eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwykonanie adaptacji części internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych na Dom Pomocy Społecznej



Ogłoszenie z dnia 2005-09-30

POZYCJA 51545

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie adaptacji części internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych na Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Olsztyn, do kontaktów: Iwona Nowacka, Andrzej Skonieczny, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. 403, 325, fax (089) 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.olsztyn.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Zamówień Publicznych Urzad Miasta Olsztyn, Iwona Nowacka, Andrzej Skonieczny, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089/ 527-31-11 wew.460, fax 089/ 534-93-75, 089/ 534-93-94, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.bip.um.olsztyn.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Dorota Wardowska-Szubzda, Pl Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089/ 527-31-11 wew. 325, fax 089/ 534-93-75, 089/ 534-93-94, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.bip.um.olsztyn.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Maista Olsztyn, Iwona Nowacka, Dorota Wardowska-Szubzda, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089/ 527-31-11 wew. 325, fax 089/ 534-93-75, 089/ 534-93-94, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.bip.um.olsztyn.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji części internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych na Dom Pomocy Społecznej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1) roboty budowlane (roboty remontowo-budowlane, szyb dźwigowy - konstrukacja i roboty wykończeniowe, podjazd dla niepełnosprawnych, 2) roboty elektryczne (tablice rozdzielcze, wykonanie instalacji, montaż opraw), 3) roboty drogowe (roboty ziemne, nawierzchniowe, tereny zielone- trawniki) 4) zakup, dostawa i monaż urządzeń (dźwig osobowy - 1 kpl typu GREEN LIFT TML 1000 - udźwig 1000kg, liczba osób 13, wymiary kabiny - szer. 1100 mm x głęb. 2100 mm x wys. 2170 mm, prędkość podnoszenia-0,5 m/s, szerokość drzwi 900 mm, moc silnika 11 kW, podszybie - 1200mm, nadszybie - 3400 mm, wymiary szybu szer. 1550mm x głęb. 2450mm /lub urządzenie równoważne/; platforma naschodowa - 1 kpl typu COMPASS LIGHT - udźwig 225 kg, 2 przystanki, prędkość jazdy - 0,15 m/s, tor jazdy: prosty o dł. 3,2 m, mocowany do ściany, podest platformy: 800 x1000 mm z najazdem bocznym, zasilanie 230V, napęd bateryjny - 24 V, sterowanie automatyczne /lub urządzenie równoważne/.). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Olsztyn, ul. Bałtycka 37 a. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.52.11 - Domy dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000,- EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000,- PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) spełniają warunki określone w art.22ust.1 ustawy Pzp 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 4) wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę dotyczącą wykonania remontu, modernizacji pomieszczeń budynku użyteczności publicznej lub budowy nowego budynku uż. publ. o wartości min. 200.000,-PLN potwierdzoną dokumentami od zleceniodawców 5)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej instalacyjnej ,sanitarnej instalacyjnej - osoby te muszą być członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 6) zaoferują 5-letni okres gwarancji na roboty budowlane (urządzenia zgodnie z gwarancją producenta), 7) przedłożą: a)aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wczaśniej niż 6 miesiecy przed terminem składania wniosków, b)wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS, c)wystawioną nie wcześniej niz 6 miesiecy przed terminem składania wniosków informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp oraz w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, d)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, e) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające należyte ich wykonanie, f) wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie g) aktualną polisę ubezbieczenia OC, h) decyzje o nadaniu uprawnień w specjalności: konstrukcyjno-budowlnej, sanitarnej instalacyjnej, elektrycznej instalacyjnej,i) aktualne zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. Ocena: za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną oraz za każdą osobę posiadającą wymagane uprawnienia zostanie przyznany 1 pkt.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.10.2005, godzina 13:00, Urząd Miasta Olsztyn Pl. Jana Pawła II 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.