Ogłoszenie z dnia 2014-03-11
Wrocław: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Aktywne doskonalenie - kompleksowe wsparcie dla szkół i przedszkoli we Wrocławiu - zamówienia uzupełniające. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół.
Numer ogłoszenia: 51571 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Swobodna 73a, 50-089 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 7964560, 7964555, faks 7964561.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Aktywne doskonalenie - kompleksowe wsparcie dla szkół i przedszkoli we Wrocławiu - zamówienia uzupełniające. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Aktywne doskonalenie - kompleksowe wsparcie dla szkół i przedszkoli we Wrocławiu - zamówienia uzupełniające. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. CPV 30192000-1, 30199500-5, 30197630-1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.19.20.00 - 90.19.20.00 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- CELTA Andrzej Migdał, Małgorzata Usiatycka sp. j., ul. Krakowska 29d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4547,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5593,83
Oferta z najniższą ceną: 5593,83 / Oferta z najwyższą ceną: 5593,83
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w 22013 roku przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn:Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Aktywne doskonalenie - kompleksowe wsparcie dla szkół i przedszkoli we Wrocławiu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przewidział zamówienia uzupełniające do 20 % wartości zamówienia dodatkowego. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 100 604,00 zł brutto. W 2014r. zaistniała potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego - rozszerzenia dostawy o dodatkowe ilość zakupionych w 2013r. materiałów biurowych. Wartość przedmiotowego postępowania wynosi 5593,83 zł brutto co stanowi 5,56% zamówienia podstawowego. W związku z powyższym zasadnym było zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Organizacja wizyty i misji gospodarczej na targi RIGA FOOD 2025 w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej"
- ROZBIÓRKA MURU OPOROWEGO i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu DW 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec.
- 07840 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa łącznika drogowego ulic J. Iwaszkiewicza i E. Kajdasza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych miasta Rzeszowa
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
- Dostawa papieru ksero i do drukarek dla Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Zakup i dostawa papieru poligraficznego
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.