eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jurata › Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i wyrobów drobiowych, do magazynów żywnościowych WZW JANTAR, DELFIN, ALBATROS, CZAJKA z podziałem na dwa zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Jurata: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i wyrobów drobiowych, do magazynów żywnościowych WZW JANTAR, DELFIN, ALBATROS, CZAJKA z podziałem na dwa zadania.
Numer ogłoszenia: 51689 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy "Jantar" , ul. Wojska Polskiego, 84-141 Jurata, woj. pomorskie, tel. 058 6754285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwjantar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i wyrobów drobiowych, do magazynów żywnościowych WZW JANTAR, DELFIN, ALBATROS, CZAJKA z podziałem na dwa zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Dostawa mięsa i produktów mięsnych, do magazynów żywnościowych WZW JANTAR, DELFIN, ALBATROS, CZAJKA. Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 na Zadanie nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Dostawa drobiu i wyrobów drobiowych, do magazynów żywnościowych WZW JANTAR, DELFIN, ALBATROS, CZAJKA. Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 na Zadanie nr 2 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.13.15.00 - Produkty drobiowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Zadanie nr 1 2.000,- zł. (słownie: dwa tysiąc złotych). Zadanie nr 2 2.000,- zł. (słownie: dwa tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 4. wzoru umowy - parafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 4. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień). 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub aktualne zaświadczenie z Urzędu Miasta, Gminy lub wójta gminy o posiadaniu gospodarstwa rolnego - dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp). 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (Zamawiający nie określa, na jaką wartość ma opiewać polisa, dlatego sam fakt posiadania polisy, aktualnej na dzień składania ofert, będzie wystarczającym dokumentem). 11.Aktualną decyzję o dopuszczeniu środków transportu, spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. Nr 21 poz. 179 z 2003r.) zgodnie z ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2006r. nr 171, poz. 1225 12. Oświadczenie, że oferowane dostawy będą pochodzić od producenta, który wdrożył i stosuje dobrą praktykę produkcyjną (GMP) oraz dobrą praktykę higieniczną (GHP) (dotyczy producentów na etapie produkcji pierwotnej, którzy zgodnie z ustawą z dn. 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 ze zm. - jeżeli podlegają takiemu obowiązkowi). 13. Oświadczenie Wykonawcy, że w produkcji i w obrocie zaoferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie Państwowego Lekarza Weterynarii); 14. Obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), (nie dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.) lub decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zgodnie z art. 122 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), (nie dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawyz dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.) 15. Aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w przypadku produktów pochodzenia zwierzęcego (produktów mlecznych) potwierdzający spełnianie wymagań weterynaryjnych określonych w ustawie z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z dnia 02.03.2004r., poz. 288) o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego; 16. Oświadczenie finansowe - załącznik nr 5 17. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwjantar.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.