Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Płock: dodatkowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami dodatkowymi przy realizacji zadania pn. Rozbudowa ulicy Otolińskiej w Płocku wraz z brakującą infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 516000 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dodatkowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami dodatkowymi przy realizacji zadania pn. Rozbudowa ulicy Otolińskiej w Płocku wraz z brakującą infrastrukturą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dodatkowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami dodatkowymi przy realizacji zadania pn. Rozbudowa ulicy Otolińskiej w Płocku wraz z brakującą infrastrukturą w związku ze zleceniem robót dodatkowych przy realizacji zadania pn. Rozbudowa ulicy Otolińskiej w Płocku wraz z brakującą infrastrukturą w zakresie: 1. Usunięcia kolizji nowo projektowanego kanału sanitarnego O 200 w ul. Otolińskiej na odcinku 2S3 ÷ 2S2 z istniejącą siecią ciepłowniczą O 400. 2. Budowy, rozbudowy wjazdów do działek przylegających do ul. Otolińskiej i ul. Otolińskiej wewnętrznej tj.: a) Budowa dodatkowych zjazdów w ramach Etapu II: strona prawa km 1+120, o pow. 107 m2; strona prawa km 1+400, o pow. 72m2; strona prawa km 1+630, o pow. 76 m2; strona prawa km ok. 0+053, o pow. 22 m2, strona prawa km ok. 0+070, o pow. 22 m2; b) Poszerzenie wjazdów w ramach Etapu II: strona prawa km 0+913,66, o pow. 6 m2; strona prawa km 1+488 o pow. 24 m2, c) Dodatkowy wjazd w ramach Etapu III: strona prawa km 0+800, o pow. 37,5 m2. 3. Usunięcia kolizji wysokościowej nowo projektowanego kanału deszczowego na odcinku od D6 do D5 km 0+870 ul. Otolińskiej z istniejącą infrastrukturą podziemną kolizja z gazociągiem. 4. Usunięcia sześciu kolizji wysokościowych istniejących elementów infrastruktury podziemnej z konstrukcją jezdni kolizje teletechniczne, zlokalizowanych na odcinkach: a) Etapu II, w km 0+867 przed torami w ul. Otolińskiej, w km 1+550 wjazd do WORD w ul. Targowej , w km 1+663 Petrotel w ul. Targowej, w km 1+668 TP SA w ul. Targowej, w km 0+320 ul. Otolińska wewnętrzna b) Etapu III, w km 0+560 wjazd do Lewisa w ul. Otolińskiej 5. Usunięcia jednej kolizji wysokościowych istniejących elementów infrastruktury podziemnej z konstrukcją jezdni kolizja energetyczna, zlokalizowanej w km 1+120 ul. Otolińska - II Etap. 6. Wykonania wzmocnienia podłoża pod konstrukcją: ul. Otolińskiej na odcinku od km 0+950 do km 1+200 oraz na odcinku od km 1+900 do km 2+200; ul. Otolińskiej wewnętrznej na odcinku od km 0+000 do km 0+138,54 dłuższy rozjazd oraz na odcinku od km 0+000 do km 0+087,30 (krótszy rozjazd), poprzez stabilizację gruntu rodzimego spoiwem hydraulicznym na miejscu i doprowadzenie go do G 1 Etap II..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"P M PILARSKI MIŚKIEWICZ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"P M PILARSKI MIŚKIEWICZ" SP. Z O.O.
