Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 51695 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu, ul. Cyryla Ratajskiego 5, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8586100, fax 061 8522224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. 25 szt. komputerów PC, 2. 4 szt. notebooków, 3. 6 szt. laserowych, 4. 10 szt. pendrive 2 GB, 5. 6 szt. pendrive 32 GB, 6. 7 szt. switchy 5-port, 7. 15 szt. myszek optycznych, 8. 1 szt. dysku twardego 146,8 GB 15K SCSI.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.70 - Nośniki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie przewiduje się..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, potwierdzających bądź nie, spełnienie warunków. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Dołączone do ofert pełnomocnictwa uprawniające pełnomocników m.in. do złożenia oferty powinny mieć postać oryginałów albo uwierzytelnionych notarialnie kopii. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych będzie złożone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,9
- 2. Gwarancja - 0,1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pokój nr 311..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój Nr 13 - kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego świeżego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- dobór, dostawa i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej z bezstopniową płynna regulacją w budynkach UAM w Poznaniu, Słubicach, Kaliszu, Pile
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego świeżego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa druków ścisłego zarachowania
- Rewaloryzacja parku Tysiąclecia w Poznaniu
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (...) - postępowanie powtórzone
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa komponentów do budowy prototypowych stanowisk demonstracyjnych na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.