Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 516661-N-2017 z dnia 2017-05-24 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie: Dostawa zestawów komputerowych, notebooków oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie - w zakresie Części I, II i IV - będzie częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu Samorządu Województwa Lubelskiego (15,72%) w związku z realizacją projektu "Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na lata 2017-2018" w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz również będzie częściowo współfinansowane w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz w 15% ze środków krajowych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43012391300000, ul.
ul. Obywatelska
4
,
20092
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
814 635 300, e-mail
zamowienia@wup.lublin.pl, faks
814 635 305.
Adres strony internetowej (URL): http://wuplublin.praca.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać za pomocą operatora pocztowego lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych, notebooków oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer referencyjny:
ZP.342-8/MKA/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, notebooków oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: Część I: Dostawa zestawów komputerowych Część II: Dostawa notebooków typu 1 Część III: Dostawa notebooka typu 2 Cześć IV: Dostawa oprogramowania biurowego Część V: Dostawa zasilacza UPS oraz pakietu biurowego dla Wydziału FGŚP
II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 30231310-3 |
| 30237460-1 |
| 30237410-6 |
| 48620000-0 |
| 48310000-4 |
| 31154000-0 |
| 30237270-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 30 | |||
| 21 | |||
| 14 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) Dot. Części I: o Karty katalogowe (dla jednostki centralnej, monitora, klawiatury oraz myszy) lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta - zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.1 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd. o Zdjęcie produktu/ów (dotyczy jednostki centralnej, monitora, klawiatury oraz myszy) o Protokół z przeprowadzonych testów BAPCo(R) SYSmark(R) 2014 w formie wydruku komputerowego poświadczonego przez Wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona. Dodatkowo w celu weryfikacji Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zapisanych na dysku CD/DVD wyników tego samego testu w wersji elektronicznej w postaci pliku FDR wygenerowanego przez oprogramowanie BAPCo SYSmark 2014. Dopuszcza się wydruk komputerowy ze strony BAPCo w przypadku, gdy oferowany model komputera jest na niej wymieniony oraz wszystkie parametry sprzętu są zgodne z parametrami oferowanego urządzenia. W takim przypadku dostarczenie pliku FDR nie jest wymagane. Na wydruku powinien być zaznaczony (np. w stopce lub nagłówku) bezpośredni link do strony z testem. o Oświadczenie producenta lub dokument równoważny zawierający informację nt. poziomu głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE). Za dokument równoważny Zamawiający uzna inny dokument stworzony przez producenta np. oficjalną kartę katalogową produktu lub deklarację środowiskową produktu zawierającą wymaganą informację. o Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku, że w przypadku awarii dysków w okresie gwarancji dyski pozostają u Zamawiającego. o Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis jednostki centralnej będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. o Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis monitora będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. o Dokument potwierdzający, że serwis jednostki centralnej będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001. o Dokument poświadczający, że oferowany komputer jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny. o Dokument poświadczający, że oferowany komputer jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny. o Dokument poświadczający, że oferowany komputer spełnia wymogi normy Energy Star 6.1. Wymagany jest certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu sprzętu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. o Deklaracja zgodności CE dla komputera. o Dokument potwierdzający, że serwis monitora będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001. o Dokument poświadczający, że w ramach gwarancji na monitor, wszelkie koszty transportu (w obie strony) pokrywa serwis producenta. o Dokument poświadczający, że oferowany monitor jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny. o Dokument poświadczający, że oferowany monitor jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny. o Dokument poświadczający, że oferowany monitor spełnia wymogi normy Energy Star 6.0. Wymagany jest certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu sprzętu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. o Deklaracja zgodności CE dla monitora. o Certyfikat wystawiony przez niezależną instytucję badawczą potwierdzający zaimplementowanie technologii "flicker-free"(brak efektu migotania podświetlania matrycy) - dotyczy monitora. Niewymagane w przypadku, gdy funkcja jest oficjalnie potwierdzona w dołączonej do oferty karcie katalogowej lub wydruku specyfikacji technicznej ze strony producenta; o Certyfikat wystawiony przez niezależną instytucję badawczą potwierdzający zaimplementowanie trybu niwelującego emisję niebieskiego światła (low blue light) - dotyczy monitora. Niewymagane w przypadku, gdy funkcja jest oficjalnie potwierdzona w dołączonej do oferty karcie katalogowej lub wydruku