- PM Pilarski Miśkiewicz Sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 135 lok. 127, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8154,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9464,85
Oferta z najniższą ceną: 9464,85 / Oferta z najwyższą ceną: 9464,85
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z planowanym zleceniem robót dodatkowych przy realizacji zadania pn. Rozbudowa ulicy Otolińskiej w Płocku wraz z brakującą infrastrukturą w zakresie: Usunięcia kolizji nowo projektowanego kanału sanitarnego O 200 w ul. Otolińskiej na odcinku 2S3 ÷ 2S2 z istniejącą siecią ciepłowniczą O 400. Budowy, rozbudowy wjazdów do działek przylegających do ul. Otolińskiej i ul. Otolińskiej wewnętrznej tj.: - Budowa dodatkowych zjazdów w ramach Etapu II: strona prawa km 1+120, o pow. 107 m2; strona prawa km 1+400, o pow. 72m2; strona prawa km 1+630, o pow. 76 m2; strona prawa km ok. 0+053, o pow. 22 m2, strona prawa km ok. 0+070, o pow. 22 m2; - Poszerzenie wjazdów w ramach Etapu II: strona prawa km 0+913,66, o pow. 6 m2; strona prawa km 1+488 o pow. 24 m2, - Dodatkowy wjazd w ramach Etapu III: strona prawa km 0+800, o pow. 37,5 m2. Usunięcia kolizji wysokościowej nowo projektowanego kanału deszczowego na odcinku od D6 do D5 km 0+870 ul. Otolińskiej z istniejącą infrastrukturą podziemną kolizja z gazociągiem. Usunięcia sześciu kolizji wysokościowych istniejących elementów infrastruktury podziemnej z konstrukcją jezdni kolizje teletechniczne, zlokalizowanych na odcinkach: - Etapu II, w km 0+867 przed torami w ul. Otolińskiej, w km 1+550 wjazd do WORD w ul. Targowej , w km 1+663 Petrotel w ul. Targowej, w km 1+668 TP SA w ul. Targowej, w km 0+320 ul. Otolińska wewnętrzna - Etapu III, w km 0+560 wjazd do Lewisa w ul. Otolińskiej Usunięcia jednej kolizji wysokościowych istniejących elementów infrastruktury podziemnej z konstrukcją jezdni kolizja energetyczna, zlokalizowanej w km 1+120 ul. Otolińska - II Etap. Wykonania wzmocnienia podłoża pod konstrukcją: ul. Otolińskiej na odcinku od km 0+950 do km 1+200 oraz na odcinku od km 1+900 do km 2+200; ul. Otolińskiej wewnętrznej na odcinku od km 0+000 do km 0+138,54 dłuższy rozjazd oraz na odcinku od km 0+000 do km 0+087,30 (krótszy rozjazd), poprzez stabilizację gruntu rodzimego spoiwem hydraulicznym na miejscu i doprowadzenie go do G 1 Etap II. dla realizacji Umowy Nr 16 MZD Z 2011 z dnia 17.05.2011 roku, zmienionej Aneksem Nr 1 15 PS Z 26 2011 z dnia 15.07.2011 roku zawartej między Miastem Płock a PM Pilarski Miśkiewicz Sp. z o.o. na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami realizowanymi w ramach przedmiotowego Projektu, konieczne stało się sprawowanie nadzoru technicznego nad robotami dodatkowymi, wynikającymi z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy na roboty budowlane. Pełnienie nadzoru nad robotami dodatkowymi jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Sprawowanie inwestorskiego nadzoru technicznego nad robotami dodatkowymi przez tego samego Wykonawcę zapewnia prawidłową eksploatację obiektu, sprawowanie profesjonalnego i efektywnego nadzoru nad inwestycją, gwarantuje fachowe przeglądy obiektu. Z inżynierskiego i technicznego punktu widzenia zasadne jest aby czynności nadzoru w całym okresie sprawowania prowadzone były przez tego samego, wyłonionego w drodze postępowania przetargowego Wykonawcę Inspektora Nadzoru, co pozwoli na kontynuację działań podjętych na etapie prowadzenia robót budowlanych. Wielkość oraz złożoność zadania inwestycyjnego i zastosowane rozwiązania techniczne wymagają i uzasadniają sprawowanie inwestorskiego nadzoru technicznego w czasie trwania w/w robót.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- DOSTAWA MIĘSA WOŁOWEGO W ROKU 2024
- DOSTAWA PASZ W ROKU 2024
- DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W ROKU 2024
- "Dostawa podnośnika przegubowego/przegubowego teleskopowego w formie leasingu operacyjnego".
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa skrzyżowania w ciągu DK5 koło miejscowości Mielęcin"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap III
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą "Przebudowa stadionu miejskiego wraz z boiskami treningowymi w ramach utworzenia Lubelskiego Centrum Piłki Nożnej w Chełmie"
- Modernizacja jezdni i chodników przy drogach powiatu pyrzyckiego - etap III
- Oprac. wielobranżowej dok. projektowej dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ujeździe przy ulicy Parkowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.