) w sytuacji, gdy brak jest dokumentacji opisanej w § 36 rozporządzenia lub jeżeli zawarte w niej dane nie są wiarygodne, lub nie odpowiadają obowiązującym standardom technicznym.** 4 Przy podziale nieruchomości rolnych - wstępny projekt podziału Ogłoszenie http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=616f1d00-7656-4917-a3b4-780fea... uzgodniony z Zamawiającym. 5. Przy podziale wg ustawy o gospodarce nieruchomościami - wstępny projekt podziału uzgodniony z Zamawiającym wraz z postanowieniem i decyzją wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, zatwierdzającą wykonany podział, opatrzoną klauzulą prawomocności. 6. Mapę z projektem podziału wraz z wykazem zmian gruntowych, wykazem synchronizacyjnym w przypadku różnicy oznaczeń i powierzchni nieruchomości pomiędzy stanem wykazanym w księdze wieczystej i ewidencji gruntów - 4 egz. przyjęte do ewidencji przez Pow. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 7. Wypis z aktualnie obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego a w przypadku jego braku, wypis ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. 8. Protokół z dokonanej trwałej stabilizacji punktów granicznych, podpisany przez przedstawiciela zamawiającego. 9. Projekt wniosku do właściwego sądu rejonowego - wydziału ksiąg wieczystych o ujawnienie dokonanego podziału. (*w przypadku stwierdzenia, że Skarb Państwa nie posiada tytułu prawnego do jednej z działek w kompleksie działkę te należy wydzielić z kompleksu i oznaczyć jej granice na gruncie), (**Realizować stosownie do obowiązujących w tym przedmiocie przepisów prawa, w tym art. 15 ustawy z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne t. jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 469 ze zm). Dokumentacja dla Zamawiającego dot. rozgraniczenia wód płynących powinna być przygotowana zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 469). Operat winien być sporządzony w tylu egzemplarzach ile wymaganych jest do wydania decyzji. Dokumentacja dla Zamawiającego z wykonanej aktualizacji mapy ewidencji gruntów, i ustalenia granic działek i użytków powinna zawierać: 1. Sprawozdanie techniczne opisujące czynności odszukania na gruncie znaków granicznych wskazania ich stronom postępowania.* 2. Protokół z wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, wykonanego w trybie art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne w przypadku gdy znaki graniczne nie zostaną odszukane na gruncie. * 3. Protokół ustalenia przebiegu granic w trybie określonym w § 37, § 38 ust.1, 2 i 4 oraz § 39 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz.454) w sytuacji, gdy brak jest dokumentacji opisanej w § 36 rozporządzenia lub jeżeli zawarte w niej dan e nie są wiarygodne, lub nie odpowiadają obowiązującym standardom technicznym.* Dokumenty wyszczególnione w ww. punktach nie stanowiące oryginałów, winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Pow. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 4. 4 egz. mapy ewidencyjnej działek z naniesionym przebiegiem użytków i konturów klasyfikacyjnych. (*Realizować stosownie do obowiązujących w tym przedmiocie przepisów prawa). Dokumentacja dla Zamawiającego z wykonanego wznowienia granic nieruchomości (działek), powinna zawierać: 1. Sprawozdanie techniczne opisujące czynności odszukania na gruncie znaków granicznych wskazania ich stronom postępowania.* 2. Protokół z wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, wykonanego w trybie art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne w przypadku gdy znaki graniczne nie zostaną odszukane na gruncie. * 3. Protokół ustalenia przebiegu granic w trybie określonym w § 37, § 38 ust.1, 2 i 4 oraz § 39 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz.454) w sytuacji, gdy brak jest dokumentacji opisanej w § 36 rozporządzenia lub jeżeli zawarte w niej dane nie są wiarygodne, lub nie odpowiadają obowiązującym standardom technicznym.* Dokumenty wyszczególnione w ww. punktach nie stanowiące oryginałów, winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Pow. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. (*Realizować stosownie do obowiązujących w tym przedmiocie przepisów prawa). Dokumenty wyszczególnione w ww. punktach nie stanowiące oryginałów, winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Pow. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
71330000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. suskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. krakowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3200 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: podział nieruchomości - teren pow.dębickiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż wystąpiły okoliczności, które spowodowały, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5870 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: podział nieruchomości - tren pow. lubaczowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32999 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: podział nierchomości - teren pow. staszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4228 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: wykonanie mapy - teren pow. kieleckiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3960 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: wznowienie punktów granicznych - teren pow. sandomierskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3870 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. kieleckiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6297,6 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa urządzeń, licencji i rozszerzeń do systemu monitoringu w ramach zadania: "Modernizacja systemu CCTV w obiektach administracyjnych i dydaktycznych PRz"
- Zakup i dostawa kaniuli udowych dla Kliniki Kardiochirurgii.
- Opracowanie koncepcji architektonicznej pn. Przebudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej - dostosowanie istniejącego przejścia w terminal odpraw towarowych.
- Dostawa sieciowego - rozproszonego systemu do realizacji, dystrybucji, przełączania i transmisji sygnałów audio/wideo
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.