Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: zaprojektowanie i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej do budynku przy ul. Sołtysowickiej 21d we Wrocławiu adoptowanego przez WIOŚ na budynek laboratoryjno-biurowy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu, do kontaktów: Beata Kawińska, ul. Sienkiewicza 32, 50-349 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3721306, fax 071 3221617 w. 132, e-mail: laptaszynski@wroclaw.pios.gov.pl; cyganek@wroclaw.pios.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.pios.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: administracja zespolona; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej do budynku przy ul. Sołtysowickiej 21d we Wrocławiu adoptowanego przez WIOŚ na budynek laboratoryjno-biurowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław, ul. Sołtysowicka 21d i sąsiednie nieruchomości niezabudowane. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, która ma na celu odprowadzenie wód drenarskich oraz opadowych z połaci dachowych budynku biurowego oraz przyległego do budynku terenu. Zamawiający posiada zgodę Zarządu Zieleni Miejskiej (pismo znak: TK-2/1792/4298/06 z dnia 14.09.2006 r.) na włączenie przyłącza kanalizacji deszczowej do studzienki śr. 500 zlokalizowanej na działce 1/26 obręb Karłowice, AM-17. Przyłącze należy zaprojektować z przewodów śr. 300, śr. 250, śr. 200. Na załamaniach trasy należy zabudować studnie rewizyjne,w ilości ok. 10 szt., z kręgów betonowych śr. 1000 . Szacunkowa długość przyłącza wg. KONCEPCJI ok. 300 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Niniejsze zamówienie jest zamówieniem częściowym , wartość szacunkowa całego zamówienia jest wartością powyżej 60 tys. euro a poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.02.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: przed złożeniem ofert zaproszeni wykonawcy zobowiązani będą wnieść wadium w kwocie 2500 złotych w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNEK 1: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi spełniać warunki wyrażone w art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp.Znaczenie warunku 1: standardowe. WARUNEK 2: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.Znaczenie warunku 2: standardowe. WARUNEK 3: Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia.Znaczenie warunku 2: ponad standardowe - bezpośrednio wpływa na ustalanie \pozycji na liście rankingowej\ wykonawców. WARUNEK 4: Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Znaczenie warunku 3: standardowe. WARUNEK 5: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia przez wykonawców udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa.Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na informacjach zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. 1) WARUNEK 1: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikać, że przedmiotem działalności Wykonawcy są roboty budowlane. PUNKTACJA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKU 1: warunek spełniony - wykonawca otrzyma 1 pkt,warunek niespełniony - wykonawca otrzyma 0 pkt. Otrzymanie przez wykonawcę 0 pkt będzie oznaczało, że warunek 1 będzie uznany przez zamawiającego za niespełniony. 2) WARUNEK 2: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli nie zaistnieją okoliczności skutkujące wykluczeniem Wykonawcy z postępowania określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. PUNKTACJA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKU 2:Warunek spełniony - wykonawca otrzyma 1 pkt,warunek niespełniony - wykonawca otrzyma 0 pkt. 4) WARUNEK 4 będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca spełni łącznie następujące wymogi:Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi we wniosku kandydata na stanowisko wymienione poniżej: 1. Stanowisko Projektanta a) Wymagana liczba osób: 1 b) staż [lata] od kiedy posiada uprawnienia: 5 c) doświadczenie [liczba realizowanych lub zrealizowanych robót/usług: 2 2. Stanowisko Kierownika Budowy a) Wymagana liczba osób: 1 b) staż [lata] od kiedy posiada uprawnienia: 5 c) doświadczenie [liczba realizowanych lub zrealizowanych robót/usług: 2 Osoby wymienione powyżej powinny: posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach Zawodowych architektów, inżynierów Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osobami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w Polsce osób z Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. PUNKTACJA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKU 4: Za spełnienie wymogów odnośnie kierownika budowy i projektanta wykonawca otrzyma 1 pkt. Niespełnienie któregokolwiek z wymogów skutkuje oceną 0 pkt i niespełnieniem warunku. 5) WARUNEK 5: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca na dzień złożenia wniosku posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający posiadanie OC w zakresie prowadzonej działalności obejmującej roboty budowlane. PUNKTACJA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKU 5:Warunek spełniony - wykonawca otrzyma 1 pkt,warunek niespełniony - wykonawca otrzyma 0 pkt. Na podstawie łącznej liczby punktów uzyskanej przez każdego z wykonawców spełniających wszystkie wymagane warunki zamawiający ustali \listę rankingową\ wykonawców. Najwyższą pozycję na \liście\ zajmie Wykonawca, który otrzymał najwyższą liczbę punktów (tzn. najwyższą ocenę spełnienia warunków).Pozostali Wykonawcy zajmą odpowiednie pozycje do ilości uzyskanych punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (Partnerów) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp). 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów). 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składają wszyscy Partnerzy i Lider wskazany w pełnomocnictwie. 6. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej roboty budowlane. 7. Wykaz: 7.1 Wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykaz robót, o których mowa w warunku 3, zawierający informacje, o których mowa w tym warunku. 7.2. Wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie sporządzenia dokumentacji projektowej w zakresie o którym mowa w warunku 3. 8. Dokumenty od inwestorów (Zamawiających) - referencje (pkt 7.1 i 7.2 - powinny zawierać co najmniej: - nazwę inwestora, - termin realizacji robót, - nazwę (wskazanie, oznaczenie) obiektu, - zakres rzeczowy wykonanych robót (opis robót), np. wskazanie elementów scalonych wykonanych robót, - potwierdzenie wykonania zamówienia z należytą starannością. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 10. Uprawnienia do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) osób wymienionych w warunku 4 niniejszego ogłoszenia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.Złożone przez Wykonawcę wnioski, dokumenty, wykazy i oświadczenia pod rygorem uznania za nieważne muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelne oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa.Dokumenty, wykazy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez Wykonawcę. 11. Informację dotyczącą podwykonawców i powierzonej im części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego wskazania we wniosku tej części zamówienia , którą zamierza podzlecić podwykonawcy oraz podania jego nazwy (firmy)i adresu .
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.09.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno - kanalizacyjnej w gminie Parzęczew - etap VI
- Budowa drogi - ul. Dębowej w miejscowości Jaczów.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody we Włoszakowicach i Krzycku Wielkim (zaprojektuj i wybuduj)
- Wykonanie prac budowlanych związanych z Utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej łącznika sieci wodociągowej w miejscowości Konary/Konary-Kolonia Gmina Klimontów
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.