Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368392/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00422081/01 - Wynik z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Oprac. wielobranżowej dok. projektowej dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ujeździe przy ulicy Parkowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM KZN ŁÓDZKIE CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521970838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 12 lokal B
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 797977463
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@simkznlodzkiecentrum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.simkznlodzkiecentrum.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oprac. wielobranżowej dok. projektowej dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ujeździe przy ulicy Parkowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be4c5788-2102-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.sinkznlodzkiecentrum.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/simkzn_lodzkie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje o środkach
komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ
rozdz. XIII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje - klauzula informacyjna - zawarte są w SWZ rozdz. XXIV
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje - klauzula informacyjna - zawarte są w SWZ rozdz. XXIV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/P/DP/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. ”Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ujeździe przy ulicy Parkowej na działce o nr. ewid. 159/4 w obrębie 0001”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie załącznika nr 3 (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępującewymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe).
Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w
postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na
dzień ich złożenia).
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich
kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień:
osoba, która będzie architektem (koordynatorem projektantów wszystkich branż), posiadającą uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz mająca doświadczenie w opracowaniu dokumentacji
projektowej budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obejmującej projekt, specyfikację techniczną wykonania i
odbioru robót oraz przedmiar i kosztorys inwestorski) o zaprojektowanej powierzchni użytkowej mieszkalnej min. 1 000,00
m2 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem
składania ofert.
Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych
oraz uprawnień:
osoba, która będzie architektem (koordynatorem projektantów wszystkich branż), posiadającą uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz mająca doświadczenie w opracowaniu dokumentacji projektowej
budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obejmującej projekt, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz
przedmiar i kosztorys inwestorski) o zaprojektowanej powierzchni użytkowej mieszkalnej min. 1 000,00 m2 wraz z
zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert.
Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SWZ;Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg
załącznika nr 7 do SWZ (dotyczące udostępniania zasobów w ramach konsorcjum) – jeżeli dotyczy;
Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy Pzp wg załącznika nr 8 do SWZ– jeżeli dotyczy
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów wg załącznika nr 5 – jeżeli dotyczy;
Pełnomocnictwo (dokument elektroniczny) w oryginale w formie elektronicznej lub jako cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
mocodawcę lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu
określającego status prawny Wykonawcy – jeżeli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach w określonym zakresie iwarunkach zgodnie z zapisami rozdziału XXII SWZ i wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/simkzn_lodzkie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-21 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-20
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu AdBlue na stacji paliw Wykonawcy na potrzeby wykonywania działalności innej niż działalność sektorowa, związanej z gospodarką odpadami
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Roboty kominiarskie w zasobach komunalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz. w zakresie dostosowywania przewodów kominowych.
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja węzła cieplnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Tomaszowie Mazowieckim
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennych posiłków dla pacjentów
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 4328E - ul. Modrzewskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla dwóch zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowości Węgorzyno.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Dębice, Rymań i Karsibór.
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łukowie przy ul. Wileńskiej(...)
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Budowa pomostu wraz z zagospodarowaniem terenu Ośrodka Wypoczynkowego w Sząbruku -Sile".
- "Budowa żłobka samorządowego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem do wydawania posiłków (catering) w miejscowości Wawrzeńczyce, gmina Igołomia- Wawrzeńczyce w trybie zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.