eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › BUDOWA DROGI DO CMENTARZA WE WSI KARAKULE - UL.KOŚCIELNA



Ogłoszenie z dnia 2006-10-04

POZYCJA 51570

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Supraśl: BUDOWA DROGI DO CMENTARZA WE WSI KARAKULE - UL.KOŚCIELNA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Supraśl, do kontaktów: Stefanowicz Anna lub Anisimowicz Walerian, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 718-31-65, fax 085 7131500, e-mail: zp@suprasl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.suprasl.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI DO CMENTARZA WE WSI KARAKULE - UL.KOŚCIELNA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga do cmentarza we wsi Karakule. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres robót wchodzi budowa drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego 0/8 o długości 420 mb o grubości warstwy ścieralnej 4 cm, warstwy wiążącej 4 cm, o podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie i szerokości 6,00 m wraz ze zjazdami i inwentaryzacją powykonawczą na działkach 990 w gm. Wasilków i 270 gm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy (wg wzoru - Załącznik nr 3). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kierownik robót z uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami) w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa w pkt XIII. 2,3,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d/ zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Dokumenty, których mowa w pkt XIII. 7 ppkt a i c i pkt. XIII5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. XIII.7 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XIII7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność w/w dokumentów wymagana jak w pkt. 7d 6. W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczona odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu ( uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art.230 k.s.h. (Ustawa z dnia 15 września 2000 r., Dz. U. Nr 94, poz. 1037). 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum ( podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt XIII. 2,3,5,6. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c/ Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania d/wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e/składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż np. 60 000 zł (odpowiednio w dostosowaniu do warunków realizowanego zamówienia) każde, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się min.2 zamówieniami) 11.Oświadczenie, że użyte materiały są dopuszczone do obrotu i spełniają wymagania jakościowe określone w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres robót wchodzi budowa drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego 0/8 o długości 420 mb o grubości warstwy ścieralnej 4 cm, warstwy wiążącej 4 cm, o podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie i szerokości 6,00 m wraz ze zjazdami i inwentaryzacją powykonawczą na działkach 990 w gm. Wasilków i 270 gm 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 powyższej Ustawy. 2.Wyrażą zgodę na termin płatności równy 30 dni od daty końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury. 3. Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: a/ Załącznik Nr 2 - Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat b/ Załącznik Nr 4 - Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia 5. Posiadają doświadczenie - w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 3 roboty budowlane związane z wykonaniem niniejszego zakresu robót w technologii jak zamówione roboty. 6. Zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku. 7.Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. 8. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres min. 3 lat. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 powyższej Ustawy. 2.Wyrażą zgodę na termin płatności równy 30 dni od daty końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury. 3. Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: a/ Załącznik Nr 2 - Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat b/ Załącznik Nr 4 - Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia 5. Posiadają doświadczenie - w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 3 roboty budowlane związane z wykonaniem niniejszego zakresu robót w technologii jak zamówione roboty. 6. Zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku. 7.Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. 8. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres min. 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy (wg wzoru - Załącznik nr 3). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kierownik robót z uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami) w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa w pkt XIII. 2,3,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d/ zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Dokumenty, których mowa w pkt XIII. 7 ppkt a i c i pkt. XIII5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. XIII.7 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XIII7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność w/w dokumentów wymagana jak w pkt. 7d 6.W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczona odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu ( uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art.230 k.s.h. (Ustawa z dnia 15 września 2000 r., Dz. U. Nr 94, poz. 1037). 7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a/Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum ( podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt XIII. 2,3,5,6. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b/oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c/Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania d/wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e/składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np.(nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż np. 60 000 zł (odpowiednio w dostosowaniu do warunków realizowanego zamówienia) każde, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się min.2 zamówieniami). 11.Oświadczenie, że użyte materiały są dopuszczone do obrotu i spełniają wymagania jakościowe określone w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami w niej określonymi. 2.Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedłoży lub będzie partycypował w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone. 3.Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem zamawiającego, z zastrzeżeniem art.93 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) zwanej w dalszej części SIWZ Ustawą. 4.Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w ofercie, informując o tym wszystkich Wykonawców. 5.Oferta zostanie odrzucona, gdy: - jest niezgodna z ustawą - jej treść nie odpowiada treści SIWZ? - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, - oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Ustawy, lub zawiera błędy w obliczeniu ceny, -Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 6.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz Wykonawcy przekazywać będą w formie pisemnej. 7.Wykonawca na mocy art. 38 Ustawy może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, kierując swoje zapytanie na piśmie. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. Odpowiedź zostanie przesłana wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ bez wskazania źródła zapytania. 8.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie z zachowaniem formy określonej w pkt.6 o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu określonego w punkcie XVIII. 1. 9.W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ ( zgodnie z art.38 ust.4 Ustawy). O każdej ewentualnej zmianie zamawiający niezwłocznie powiadomi każdego z uczestników postępowania oraz przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści SIWZ niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenia zmian w ofercie. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy i zamawiającego odnośnie wcześnie ustalonych terminów będą podlegały nowym terminom. 10.Protokół wraz z załącznikami jest jawny z tym, że załączniki do protokołu udostępnione będą po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania. Oferty będą jawne po ich otwarciu chyba, że Wykonawca składający ofertę wniesie, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzeżenie i wskaże, które z informacji składających się na ofertę stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje zastrzeżone zgodnie z w/w prawem nie będą udostępniane innym uczestnikom postępowania (osobom trzecim). W związku z tym należy je zebrać w odrębny zbiór i opatrzyć napisem ( Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa). a/ Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie. b/ Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust 1 pkt l Ustawy, c/ Wykonawca m.in. nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie, d/ Udostępnianie ofert odbywać się będzie na poniższych zasadach: -Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie zamawiającego wniosek (patrz pkt XI 6) o udostępnienie treści wskazanej oferty, Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia o tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być Wykonawcy udostępnione, Po przeprowadzeniu powyższych czynności zamawiający ustali sposób i formę udostępnienia oferty, z uwzględnieniem przepisów § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( Dz.U. Nr 87, poz. 606), o czym poinformuje Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl/ogloszenia/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski, portugalski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.11.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski w Supraślu, 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, pokój 21, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.