eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzetu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Warszawa: Dostawa sprzetu medycznego
Numer ogłoszenia: 51714 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 11 następujących pakietów: Pakiet nr1 - Wyposażenie gabinetów lekarskich cz.1 Pakiet nr 2 - Wyposażenie gabinetów lekarskich cz. 2 Pakiet nr 3 - Wyposażenie gabinetów lekarskich cz.3 Pakiet nr 4 - Lampy bakteriobójcze-szt.16 Pakiet nr 5 - Lampy zabiegowe-szt.8 Pakiet nr 6 - Aparaty do pomiaru ciśnienia krwi-szt.10 Pakiet nr 7 - Autoklawy parowe komorowe-szt.2 Pakiet nr 8 -Defibrylator przenośny + stolik pod aparat Pakiet nr 9 - Miernik do pomiaru tkanki tłuszczowej-szt.1 Pakiet nr 10 - Osuszacz absorpcyjny-szt.1 Pakiet nr 11 - Nebulizator-szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-2, 39.13.22.00-8, 31.52.41.10-9, 38.42.00.00-5, 39.19.20.00-0, 33.19.11.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozycje dotyczące sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie gabinetów powinny posiadać zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych. Pozycje które nie maja statusu wyrobu medycznego muszą być wykonane z materiałów spełniających wymogi do wyposażenie jednostek służby zdrowia. Wyroby medyczne, które nie są wpisane do rejestru, muszą być poświadczone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym załączniku nr 1 do SIWZ, że zaoferowany przez niego sprzęt medyczny może stanowić wyposażenie placówek medycznych(gabinetów medycznych). Urządzenia medyczne powinny posiadać wymagane prawem RP certyfikaty, atesty, dopuszczenia, zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych(Dz. U z 2010r, nr 107 poz.676) nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska CePeLek Sp ZOZ ; 00-91 Warszawa, ul.Koszykowa 78 pok. nr 13 w godzinach 7.30-15.05.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Zamawiającego, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1-Wyposażenie gabinetów lekarskich (cz.1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie gabinetów lekarskich: biurka lekarskie, biurka lekarskie pod komputer, fotele obrotowe,kontenerki, szafki i wieszaki ubraniowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-2, 39.19.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -Wyposażenie gabinetów lekarskich (cz.2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie gabinetów lekarskich-kozetki lekarskie, leżanki drewniane,parawany , stoliki, szafy i szafki lekarskie oraz taborety lekarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3-Wyposażenie gabinetów lekarskich(cz.3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie gabinetów lekarskich- szafy kartotekowe metalowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4-lampy bakteriobójcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampy bakteriobójcze-szt.16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.51.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5-lampy zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampy zabiegowe szt.8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.53.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6-Aparaty do pomiaru ciśnienia krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do pomiaru ciśnienia krwi szt.10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 38.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7-Autoklawy parowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklawy parowe z wbudowanym demineralizatorem-szt.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-Dedibrylator przenośny +stolik pod aparat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator przenośny + stolik pod aparat -szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9-Miernik do pomiaru tkanki tłuszczowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik do pomiaru tkanki tłuszczowej-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10-Osuszacz absorbcyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osuszacz absorbcyjny-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11-Nebulizator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nebulizator-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.