eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lasowice Małe › Dostawa dla Zespołu Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnego w Chocianowicach 78 pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu POKL pod nazwą nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych. Działanie 3.3 - Poprawa jakości kształcenia Poddziałanie 3.3.4 -Modernizacja treści i metod kształcenia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Lasowice Małe: Dostawa dla Zespołu Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnego w Chocianowicach 78 pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu POKL pod nazwą nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych. Działanie 3.3 - Poprawa jakości kształcenia Poddziałanie 3.3.4 -Modernizacja treści i metod kształcenia.
Numer ogłoszenia: 517334 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 480670 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny, Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe, woj. opolskie, tel. 0-77 4132607, faks 0-77 4132758.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Zespołu Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnego w Chocianowicach 78 pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu POKL pod nazwą nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych. Działanie 3.3 - Poprawa jakości kształcenia Poddziałanie 3.3.4 -Modernizacja treści i metod kształcenia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zespołu Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolnego w Chocianowicach pomocy dydaktycznych do realizacji projektu POKL. Działanie 3.3-Poprawa jakości kształcenia. Poddziałanie 3.3.4 - Modernizacja treści i metod kształcenia. 1. Będące przedmiotem dostawy przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące wymogi: - posiadać deklarację CE, -posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; - być wyprodukowane w 2013r, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, - być dobrej jakości, o wysokich walorach użytkowych, dopuszczone do użytkowania w placówkach oświatowych,- posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; - posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę na okres nie krótszy niż 3 lata. 2. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak aby spełniało swoją funkcję, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. 3. Wszędzie tam gdzie występuje konkretny producent lub zostały użyte nazwy wyrobów i elementów, które wskazują, lub mogłyby kojarzyć się z konkretnym producentem czy firmą, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu innego producenta pod warunkiem, że spełni on wymagania oraz zapewni parametry nie gorsze niż określone w załączniku Nr 9, 10 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających. 4. Wykonawca będzie udzielał nieodpłatnych telefonicznych konsultacji za pomocą poczty elektronicznej lub faksu, w zakresie dostarczonego przedmiotu zamówienia przez okres 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: 1. Część 1 obejmuje: a. Netbooki z oprogramowaniem b. Laptopy z oprogramowaniem i wyposażeniem w mikroskopy cyfrowe, c. Sprzętowy serwer plików, d. Laptopy, 2. Część 2 obejmuje: a. Drukarka 3D do drukowania w 3 wymiarach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projektu POKL pod nazwą nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych. Działanie 3.3-Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia Nazwa oraz adres zamawiającego Zamawiający: Gmina Lasowice Wielkie Adres : Lasowice Wielkie 99A,46-282 Lasowice Wielkie NIP:751-16-83-021 Regon: 531413024 Realizator projektu: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny Adres: Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe NIP:751-16-47-640 Regon: 532312160.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pod nazwą nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRESS Grzegorz Rybaczek, ul. Generała Dąbrowskiego 10A, 46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46848,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55251,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pod nazwą nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRESS Grzegorz Rybaczek, ul. Generała Dąbrowskiego 10A, 46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12710,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.