eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › REMONT - ODBUDOWA PO POŻARZE PAŁACU PRZY ULICY PARKOWEJ W ZARĘBIE



Ogłoszenie z dnia 2006-10-05

POZYCJA 51717

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siekierczyn: REMONT - ODBUDOWA PO POŻARZE PAŁACU PRZY ULICY PARKOWEJ W ZARĘBIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Siekierczyn, do kontaktów: Kwestie formalne : Elżbieta Szemiel Kwestie techniczne :Przemysław Markiewicz, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7221778, fax 075 7221750, e-mail: siekug@data.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.siekierczyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT - ODBUDOWA PO POŻARZE PAŁACU PRZY ULICY PARKOWEJ W ZARĘBIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zaręba, ul. Parkowa Nr 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania remontu - odbudowy po pożarze pałacu przy ulicy Parkowej w Zarębie. Pałac - budynek wolnostojący, dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym, zamieszkały. Remont i odbudowa jest następstwem pożaru w miesiącu lipcu br w wyniku, którego uszkodzeniu ulega część konstrukcji dachu oraz fragment stropu najwyższej kondygnacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ogólny zakres robót: 1.Rozbiórka uszkodzonych elementów po pożarze : dach (konstrukcja, pokrycie, rynny). 2.Rozbiórka uszkodzonych elementów po pożarze: strop nad i pod piętrem (konstrukcja, izolacje, podłogi). 3.Naprawa uszkodzonych elementów ściennych: spękania konstrukcyjne, odchylenia wieżyczek attyki (zszywki stalowe, ściągi stalowe). 4.Odtworzenie dachu ( elementy konstrukcyjne stolce, płatwie, krokwie, miecze, kleszcze) z pokryciem (blacha dachówkopodobna na łatach), rynny zlewowe okrężne. 5.Odtworzenie stropu nad I piętrem, naprawa dźwigarów i wiązarów wieszarowych. Naprawa miejscowa stropu na parterem. 6.Tynki elewacyjne mineralne z przemalowaniem, tynki kominów. Parametry obiektu/robót 1.Powierzchnia zabudowy 684,60 m2 2.Powierzchnia netto budynku 1 017,32 m2 3.Kubatura zabudowy 6 915,00 m3 4.Powierzchnia poddasza 602,88 m2 5.Powierzchnia dachu 606,19 m2 6.Powierzchnia tynków elewacyjnych 1 071,83 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 10.11.2006; lub data zakończenia: 28.02.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wymagane wadium - 4000 PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siekierczyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.10.2006, godzina 12:30, Urząd Gminy Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, sala konferencyjna na parterze pok. nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.