eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Dostawa systemu nadzorowania Strefą Płatnego Parkowania w Namysłowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-08

Namysłów: Dostawa systemu nadzorowania Strefą Płatnego Parkowania w Namysłowie
Numer ogłoszenia: 51694 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34064 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Mieszkalnych -Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ADM-TBS" Sp. z o.o. w Namysłowie, ul. Dubois 5, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4107270, 4107265, faks 077 4107270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu nadzorowania Strefą Płatnego Parkowania w Namysłowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Parkometry - 38730000-1, Usługi instalowania parkometrów - 51214000-5, Urządzenia komputerowe - 30200000-1, Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego - 50300000-8. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Namysłowie (dalej SPP), w tym: 1)dostawa 22 sztuk parkometrów, ich montaż na istniejących fundamentach; 2)dostawa 1 sztuki parkometru demonstracyjnego wraz z montażem w biurze SPP; 3)dostawa 2 sztuk przenośnych terminali kontrolerskich i 6 sztuk dodatkowych wymiennych kaset na bilon (skarbców) do siedziby Zamawiającego; 4)zainstalowanie oprogramowania do ewidencji oraz windykacji należności na komputerach udostępnionych przez Zamawiającego; 5)uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urządzeń; 6)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu i jego serwisu 7)udzielenie pełnej gwarancji na okres 48 miesięcy i wykonywanie w tym okresie bezpłatnych usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej dostarczonego systemu. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.73.00.00 - Parkometry 51.21.40.00 - Usługi instalowania parkometrów 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MBS Computergraphik Sp. z o.o., ul. Grodziska 15, 05-870 Błonie, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 508130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 588958,44

  • Oferta z najniższą ceną: 588958,44 / Oferta z najwyższą ceną: 598749,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.