eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecModernizacja leśniczówki Olszyna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Wągrowiec: Modernizacja leśniczówki Olszyna.
Numer ogłoszenia: 51583 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Durowo, ul. Durowo 4, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685364, fax 067 2685360.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna PGL LP.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja leśniczówki Olszyna..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w leśniczówce Olszyna.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: część I roboty ogólnobudowlane - 400,00 zł część II roboty dekarskie - 700,00 zł część III - roboty elektroinstalacyjne - 100,00 zł część IV - roboty instalacyjne wod. - kan. - 200,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że: osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. udzielą rękojmi za wady wykonanych robót na okres dwóch lat licząc od zakończenia i oddania leśniczówki do użytkowania, 6. niezależnie od udzielonej rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości na okres dwóch lat, licząc od zakończenia i oddania leśniczówki do użytkowania, 7. złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, jw. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniającego do występowania w obrocie prawnym , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie j.w. Dodatkowo: spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierająca: a) zapis o solidarnej odpowiedzialności, b) czas trwania umowy, c) podmiot wiodący - lidera, d) nazwę Zamawiającego, e) przedmiot zamówienia 3. Oświadczenie o nie zaleganiu , zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne - dotyczy Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 4. Polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Oświadczenia o : - czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - w przypadku zlecenia prac podwykonawcom, Nadleśnictwo żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, - okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, - okresie gwarancji jakości na wykonane roboty, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III, - wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi Dz.U. z 2002r Nr 151 poz. 1256 , - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem - tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej Uwaga Ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstawia pkt.5 6. Wypełnione następujące załączniki: - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 uPzp zał. 2 - oświadczenie w trybie art.24 ust.1 uPzp, zał. 3 - wykaz zrealizowanych podobnych robót zał. 4 8. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia oraz : a) zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b) wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, c) sposób rozliczenia za wykonane roboty - wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ , d) uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane. 9. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji projektowej 10. Kopia dowodu wniesienia wadium. 11. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami oraz dla kadry kierowniczej sprawującej samodzielne funkcje w budownictwie kopie wpisu na OLIIB. 12. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty : 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr : 2, 3, 4, 3) oświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne - US, ZUS , Ważność ww. dokumentów - jw. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/durowo

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Durowo ul. Durowo 4 62-100 Wągrowiec.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Nadlesnictwa Durowo 62-100 Wągrowiec ul. Durowo 4.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - roboty ogólnobudowlane.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty ogólnobudowlane w modernizowanym budynku.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - roboty dekarskie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana pokrycia dachowego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - roboty elektroinstalacyjne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty elektroinstalacyjne w modernizowanym budynku.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - roboty instalacyne wod. - kan..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty instalacyne wod. - kan. w modernizowanym budynku.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.