Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Warszawa: LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH
NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
Numer ogłoszenia: 51620 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła , ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, faks 022 773-60-99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie dróg, parkingów, ciągów pieszo-jezdnych na terenie Dzielnicy Wesoła w okresie od zawarcia umowy do 31.03.2010 r. obejmujące: 1) zapobieganie i likwidację śliskości zimowej poprzez posypywanie, posypywanie z płużeniem, samo płużenie nawierzchni jezdni dróg o kategorii gminnej, oraz odbiór zebranych zanieczyszczeń; 2) zapobieganie i likwidację śliskości zimowej poprzez posypywanie lub odśnieżanie (ręczne lub mechaniczne) chodników; 3) w okresie zimowym monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni ulic na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o sytuacji na drogach; 4) jednorazowe, końcowe oczyszczenie całej szerokości jezdni ulicy po okresie zimowym wraz z dostępnymi zatokami przystankowymi i parkingowymi usytuowanymi w poziomie jezdni i tzw. martwymi polami jezdni w sezonie zimowym. 2. Oczyszczanie letnie jezdni i chodników dróg położonych na terenie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy w sezonie 2009/2010 2) mechaniczne oczyszczenie (zamiatanie) całej szerokości jezdni ulicy (z piasku i drobnych odpadów) wraz z dostępnymi zatokami przystankowymi i parkingowymi usytuowanymi w poziomie jezdni i tzw. martwymi polami jezdni w sezonie letnim, łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń. 3) oczyszczanie chodników z piasku i przerastających chwastów. 4) wypompowywanie wody z zastoisk w miejscach wskazanych przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1. niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz posiadający uprawnienia do wykonywania działalności: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) przedłożą stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póz. zm.) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto lub zamiennie dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto (każda) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wybrany w postępowaniu Wykonawca, przedłoży przed podpisaniem umowy polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż cena ofertowa i obejmujący co najmniej okres przewidziany na realizację zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1 wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2 oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 2 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu, 3 wypełniony wykaz usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł (brutto) lub zamiennie dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (brutto) każda, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku określonego w niniejszym punkcie na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 5 odpis zezwolenia na transport odpadów wydanego w trybie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z dnia 27 kwietnia 2001r. z póz. zm.) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 6 wykaz części zamówienia zleconych podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 4 (załączyć w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 6.7 kosztorysy ofertowe - sporządzone na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wzorami stanowiącymi załączniki nr 7 i 8 (Zestawienie kosztów utrzymania letniego dróg i Zestawienie kosztów utrzymania zimowego dróg) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
ul. 1. Praskiego Pułku 33,
05-075 Warszawa-Wesoła pok. 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła, Wydział Obsługi Mieszkańców (parter), pok. Nr 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Dostawa konfekcjonowanych świeżych owoców i warzyw
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie i zimowe utrzymanie miejskich dróg, chodników, terenów rekreacyjnych, placów, parkingów i skwerów w granicach administracyjnych Miasta Węgrowa
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 297 i 364 na terenie powiatu lwóweckiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
- Zimowe utrzymanie DW administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028, 2028/2029, 2029/2030, 2030/2031 z podziałem na 4 części
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, parkingów, chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie gminy i miasta Jarocin
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2025 r.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie 2 rejonów Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.