specyfikacji technicznej ze strony producenta. b) Dot. Części II: o Karty katalogowe (dla notebooka, myszy i torby) lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta - zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.2 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd. o Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku, że w przypadku awarii dysków w okresie gwarancji dyski pozostają u Zamawiającego. o Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis notebooka będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. o Dokument potwierdzającego, że serwis notebooka będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001. o Dokument poświadczający, że oferowany notebook jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny. o Dokument poświadczający, że oferowany notebook jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny. o Deklaracja zgodności CE dla notebooka. o Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star c) Dot. Części III: o Karty katalogowe (dla notebooka, myszy i torby) lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta - zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.3 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd. o Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku, że w przypadku awarii dysków w okresie gwarancji dyski pozostają u Zamawiającego. o Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis notebooka będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. o Dokument potwierdzającego, że serwis notebooka będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001. o Dokument poświadczający, że oferowany notebook jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny. o Dokument poświadczający, że oferowany notebook jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny. o Deklaracja zgodności CE dla notebooka. o Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star d) Dot. Części IV: o Karta katalogowa lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta - zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.4 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd. e) Dot. Części V: o Karty katalogowe (dla UPSa i pakietu biurowego) lub wydruki specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta - zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.5 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd. o Deklaracja zgodności CE dla zasilacza UPS. f) Dot. wszystkich części: o Oświadczenie Wykonawcy dotyczące legalności oprogramowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 2.1-2.5 do SIWZ b) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy kryteriów opcjonalnych (dodatkowych) określonych w Załącznikach nr 1.1-1.5 do SIWZ (SOPZ): o karta katalogowa lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta - dotyczy wszystkich części; w przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd.; o zrzuty ekranu z systemu diagnostycznego i/lub dokumentacja techniczna systemu diagnostycznego (instrukcja) - dotyczy Części I; o zrzuty ekranu z BIOS/UEFI i/lub dokumentacja techniczną (np. instrukcja płyty głównej) - dotyczy Części I; o certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - wymaga się wydruku ze strony internetowej - dotyczy Części I; d) pełnomocnictwo do reprezentowania: o wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych do oferty dokumentów. o wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). UWAGA. pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.) e) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji - tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa). f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 58,00 |
| Dodatkowe cechy funkcjonalne jednostki centralnej | 40,00 |
| Dodatkowe cechy funkcjonalne monitora | 2,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa zestawów komputerowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30231310-3, 30237460-1, 30237410-6, 48620000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 123049,16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 58,00 |
| Dodatkowe cechy funkcjonalne jednostki centralnej | 40,00 |
| Dodatkowe cechy funkcjonalne monitora | 2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa notebooków typu 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48620000-0, 30237410-6, 30237270-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25589,15
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 50,00 |
| Dodatkowe cechy funkcjonalne | 40,00 |
| Termin wykonania zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa notebooka typu 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48620000-0, 30237410-6, 30237270-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 50,00 |
| Dodatkowe cechy funkcjonalne | 40,00 |
| Termin wykonania zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Dostawa oprogramowania biurowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48310000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 50,00 |
| Dodatkowe składniki pakietu biurowego | 30,00 |
| Termin wykonania zamówienia | 10,00 |
| Dodatkowe składniki pakietu biurowego | 5,00 |
| Dodatkowa funkcjonalność programu do tworzenia prezentacji | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Dostawa zasilacza UPS oraz pakietu biurowego dla Wydziału FGŚP |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48310000-4, 31154000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 50,00 |
| Wydłużona gwarancja UPSa | 20,00 |
| Dodatkowe składniki pakietu biurowego | 20,00 |
| Termin wykonania zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





