To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Łódź: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zwana dalej SIWZ o wartości szacunkowej przekraczającej równowartość kwoty 14 000 Euro przeprowadzonego w formie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r, poz. 907 ze zm.) zwana dalej ustawą zamówień publicznych na dostawę sprzętu protetycznego dla Szkoły Policealnej Techniki Dentystycznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 517056 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 473012 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Techniki Dentystycznej w Łodzi, Al. Piłsudskiego 159, 92-332 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 674 94 31, faks 42 674 91 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zwana dalej SIWZ o wartości szacunkowej przekraczającej równowartość kwoty 14 000 Euro przeprowadzonego w formie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r, poz. 907 ze zm.) zwana dalej ustawą zamówień publicznych na dostawę sprzętu protetycznego dla Szkoły Policealnej Techniki Dentystycznej w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu protetycznego dla Szkoły Policealnej Techniki Dentystycznej w Łodzi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stardent S.c., Al. Kościuszki 28,, 90-419 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73399,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89425,49
Oferta z najniższą ceną: 89425,49 / Oferta z najwyższą ceną: 110788,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa przygotowania i dostarczenia zestawu posiłków w formie śniadania i dwudaniowego obiadu dla maksymalnie 120 uczestników, w okresie od 01.10.2025r do grudnia 2025r
- Dostawa elektrod do koblacji
- "Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Centrum Współpracy Międzynarodowej, w tym w ramach projektu Erasmus+"
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych oraz węzłów sanitarnych w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu oraz w Urzędzie Skarbowym w Wieluniu
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.